Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צבע: לבן שנהב

גיר: רגיל

מנוע: בנזין

3 דלתות.

 

הרכב הוא יד חמישית, הבעלים הקודמים היו פרטיים כולם.

הרכב לא עבר שום תאונות בבעלותי, וכמה שידוע לי גם בבעלויות קודמות.

כל הטיפולים בוצעו בזמן.

ק"מטרז' של הרכב הוא 117 אלף.

לפני כשבוע הוחלף קלאצ' חדש לקלאצ' ולקו, הוחלפו כל הגומיות שנתקשו (גומיות של הציריות, גומיית הגה, 2 תפוחי הגה, משולשים, רפידות ברקסים), כמו כן באותו טיפול הוחלפו מחזירי השמן של הגיר והמנוע.

כמו כן 2 הצמידים הקדמיים חדשים.

הרדיאטור עבר ניקוי לפני כ5אלף ק"מ.

 

הרכב לפני כחודש עבר טיפול 10אלף.

 

תוספות: מזגן (כרגע לא עובד, אין גז..העניין יסודר בהקדם), ח"ח, ה"כ, מגנזיום מקורי.

מערכת אמ פי3 של בלאופונקט+רמקולים של פיוניר.

 

מחיר נדרש: 16.5 אלף ש"ח.

 

לרכב יגמר הטסט באוגוסט הקרוב...

 

הבעיה היחידה איתו כרגע זה שהמזגן לא עובד, וכאמור זה יסודר בהקדם. כנראה שחסר גז(וונטה נדלקת).

 

אתם מוזמנים לעשות סיבוב ולהתרשם. אני גר ברמת גן.

 

(הרכב של אחי שגר אתנו, הוא פשוט חייל ואני מוכר לו את האוטו).

 

0544220421 בני

[email protected]

 

 

 

עדכון: המזגן סודר (מולא גז)

יש חשבוניות לכל הטיפולים האחרונים (כ4000 ש"ח).

×
×
  • תוכן חדש...