Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב גדי,

 

אתה מתחיל להצטמצם במקומות הדיור האפשריים, אנסה לעזור עוד קצת.

 

אם אתה משתמש בתחבורה ציבורית אז יהיה לך יחסית קשה להגיע לטכניון מהקריות. מדובר בהחלפה של שני אוטובוסים (קריות > צ'קפוסט\הדר > טכניון) וגם אם אתה מתוזמן היטב מדובר לפחות על 40 דקות באופטימיות.

 

השכונות הקרובות ביותר לטכניון הן נווה שאנן (נו"ש) מצד חיפה ורמת יצחק מצד נשר. בשתיהן ניתן למצוא איזורים שקטים וגם רועשים יחסית. בגדול שתיהן בסדר גמור. רמת מחירים בינונית כאשר רמת יצחק זולה מעט יותר כי היא שייכת לנשר. בשתיהן אין ריכוזי פשע אלימות וכיו"ב.

במעגל הרחוק יותר נמצאות שכונות אחוזה (רכס הכרמל): רמת אלמוגי, ורדיה וכו'. הן יקרות מעט יותר אך בהתאמה יותר איכותיות ועדיין נמצאות במרחק רבע שעת נסיעה מהטכניון.

לא הייתי ממליץ לרדת לשכונות הדר והדר עליון בגלל שב10 בשנים האחרונות הן ממש לא מציאה גדולה בכל הפרמטרים.

 

אם יש שאלות נוספות, בכיף.

 

שבוע טוב,

 

זיו.

פורסם

בנוסף למה שהוסיף בהודעה מעלי, יש גם את שכונת רמת אלון [חיפה], ששוכנת בדיוק מעל הטכניון.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

×
×
  • תוכן חדש...