Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאנשים מציעים ביד 2 רכבים מעל מחירם כחדש.

בגלל היעדר רכבים אצל היבואנים.

 

ועדיין: סיוויק דור קודם בעשרות אלפי שח יותר ממה שנרכשה כחדשה!!!

 

מה ההסבר שלכם לזה?

השתעממתי בפקק אז הרמתי טלפון. המחיר נכון. בעיניו מדובר במחיר הגיוני.

 

קורה שמישהו נופל בזה וקונה שטויות כאלו?

Screenshot_20230513-151214_ 2.jpg

  • מצחיק 11
פורסם

זה קורה כי הוא חושב שהוא מחזיק אצלו איזשהי פנינה יחודית וגם קצת חוצפה ישראלית

לא מובן מאיפה המחיר ההזוי הזה כניראה שהוא יודע לעשות חשבון אחרת מאיתנו 

לפי כמות האנשים שקונים רכבים חדשים על הכביש הוא עוד עלול למצוא פרייאר שישלם לו את זה  פחות או יותר 

פורסם

אולי הוא הדביק כיתוב Type R מאחורה?

כי המחיר הוא באמת  יותר קרוב לדגם הספורטיבי עם 319 כ"ס.


https://www.yad2.co.il/s/c/w89o0v0u

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא רק זה, היא גם משתבחת עם הזמן והמחיר עולה בהתאם, הבחור פרסם לראשונה בינואר 2022 ללא מחיר, בדצמבר 2022 הוא עדכן את המחיר ל-206 אלף שקל. 

פורסם (נערך)

פעם פירסמתי רכב מתחת למחירון.

התקשר אלי איזה מושעמם, ביקש לקבל את הרכב עכשיו בלי לשלם, כי הוא מחכה במסדרון עם קרוב משפחה שצריך להיכנס לניתוח מסובך.

אחרי הבלגאן של הניתוח, הוא יביא לי את הכסף.

 

אמרתי לו שכדאי שיתמקד בניתוח ובקרוב המשפחה.

בנושא הרכב נדבר אחר כך.

מוזר, עד היום לא התקשר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 1
  • מצחיק 15
פורסם

אולי הלוגיקה שלו היא שעכשיו סיויק חדשה זה רק היברידי, אז הטהרנים(אם הם קיימים), שרוצים דווקא סיויק ודווקא בנזין, ישלמו..

  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

זה 2 סוגים של אנשים:

1. אנשים שלא באמת רוצים למכור, ואומרים "אם יתנו לי אני מוכר".

2. אנשים שרוצים למכור, אבל חיים בסרט קשה מאוד וחושבים שהרכב שלהם שכל המדינה פתחה עליו דלתות שווה הון.

 

השוק סובב סביב מחירון לוי יצחק וזה משהו שחייב לדעת להודות בו.

יש רכבים שהולכים מעל, יש שמתחת, ויש שבמחירון.

 

אבל הבעיה המרכזית היא שאנשים חיים בסרט לגבי המחיר שהם דורשים.

יש כאלה שמפרסמים רכבים במחיר לא פרופורציונלי בעליל, וזה קורה גם בשוק המאזדות, וואגיות, טויוטות וכיו"ב.

וקיימים אנשים הוגנים, אבל הרכבים האלה נחטפים יחסית מהר כי הם מעטים, וכאן מתחילה הבעיה.

עומר :-)

פורסם

הוא חושב שזה סיויק ספורט משמע זהי CIVIC TYPE R . 
המחיר בהתאם .

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם
לפני שעתיים, IsraCar כתב:

פעם פירסמתי רכב מתחת למחירון.

התקשר אלי איזה מושעמם, ביקש לקבל את הרכב עכשיו בלי לשלם, כי הוא מחכה במסדרון עם קרוב משפחה שצריך להיכנס לניתוח מסובך.

אחרי הבלגאן של הניתוח, הוא יביא לי את הכסף.

 

אמרתי לו שכדאי שיתמקד בניתוח ובקרוב המשפחה.

בנושא הרכב נדבר אחר כך.

מוזר, עד היום לא התקשר.

 

 

 

לא מזמן פרסמתי למכירה פלאפון זול, סביב ה-300 שקל 

התקשר אליי מישהו שאמר שהפלאפון מיועד לילד נכה ואם אני מוכן לתרום אותו? 

לך תדע, אולי זה אותו בנאדם. 

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 4 דקות, davemustaine87 כתב:

 

לא מזמן פרסמתי למכירה פלאפון זול, סביב ה-300 שקל 

התקשר אליי מישהו שאמר שהפלאפון מיועד לילד נכה ואם אני מוכן לתרום אותו? 

לך תדע, אולי זה אותו בנאדם. 

 

קטע. יצר איתי קשר בנוגע למוצר הרבה יותר יקר (פלייסטיישן 5 שפירסמתי עבור מכר) עם אותה הבקשה. קיבל אותה ב-ROFLMAOPIMP וניתוק עוקב.

פורסם

אה, אני רואה שמכם לא ביקש הנחה חייל בודד יתום נכה ממשפחה מרובת ילדים.

  • מצחיק 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

×
×
  • תוכן חדש...