Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה MG Cyberster (החל מ-348888 ש"ח)


פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

פיאט X1/9 . היו כמה יחידות בודדות בארץ, אם אני לא טועה בסביבות 1991-1995 

הגיעו כמה בשנות השבעים, עוד כמה בדרכים שונות והשאר כאספנות בשנים האחרונות. 

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לפני שבועיים, בן ש'לי קיבל מסר, ה-MG  ש'ך מוכנה. 

הלכנו לאסוף אותה, נכנסנו לרכב התחלנו לקבל הסברים..

באולם המסירה הקטן היו כמה מכוניות, אחת, מולנו היתה מכוסה ומחוברת לשטקר.

אמרתי לעצמי, עוד חשמלית ואיבדתי עניין...

פיתום, הגיעו כמה מנהלים ניגשו ישר אליה והתחילו לגלול ת'כיסוי.

וואו,

החדר הואר באדום בוהק. כשהכנפיים התרוממו מעלה אז בכלל.

יפה ודי מדהימה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

העיצוב פנטסטי בעיניי.

 

מדהים איך עולם החשמל הפך את כל תעשיית הרכב.

 

אין הרבה משמעות לרכבי ספורט מבחינת ביצועים כמעט כולן חזקות מאוד וכבדות מאוד,אז מה שנשאר זה הוא העיצוב.

 

מהצד השני זה פותח אפשרויות לאנשים סטנדרטים כמוני להנות מ500 כ"ס מומנט אדיר בעלות זניחה ובתחזוקה מינימלית.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

פיאט X1/9 . היו כמה יחידות בודדות בארץ, אם אני לא טועה בסביבות 1991-1995 

 

היתה גם את המשודרגת של מומי למרוצי דראג - מעניין מה עלה בגורלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 6 שעות, zaf כתב:

פיאט X1/9 . היו כמה יחידות בודדות בארץ, אם אני לא טועה בסביבות 1991-1995 

בובה של מכונית. היה לשכן כשגרתי כנער בקנדה ב-1978, והסיע אותי כמה פעמים. עיצוב של Bertone, מנוע אמצעי, חלוקת משקל מצויינת קדימה/אחורה, משקל עצמי 900 ק״ג, גג טארגה.
מכלולים רגילים של פיאט, אבל ברכב כזה קל הם עשו את העבודה. היו אפילו שני אזורי מטען, אחד מקדימה ואחד מאחור, אז אפילו רכב פרקטי לזוג. גם היה די זול יחסית לדגמי MG או טריומף TR המקבילים -- והרבה יותר אמין. לא ידעתי שיש בארץ. לפי ויקיפדיה, יוצרו רק עד 1989.

  • רעיון טוב! 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 7 שעות, yd b-4 כתב:

מהצד השני זה פותח אפשרויות לאנשים סטנדרטים כמוני להנות מ500 כ"ס מומנט אדיר בעלות זניחה ובתחזוקה מינימלית.

בעיניי זה מאבד את הטעם כשזה בא עם משקל כזה גבוה.

כוח זה משהו שמתרגלים אליו, לעומת מגבלה דינאמית כזאת בדמות של שני טון? זה לא נעלם אף פעם.

 

לפני שעתיים, PinkDolphin כתב:

לא ידעתי שיש בארץ

מוזמנים להציץ.

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

כוח זה משהו שמתרגלים אליו, לעומת מגבלה דינאמית כזאת בדמות של שני טון? זה לא נעלם אף פעם.

מגבלה דינאמית מעניינת אולי 2% מהרוכשים, כנראה שפחות.

  • אחראי פורום
פורסם

הטופיק הוא רכב ספורטיבי. מי שבהגדרה לא מעניין אותו המשקל ברכב ספורטיבי, אז הוא לא שם בשביל ה"ספורט".

מניח שאתה קורא כמה ביקורת מקבלת ה-M5 החדשה.

במשפחתית גנרית זה פחות מעניין אותי.

  • אהבתי 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בהחלט יפה שיש יחסית הרבה כפתורים פיזיים:

image.thumb.jpeg.0bba8c4cff10696ca2e0692aca6d0e72.jpeg

 

פיצר לא שימושי - אפשרות להזיז אותה קדימה/אחורה רק מהשלט:

image.jpeg.d438c1dc2f1dfa9d418930784e4d8ecf.jpeg

  • אחראי פורום
פורסם

תלוי, אם זה הדגם עם המרפסות האמריקאיות אז היא ארוכה יותר. עם הפגושים האירופאים היא קצרה יותר.

לפני 4 שעות, GTאי כתב:

איזה טופיק ואיזה ספורטיבי?

 

אפילו MG לא מנסים להכניס אותו לקטגוריה של הספורטיבי, אז למה שאנחנו נעשה את זה?

אל תתעקש סתם.

לא משנה שגם MG בעצמם קוראים לה "ספורט"

(בסוגריים אכתוב שהייתי מתבייש במקום אחד המעצבים שלהם שאמר שהיא מרגשת כמו MG המקוריות, בחייאת אבא שלך),

אבל מבנה רודסטר דו מושבי עם 500 כ"ס זה לא בדיוק תכן של משאית U Haul.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 3 שעות, baer כתב:

בהחלט יפה שיש יחסית הרבה כפתורים פיזיים:

image.thumb.jpeg.0bba8c4cff10696ca2e0692aca6d0e72.jpeg

 

פיצר לא שימושי - אפשרות להזיז אותה קדימה/אחורה רק מהשלט:

image.jpeg.d438c1dc2f1dfa9d418930784e4d8ecf.jpeg

דווקא יכול להיות שימושי אם חנו צמוד אליך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יכול להיות שברכב הזה האופציה להוציא את הרכב ע"י השלט יותר שימושית בגלל הצורה שהדלתות נפתחות?

לפני 8 שעות, itaysamurai כתב:

זכרתי שהיה פה מישהו שעשה פרוייקט מדהים על הרכב הזה אבל לא זכרתי מי

יש חדש מהרכב?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...