Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשתי להישפט על דו"ח נסיעה בתחבורה ציבורית, אחרי כמה חודשים קיבלתי זימון למשפט בתאריך אפריל 2028!!!

זה תקין?! זה לא אמור להיחשב התיישנות?

 

תודה רבה

פורסם

התיישנות קורית אם לא קיבלת זימון למשפט תוך פרק זמן מסויים הקבוע בחוק. ברגע שקיבלת זימון, אין התיישנות.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 12 דקות, fatboy1340 כתב:

התיישנות קורית אם לא קיבלת זימון למשפט תוך פרק זמן מסויים הקבוע בחוק. ברגע שקיבלת זימון, אין התיישנות.

אז אין הגבלה?! יכולים לקרוא לי עוד 10 שנים גם?!

איך אפשר לדרוש מבנאדם לזכור אחרי כ"כ הרבה שנים מה קרה?

פורסם

קיבלת זימון, אתה יודע שיש משפט בעתיד. תרשום את כל מה שאתה זוכר במחברת ותקריא בפני השופט בבוא העת. אם דחוף לך, תגיש בקשה להקדמת המשפט למזכירות בית המשפט.

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

5 שנים המחברת תאבד...

חשבתי שזאת אחת מהסיבות להתיישנות שא"א לטרטר בנאדם ולהכריח אותו לזכור כ"כ הרבה זמן.

 

אגב, אם באתר העיריה לא מופיע סרטון של האירוע ותמונה שלי לאחר הצומת, הם יכולים להגיש את זה במשפט?

פורסם

טעות הקלדה בוודאי.

אני במקומך רושם ביומן ולא עושה כלום בינתיים.

  • אהבתי 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 4 דקות, tinoki כתב:

טעות הקלדה בוודאי.

למה וודאי?!

לפני 4 דקות, tinoki כתב:

אני במקומך רושם ביומן ולא עושה כלום בינתיים.

השאלה היא מה אני יכול להרוויח מזה, שיגיע המועד ולא יהיה משפט?

בתאריך 11.8.2023 בשעה 17:09, Be roo כתב:

יש סיכוי שזו טעות הקלדה. אומנם בתי המשפט עמוסים, אבל 5 שנים נשמע קיצוני.

כתוב כמה וכמה פעמים במסמך וגם באתר של בית המשפט מופיע ככה.

אגב, באמת מעניין, המסמך נחתם ב11 למאי והגיע אלי לפני כמה ימים אבל באתר של בית המשפט מופיע תחילת טיפול אחרי חתימת המסמך וסיום טיפול, מה זה אומר סיום טיפול?!

 

image.png

פורסם
לפני 8 שעות, aiib כתב:

כתוב כמה וכמה פעמים במסמך וגם באתר של בית המשפט מופיע ככה

אם זה הוקלד לא נכון במקור, זה יחלחל לכל רישום.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 11.8.2023 בשעה 16:23, aiib כתב:

אגב, אם באתר העיריה לא מופיע סרטון של האירוע ותמונה שלי לאחר הצומת, הם יכולים להגיש את זה במשפט?

 

פורסם
לפני 18 שעות, aiib כתב:

השאלה היא מה אני יכול להרוויח מזה, שיגיע המועד ולא יהיה משפט?

או שהפריץ ימות, או שמושקה ירוויח.

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

עד אז יהיו שופטים אחרים לך תדע גם החוקים אולי ישתנו לטובה/לרעה 

מעניין באמת איך שופטים במצב כזה שבזמן פסק הדין הדבר מותר  מן הסתם כזמן העבירה

×
×
  • תוכן חדש...