Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, sperial כתב:

מכאן למדתי כי גם חברות הגז משנות דרישות ומטילות את האחריות על הדיירים.

לא חברות הגז משנות דרישות אלא הרגולטור משנה דרישות בטיחות בעקבות אירועים שמתרחשים.

נכון, האחריות היא של הדיירים ולא של חברת הגז.

לפני שעתיים, ברווז כתב:

אני רק שאלה, למה לא להפנות את החשבון לקבלן שביצע את הבנייה שבוצעה ללא הבדיקות של האם היא תגרום להפרעה לדיירים?

 

לפני 46 דקות, avargel כתב:

המהנדס שהגיש את התוכניות לאישור וועדה

והוועדה שאישרה חריגה מקווי בנין קיימים מבלי לוודא אי-הפרעה למתקנים אחרים

מה עם האחריות של כל דיירי הבניין ?  הרי בשביל לבצע שינוי, יש צורך באישור של דיירי הבניין (לא חייבים הסכמה של 100%, אך עדיין יש צורך בהסכמה של רוב)

עריכה אחרונה על ידי guya72
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 16 דקות, guya72 כתב:

מה עם האחריות של כל דיירי הבניין ?  הרי בשביל לבצע שינוי, יש צורך באישור של דיירי הבניין (לא חייבים הסכמה של 100%, אך עדיין יש צורך בהסכמה של רוב)

 

דיירי הבנין הם לא אנשי מקצוע ולא מצופה מהם להתייחס לתקנים

המהנדס והמתכנן שכתבו את התוכנית לעומת זאת הם אנשי מקצוע וחוץ מלכתוב כמה ברזל או בטון צריך מצופה מהם גם להתייחס להיבטים השונים כולל סביבת המבנה

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אכן, הדיירים אינם אנשי מקצוע, אך לפני שחותמים רצוי להפעיל מעט את הקלאבסה ולשאול אם יש לשינוי השפעה כלשהי על הבניין (לאו דווקא לגבי הגז אלא מידע כללי)

לא שאלתם ?  לא התעניינתם ?  אז אף אחד אל יגיד לכם, כי זה לא מתפקידו.

 

פורסם
לפני שעה, avargel כתב:

המהנדס שהגיש את התוכניות לאישור וועדה

והוועדה שאישרה חריגה מקווי בנין קיימים מבלי לוודא אי-הפרעה למתקנים אחרים

הם הכתובת המשפטית שלכם במידה ותרצו למצות הליכים מולם

 

מבחינה פרקטית, זה סכום כל כך נמוך שאני לא רואה היתכנות (פרקטית, לא עקרונית) להליך משפטי

 

כרגע הכתובת שלכם היא המפקח על הבתים המשותפים שמשמש כסמכות שיפוטית בעניין

נכון כל מה שכתבת,

אבל אם המהנדס או העירייה היו עולים על הדבר הזה, אז בכל מקרה העלות הייתה על מגשי התוכנית

אחרת לא היו מקבלים היתר. ואולי בכלל כל ההיתר היה בסכנה. לא ברור אם העירייה אתה מאשרת חדר גז במקום צובר.

 

פורסם

על מה אתם רבים? על 500 ש"ח
שכנות טובה לא חשובה לכם?

אנשים פשוט דפוקים

  • אהבתי 4
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא סכום ששווה לריב עליו אבל הכתובת היא הקבלן. מבחינתכם הקבלן גרם לנזק לרכוש שלכם והוא צריך לתקן אותו.

בדקתם עם חברת הגז אם יש מקום אחר שאפשר לטמון את הצובר?

ולמי ששאל, אחרי 10 שנים בודקים הגנה קתודית ואחרי 20 שנה צריך להוציא את הצובר מהאדמה לבדיקה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, guya72 כתב:

אכן, הדיירים אינם אנשי מקצוע, אך לפני שחותמים רצוי להפעיל מעט את הקלאבסה ולשאול אם יש לשינוי השפעה כלשהי על הבניין (לאו דווקא לגבי הגז אלא מידע כללי)

לא שאלתם ?  לא התעניינתם ?  אז אף אחד אל יגיד לכם, כי זה לא מתפקידו.

הדיוט לא יודע מה לשאול, ובדיוק בשביל זה יש איש מקצוע שתפקידו להכיר את כל הצדדים של הפרוייקט ולתת עליהם את הדעת.

אין סיבה שדייר יעלה על דעתו תקנים של צוברי גז או ישאל אם תהיה פגיע בתשתית החשמל, המים או חוזק המבנה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 5 שעות, Night Driver כתב:

לא סכום ששווה לריב עליו אבל הכתובת היא הקבלן. מבחינתכם הקבלן גרם לנזק לרכוש שלכם והוא צריך לתקן אותו.

בדקתם עם חברת הגז אם יש מקום אחר שאפשר לטמון את הצובר?

ולמי ששאל, אחרי 10 שנים בודקים הגנה קתודית ואחרי 20 שנה צריך להוציא את הצובר מהאדמה לבדיקה.

אין מקום חלופי לצובר. הגינה די קטנה, ולאחר מכן זה כבר הכביש.

פורסם

אפשרות 1:
לעשות ישיבת דיירים ולהגיע עם הצעת מחיר מסודרת ולהראות שמדובר על סכום נמוך, לעשות הצבעה ולנסות להגיע להחלטה.

 

אפשרות 2:
אם לא הצלחתם להגיע להחלטה משותפת, כפי שהציעו באחת ההודעות - ~700 שח תלונה אצל המפקח/ת על הבתים המשותפים.

פורסם
לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

על מה אתם רבים? על 500 ש"ח
שכנות טובה לא חשובה לכם?

אנשים פשוט דפוקים

פחות, גוטה, פחות.

10,000 ש"ח תחלק ב-38 דירות - כ 263 ש"ח.


שכנות טובה ?!?!?!?! סופרי האפונים לא מכירים מושגים כאלה.

ישרפו זמן, דלק, יאיימו, יתבעו... בדרך כבר יוציאו הרבה יותר מ 263 ש"ח וכמובן שיתלכלכו עם רוב השכנים בבניין - אבל את מי זה מעניין ? העיקר שלא יוציאו פרוטה מכיסם שמישהו אחר "יהנה" מזה.

 

@סולל הדרךאתה גר בארץ ?

 

איציק

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כשאצלנו אחת הכניסות לא רצתה לאשר תיקון מחסום החניה בטענה שההצעה יקרה (רכב נכנס במחסום וברח. המחסום נעקר מהקרקע והחברה ביקשה 700 שקל להתקנה מחדש). במקום להתוכח שאלנו כמה לדעתם זה סביר, אמרו 400 ושאר הדיירים אמרנו שלמו אתם לפי 400 ואנחנו נשלים את השאר. 

 

יותר זול ויותר נוח מאשר להישאר בלי מחסום או להתוכח על כמה שקלים.

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 30 דקות, איציק נ. כתב:

 

 

@סולל הדרךאתה גר בארץ ?

 

איציק

אתה לא זוכר? אפילו עזרת לי עם הבקר של המזגן המרכזי של אלקטרה בחורף הקודם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 17 שעות, guya72 כתב:

אכן, הדיירים אינם אנשי מקצוע, אך לפני שחותמים רצוי להפעיל מעט את הקלאבסה ולשאול אם יש לשינוי השפעה כלשהי על הבניין (לאו דווקא לגבי הגז אלא מידע כללי)

לא שאלתם ?  לא התעניינתם ?  אז אף אחד אל יגיד לכם, כי זה לא מתפקידו.

 

 

זה דווקא בדיוק תפקידו, כי לדעת רגולוציה לא קשור לקלבאסה, זה קשור לידע ספיציפי בתחום מסויים.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 20 שעות, סולל הדרך כתב:

אתה לא זוכר? אפילו עזרת לי עם הבקר של המזגן המרכזי של אלקטרה בחורף הקודם.

השאלה היתה בציניות :-) בגלל שכתבת "על מה אתם רבים? על 500 שח" - כאילו שאתה לא מכיר את הסחורה המקומית:) 

  • מצחיק 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אישית אין לי בעיה לשלם אם יחולק בין כולם

אבל לא ניתן להכריח את כולם,

שבשורה התחתונה הם צודקים.

 

מי שגרם למחדל צריך לתקן אותו. קל ופשוט.

החוצפה פה היא של מי שגרם לזה ולא לוקח אחריות.


×
×
  • תוכן חדש...