Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 25.10.2024 בשעה 14:58, borsood כתב:

יש שלשה שימושים שונים לתכנות הניווט והפתרון לכל אחד מהם שונה:

1. הגעה לישוב מסוים: השילוט של נתיבי ישראל והעיריות הוא בדרך כלל טוב. צריך להרים את העיניים ולקרוא "ישר לחיפה ימינה לעפולה".

2. הגעה לכתובת ספציפית בעיר לא מוכרת: כמו לפני עידן האפליקציות, הדפסת סוף המסלול ממפות גוגל או אופנסטריט ולימוד. אם מתברברים, עוצרים במקום בטוח בצד ומתקנים.

3. עקיפת פקקים: פה וייז לא מככב לאחרונה גם עם GPS. הרבה פעמים אני מקבל מסלול אחד ישר בפקק. כשאני בוחר במסלול חליפי וייז מתלונן שאעשב פרסה בחזרה לתוך הפקק. רק אחרי שאני עמוק במסלול החליפי שאני בו הוא שם לב רבע שעה יותר מהר. אז צריך נסיון במסלולים השונים ויכולת הערכה עם נתוני המהירות הממוצעת... לא תמיד קל. באיזורים המשובשים אני לא בטוח שנתוני הפקקים מעודכנים.

 

1 - נכון. רוב האנשים שאני מכיר יסעו לתוך צוק אם ווייז אומר, לא מודעים בכלל שיש שלטים

2 - גם נכון. בסופו של דבר כמו שאמרתי מקודם, להגיע ליישוב זה קל, זה בדרך כלל 2-3 כבישים ראשיים ממוספרים. בתוך העיר זה בדרך כלל עוד כמה פניות

3 - כל מי שחושב שווייז יפתור לו את הפקקים חי בסרט.. בגלל שזה לא שאתה רק משתמש בזה.. אלא כל עם ישראל.. זה לא שאתה מיוחד.. זה יכול לעזור רק באמת אם ממש עכשיו נוצר איזה פקק ספציפי בגלל תאונה ויש באמת דרך חלופית שווייז עוד לא הספיק לנתב את כולם דרכה...

הרי זה לא שאתה VIP שם, הוא מנתב את כולם לאותם מסלולים

חוץ מזה ממה שראיתי הוא מציע גם מסלולים מאוד מטופשים לפעמים שעוברים בתוך עיר במקום כביש מהיר בשביל לחסוך בתיאוריה 2 דקות.

 

רוב האנשים לא מפעילים שום שיקול דעת ופשוט מצייטים על עיוור לכל דבר בוויז וזה מה שמטריף אותי

אם אתה משתמש בזה בתור כלי זה עוד איכשהו נסבל

רוב האנשים שאני מכיר בכלל לא מסתכלים לאן הם נוסעים ואין להם מושג אם תשאל אותם במפה איפה הם נמצאים

 

נוצרה בארץ אובססיה רצינית לנושא ותחושה שכאילו האוטו לא יכול לנסוע בלי זה וזה הזוי ועצוב שאנשים כבר לא מכירים שום דבר אפילו באיזור מגורים שלהם

זה שבן אדם צריך להפעיל ניווט בשביל לנסוע מתל אביב לירושלים נגיד זה הזיה מבחינתי

 

בתאריך 25.10.2024 בשעה 14:39, sperial כתב:

דווקא הניווט בחיפה פשוט, אבל לך תמצא סמטה בת״א, שלאהלדבר על ביתֶבפ״ת

 

אוב, אני חיפאי אז נקודת המבט לי שונה.

 

ובכל זאת הנווטן נותן הרבה מידע נוסף מעבר לשמאלה-ימינה. אתה יודע כמה פעמים ווייז הציל אותי מפקקי ענק בדרך היומיומית שלי? אני מתכוון, להגיע לעבודה בזמן במקום באיחור שעתיים.

 

ברוב המקומות היציאה מהכביש המהיר היא רק תחיל הניווט בכבישים המקומיים. לפני שה-GPS הפך כלי עממי, לקראת נסיעות לחו״ל הייתי מעין לעצמי הוראות נהיגה פניה אחרי פניה, לפעמים לרמת הנתיב, ומישהו היה יושב לידי וקורא את ההוראות. הבעיה היא שכל טעות היתה גוררת צורך בהתאפסות על מפת נייר. לא תמיד טריוויאלי באיזור לא מוכר.

 

לא יודע הסתדרתי מצויין גם בניו זילנד, ואיטליה, רומניה, הודו, ויאטנם בלי שום GPS ושום דבר

מפה בשביל כבישים מהירים, להגיע לעיר שאתה רוצה זה קל, ובתוך העיר עוצרים מקסימום לשאול מישהו ברחוב איך מגיעים..

זה חלק מהעניין ומהכיף בטיול

והיום אין שום דבר מזה כבר

עריכה אחרונה על ידי whiterabbit

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...