Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, סולל הדרך כתב:

אל תפסיקו להאמין באנושות, יש עוד אנשים טובים בעולם הזה

 

כשאלו יהיו עשרות אלפי השקלים שלך בסיכון, לך על האמונה שלך בבני אדם.

כשמדובר בעשרות אלפים של מישהו אחר, צריך לשקול מה הנזק של העצה שתיתן.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה נכון לכל העצות שניתנו פה באופן כללי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 16 שעות, סולל הדרך כתב:

אל תפסיקו להאמין באנושות, יש עוד אנשים טובים בעולם הזה

די נו. מילא היינו מדברים סתם באופן כללי, אבל כבר בפוסט המקורי הבנו שבעל הדירה הזה לא תמים.

פורסם

מה לא תמים בפוסט המקורי?

הבנאדם כנראה לא רוצה לשם מס על השכירות ולכן ביקש מזומן, לא צריך להיות גאון גדול להבין את זה.
מפה ועד עבריין והלוואות שוק אפור המרחק גדול.

הבנאדם מעלים מס, איבד את ההמחאות ורוצה את הכסף שלו.
לא כבתבתי בשום שלב שהשוכר לא חייב להגן על עצמו בכל דרך אפשרית, אני רק אומר שתיאוריות הקונספירציה של שבירת איברים, עולם תחתון, הימורים, סמים וזונות היא מרתקת ואולי נכונה...אבל גם אולי לא!
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 25 דקות, סולל הדרך כתב:

מה לא תמים בפוסט המקורי?

הבנאדם כנראה לא רוצה לשם מס על השכירות ולכן ביקש מזומן

 

אני חושב שלא לשלם מס, עבירה פלילית, נופל תחת ההגדרה של ״לא תמים״.

זה גם הסבר אחד מיני רבים.

לפני 25 דקות, סולל הדרך כתב:

אני רק אומר שתיאוריות הקונספירציה של שבירת איברים, עולם תחתון, הימורים, סמים וזונות היא מרתקת ואולי נכונה...אבל גם אולי לא!

 

לא...

 

אתה אומר: קח את ההסבר שלי, תאמין בטוב, כדרך להתמודדות.

אתה לא אומר, אולי אין לו כוונה לדפוק אותך.

סבבה.

אם אין לו כוונה, שייתן לו צ׳קים שלו כבטוחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא כתבתי שלא יתגונן
לא אמרתי שלא יקח צקים ויגן על עצמו
אני גם לא אמרתי איך הוא יגן על עצמו, כי אני באמת לא יודע

כל מה שאמרתי והדברים שלי הוצאו מהקשרם, שיכול להיות שהסיפור הזה פחות קרימינלי ממה שציירתם

ולעניין גביית המיסים... אין פה אחד שלא קנה משהו או קיבל שרות ב"מזומן"
אז כן... כולנו פושעים ואני לא מצדיק את זה או מצדיק השתמטות מתשלום מס, ולמרות שזאת עבירה פלילית, הקונטקס היה פלילי שוק אפור ושבירת איברים שזה לא המקרה.

סיימתי להגיב ואיש כישר בעיניו יעשה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

ני רק אומר שתיאוריות הקונספירציה של שבירת איברים, עולם תחתון, הימורים, סמים וזונות היא מרתקת ואולי נכונה...אבל גם אולי לא

כשצ'ק הולך לאיבוד זה כבר לא בעל הבית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז כרגע המצב הוא כזה:

 

1. כשחידשנו את החוזה, מסרתי לו 12 צ'קים עם סכום שכ"ד המלא. בשביל להימנע מתשלום מס הוא ביקש ממני להעביר לו בהעברה בנקאית את סכום השכירות המקורי לפני ההעלאה, ואת ההפרש במזומן. כל זה קרה ב 10/2022. אני יודע שיש לו מספר דירות מושכרות.

 

2. ב 11/2022 נפגשנו, הבאתי לו את ההפרש במזומן (עבור חודשיים) והוא החזיר לי 2 צ'קים כנגד אותם חודשיים (10+11/2022).

 

3. את 2 הצק'ים האלה שהוא החזיר לי מצאתי, בנוסף מצאתי מספר פנקסי צ'קים, ישנים וחדשים, כולם "למוטב בלבד".

 

4. מצאתי את הפנקס שממנו נתתי לו צ'קים עבור 10+11+12/2022, אבל הפנקס של 01-09/2022 לא מצאתי.

 

5. יש הודעות מבעל הדירה שהוא מודה שאיבד את הצ'קים (כמובן בטונים ובשפה לא נעימה, מהצד שלו), הציע שיחתום ש"קיבל את הכסף".

 

6. בינתיים נראה לי אפנה לבנק לביטול הצ'קים, אשלם לו עבור החודשים הבאים בהעברה בנקאית, ואת ההפרש של החודשים שכבר עברו אני אמשוך עד שאצא מהדירה כנגד חתימה שלו שאין לו טענות ו/או תלונות כלפיי.

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...