Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קלאצ' לא מפריד עד הסוף אחרי החלפת תושבות מנוע


malky
שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלפנו באוטו את שתי תושבות המנוע ואת תושבת הגיר.



כתוצאה מכך, איכשהוא, כבל הקלאץ' קיבל יותר חופש וממהלך די מושלם של הדוושה, כעת היא בשליש הראשון חופשית לגמרי.

בימים הראשונים לא היתה בעיה, אבל אחרי יומיים, פתאום שמתי לב שממש קשה ואף בלתי אפשרי להכניס הילוכים, במיוחד ראשון בעמידה. עקב עוד נסיונות שעשיתי, כולל קטע משעשע שעם ראשון וקלאץ' לחוץ עד הסוף אני כמו בהילוך אוטומטי (האוטו נוסע לאט קדימה), הגעתי למסקנה שהקלאץ', בגלל החופש הרב בהתחלת הדוושה, לא מגיע להפרדה מלאה בסוף המהלך.

ניסיתי למתוח את הכבל כמה שניתן עם הבורג הזה שעל הכבל, אבל זה לא קרוב לפתרון.

אני כאילו נוסע בלי יכולת ללחוץ על הקלאץ' בכלל!

למזלי, לפני הרבה זמן, מי שזוכר, חקרתי פה בפורום איך נוסעים בלי קלאצ' אז אני איכשהוא מסתדר. :)

אבל, מה אני צריך לעשות כדי לתקן את זה?

תודה

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכבל ללא ספק משוחרר מידיי וזאת כנראה הבעייה.

נראה לי שהכבל קלאץ שלך עומד להקרע פשוט.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז השאלה הנשאלת היא איך זה קרה במכה אחת, מקלאץ' עם חופש דוושה של 1 ס"מ, פתאום אחרי החלפת תושבות קפץ לשליש מהלך חופשי? האם יכול להיות שבגלל שינוי גובה המנוע או משהו כזה זה קרה? או בגלל עבודה מרושלת של המוסך?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפנו באוטו את שתי תושבות המנוע ואת תושבת הגיר.



 

כתוצאה מכך, איכשהוא, כבל הקלאץ' קיבל יותר חופש וממהלך די מושלם של הדוושה, כעת היא בשליש הראשון חופשית לגמרי.

בימים הראשונים לא היתה בעיה, אבל אחרי יומיים, פתאום שמתי לב שממש קשה ואף בלתי אפשרי להכניס הילוכים, במיוחד ראשון בעמידה. עקב עוד נסיונות שעשיתי, כולל קטע משעשע שעם ראשון וקלאץ' לחוץ עד הסוף אני כמו בהילוך אוטומטי (האוטו נוסע לאט קדימה), הגעתי למסקנה שהקלאץ', בגלל החופש הרב בהתחלת הדוושה, לא מגיע להפרדה מלאה בסוף המהלך.

ניסיתי למתוח את הכבל כמה שניתן עם הבורג הזה שעל הכבל, אבל זה לא קרוב לפתרון.

אני כאילו נוסע בלי יכולת ללחוץ על הקלאץ' בכלל!

למזלי, לפני הרבה זמן, מי שזוכר, חקרתי פה בפורום איך נוסעים בלי קלאצ' אז אני איכשהוא מסתדר. :)

אבל, מה אני צריך לעשות כדי לתקן את זה?

תודה

 

אל תמשיך לנסוע ככה.

לדעתי פשוט הכבל לא יושב טוב במזלג כרגע.

חזור אל המוסך שביצע את העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף של הכבל,החלק שנכנס לתוך המנוע(מוט הקלאץ או איך שזה לא נקרא).

 

החלק שתופס את הכבל החיצוני הוא על השילדה?או הוא מחובר למנוע?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. תודה לכולם, מצאתי את הבעיה והיא חמורה מכבל קלאצ'.



אני אפרט:

ניסיתי לצלם לכם את המזלג ופתאום שמתי לב למה הכבל כאילו ארוך מדי:



הזרוע פשוט נקרעה והתעקמה!

 

 

1.jpg

2.jpg

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...