Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אז ככה, נתחיל מזה שבכל הנוגע לתחום האודיו ברכב אני צר אופקים, אז אנא ממכם, לוו

את ההצעות בפירוט.

יש ברשותי HU של JVC שקיבלתי בזמנו מתנה (די מרוצה באופן כללי, קורא mp3, נחמד

למראית עין :wink: וכו'...)

את הHU אני מתכנן להעביר לרכב אחר שאני אמור לנהוג עליו מהיום, וחשבתי על התקנת רמקולים

ברכב בנוסף. ברכב הקודם היו לי זוג 6X9 לא רעים בכלל, הבעיה שהם לא היו רעים לאלו שישבו

מאחורה (ולמען האמת..לא איכפת לי מהם..) ככה שאני מעדיף להשקיע במשהו שאני אהנה ממנו

(ממושב הנהג)

התקציב העומד לרשותי הוא - 800 שקל, וניתן להתגמש במידת הצורך.

 

אז..מה אתם מייעצים ?

 

עריכה -

בנוסף אני זקוק לשמות של חנויות איכותיות שיש לאנשים ניסיון איתן בקנייה והתקנה.

פורסם

800 ש"ח תקציב לרמקולים זה לא רע. השאלה אם אתה מתכוון לחבר מגבר

 

באיזשהו שלב או לא כי אם לא, אתה יכול להסתפק בהוצאה קטנה בהרבה כי בלי מגבר לא תנצל אותם.

 

אם אתה מתכוון לחבר מגבר אז תקנה איזה קומפוננט כמו המורל דוטק.

אם לא לי אין ניסיון עם קומפוננטים בלי מגבר לכן אני לא רוצה להמליץ, למרות שאני בטוח שיש קומפוננטים זולים יותר שיכולים לעבוד לא רע ללא הגברה.

פורסם

מאיזה איזור אתה, אני אומר קומפוננט מורל דוטק\JBL GTO\אינפיניטי...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...