Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוצאתי במזל״ט רישיון A1 אוט׳ ואני מחפש קטנוע לנסיעות יומיומיות לעבודה בקו פ״ת ראשון לציון. 

מדי פעם גם נסיעות רחוקות יותר, ירושלים/חיפה/אשדוד. 

בן 44, נוהג במכונית 26 שנים, קומה ומשקל ממוצעים. אין לי כוונה להרכיב מישהו נוסף. 

לא מעוניין ב Yamaha Tmax/Xmax. 

עקרונית חשבתי על Honda Forza 750/X-adv 750 מוגבל ויש לי גם את התקציב לכך, אבל לא בטוח אם כלים אלו מתאימים למתחיל.

אני מניח שדגמי ה 350 סמ״ק המקבילים יתאימו יותר אך חושש שיהיו חלשים בכבישים המהירים. 

מציין כי אני מעוניין ברכישת כלי חדש ולא משומש - מוכן להוציא בסביבות 75K.

ציוד מיגון (קסדה/מעיל/כפפות) כבר יש, כך שלא צריך להשאיר תקציב לזה. 

עריכה אחרונה על ידי Ryan OReily

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם (נערך)

רכבתי במשך 6 שנים על XADV, ולדעתי הוא יהיה לך כבד ומסורבל מדי.

זה כלי כולבויניק נהדר, אבל לרוכב מתחיל במסלול די פקוק, המשקל והגודל יפריעו.

עברתי לפני שנה וחצי לאופנוע קל יותר וההבדל מורגש ומוחשי, למרות שהאופנוע עם הילוכים וגבוה יותר.

 

ה-ADV350 והפורזה המקביל הם לטעמי פיתרון מושלם לצרכים שלך.

מבחינת כוח מנוע לא הייתי דואג, גם אם מדובר מדי פעם בבינעירוני ארוך כפי שתיארת.

לבן שלי יש פורזה 250 מ-2019, עם פחות כוח מה-350, ועדיין בכביש מהיר הוא 'סוגר' 140 ועוד קצת על השעון.

ה-350 יגיע בקלות למהירות הזו ויוסיף עליה עוד 10-15 קמ"ש, ולמתחיל זה מעל ומעבר.

בין הפורזה ל- ADV אני הייתי מעדיף את ה-ADV בגלל המתלה הקדמי העדיף (כפול משולשים ומסיבי יותר)

שזו לדעתי נקודת התורפה העיקרית של הפורזה, שהוא מתקל מהמורות בצורה פחות טובה.

 

תבדוק את האפשרות* לרכיבת מבחן על 2 האופציות, זה יתן לך אינדיקציה טובה מה יותר מתאים עבורך אישית.

הייתי בודק את הפורזה 750 (קצת יותר ידידותי מה-X בגלל תנוחת ישיבה נמוכה יותר)

ומולו את ה-ADV350 מהסיבה שציינתי למעלה.

 

*אני לא יודע מה המדיניות בהונדה מבחינת רכיבת מבחן לרוכב ללא נסיון.

נסה להתייעץ בסוכנות 'ביג בויז טויז', אצלם בדקתי וגם קניתי את 2 האופנועים האחרונים שלי.

ממליץ עליהם מכל הלב.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 5.1.2025 בשעה 04:12, Ryan OReily כתב:

הוצאתי במזל״ט רישיון A1 אוט׳. 

אני רק שאלה.

אפשר להוציא רישיון לאוטומט בלבד??

 

כשאני הוצאתי רשיון היו לומדים על מה שיש (קטנוע או אופנוע) והרשיון היה תופס על אוטומט והילוכים. וכן- היו כאלה שלמדו על אוטומט ואחרי קבלת הרעיון למדו בכוחות עצמם לרכב עם הילוכים.

 

מה, אני כזה זקן??

פורסם
לפני 7 דקות, אורח לרגע כתב:

מה, אני כזה זקן??

לא עד כדי כך. תתנחם...

כשאני למדתי רכיבה בכלל לא היו קיימים כלים אוטומטיים,

(למעט חריג אחד - ראביט. הילוך אחד וממיר מומנט שמורח את ה"כוח".)

האופנוע עליו למדתי היה בערך בן גילי דאז, וההילוכים היו ברגל ימין והברקס בשמאל.

 

ולשאלתך - כן. A1  אפשר להוציא רישיון על אוטומטי, עם הגבלה בהתאם ברישיון.

לגבי A2 אני לא בטוח מה קורה, כי לא ראיתי אופנועי A2 ללימוד רכיבה, רק קטנועים אוטומטיים.

פורסם
לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

לא עד כדי כך. תתנחם...

כשאני למדתי רכיבה בכלל לא היו קיימים כלים אוטומטיים,.

500 ובלתי מוגבל היה רק הילוכים, נכון.

50 סמ"ק היו לומדים על קטנוע, מקבלים רשיון, קונים ts, עולים עליו ומנסים להבין איך מעבירים הילוכים.

 

ללימודי בלתי מוגבל הייתי מגיע עם dr350 שלי בשביל ללמוד על xt500. וואי, זה היה כ"כ דבילי...

 

(פות"ש- סליחה על הדברים הלא קשורים. פרץ של נוסטלגיה). שיהיה בהצלחה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...