Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאוד פשוט, שני אופציות

לשלם עכשיו את הסכום הזה

או 

להכניס את זה כהוצאה בועד הבית - ולחלק באופן שווה לכל הדיירים שלא שילמו באמצעות העלאת דמי ועד בית באופן זמני.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, elimalka כתב:

אישית אין לי בעיה לשלם אם יחולק בין כולם

אבל לא ניתן להכריח את כולם,

שבשורה התחתונה הם צודקים.

 

מי שגרם למחדל צריך לתקן אותו. קל ופשוט.

החוצפה פה היא של מי שגרם לזה ולא לוקח אחריות.

קודם כל פותרים את הבעיה דרך גביה נוספת על ידי ועד הבית וועד הבית במקביל תובע את האחראי למחדל. שווה להתייעץ עם תרבות הדיור אם הם מטפלים בזה ואם זה נכנס לתביעות קטנות.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז צריך להוסיף לגביה גם חברות בתרבות הדיור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באיזה מצב אתם כעת נמצאים? מניח שעברתם כבר את הדיון בwhatapp בקבוצה של הבניין.

מה פחות או יותר מהסכום שנותר לשלם? יש כאלה שכבר שילמו לכם את הצד שלהם?

 

כמה דיירים עקשנים יש בכל הסיפור הזה?

ציטוט

להכניס את זה כהוצאה בועד הבית - ולחלק באופן שווה לכל הדיירים שלא שילמו באמצעות העלאת דמי ועד בית באופן זמני.

כמו שכבר כתבתי למעלה אולי שווה להציע להם כזו אופציה. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תשובה מתרבות הדיור:

פנייתך הנ"ל הועבר למתן חוות דעתו של היועץ המשפטי שלנו,

אשר הנחני להשיבך כדלקמן:

 

בהינתן שהצורך בהוצאה הנוספת עבור חברת הגז (בהנחה שזה צורך נכון),

נובע בשינויים פיזיים שבצעו בעלי הדירות בבית, יש לחייב רק אותם בהוצאה

הכרוכה בכך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

חיפוש בגוגל חסך לי להדפיס את הכל:

 

סוק חג בשמי סיאטל, כשלפתע ארעה תקלה חשמלית במערכת הניווט כשלה. הטייס היה מיומן, אך עקב העננים הרבים והערפל, לא הצליח לקבוע את מיקומו ולמצוא את הדרך לשדה התעופה. לפתע הבחין הטייס בבניין גבוה. הוא התקרב אליו וחג סביבו. בינתיים טייס המשנה כתב באותיות גדולות על נייר את השאלה: "היכן אני נמצא?" והניפו מול החלונות.
חלון נפתח בבניין ושלט הונף, ועליו כתוב: "אתה בתוך מסוק". הטייס חייך, נפנף לשלום, הסתכל במפות ותוך חמש דקות הם נחתו בשדה התעופה.
לאחר הנחיתה פנה טייס המשנה לטייס ושאל אותו: "איך ידעת למצוא את הדרך לפי התשובה - אתה בתוך מסוק?"
השיב הטייס: "לפי התשובה הבנתי שזה הבניין של מיקרוסופט, ומשם זה קרוב
לשדה התעופה והיה קל לנווט".
"אבל איך ידעת לעזאזל שזה הבניין של מיקרוסופט?" שאל טייס המשנה.
"ובכן" השיב הטייס "רק מחלקת התמיכה שלהם מסוגלת לתת תשובה שהיא 100% נכונה אך לא שימושית כלל..."

  • מצחיק 6

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Nakamichi כתב:

אני לא הבנתי מהתשובה האם יש לחייב את כל בעלי הדירות או רק את אלו שבנו מרפסת בחזית.

את כל בעלי הדירות, לא.

כתוב  משינויים שעשו בעלי הדירות, כך שיש לחייב את הדיירים שעשו שינוי.

עדיין לא ברור לחלוטין, אם את כל אלה שעשו שינויים, או רק את אלה שגרים בחזית.

וכראה שהכוונה שרק את אלה שעשו שינוי שגרם לצורך לשנות את מיקום צובר הגז.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
לפני 3 דקות, Ron Poh כתב:

כראה שהכוונה שרק את אלה שעשו שינוי שגרם לצורך לשנות את מיקום צובר הגז.

 

כתוב: כל בעלי הדירות שעשו שינוי. אם אתה לוקח את המשפט ככתבו, אז לא רק אלו שהשינוי שהם ביצעו, יחד עם כל השאר, חייב בהזזת הצובר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין צורך לצטט הודעה שמעליך.

 

וגם את כוונתך לא הבנתי. האם לחייב את כלל דיירי הבניין?

 

בכל אופן כתוב...

"נובע בשינויים פיזיים שבצעו בעלי הדירות בבית, יש לחייב רק אותם בהוצאה"

 

משמעות יש לחייב את מי שעשה שינויים... כתוב רק אותם, לא כתוב כולם.

פורסם

ממה שאני מבין רק אלה שהשינויים שלהם גרמו לבעיה ולא כל אלה שעשו שינויים.

 

"

בהינתן שהצורך בהוצאה הנוספת עבור חברת הגז (בהנחה שזה צורך נכון),

נובע בשינויים פיזיים שבצעו בעלי הדירות בבית" ההוצאה היא רק בגלל אלה שעשו שינויים שיצרו את ההוצאה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 11 דקות, Ron Poh כתב:

אין צורך לצטט הודעה שמעליך.

 

 

אני מצטט את השורה הרלוונטית מתוך ההודעה אליה מתייחסת תגובתי.

 

לפני 11 דקות, Ron Poh כתב:

גם את כוונתך לא הבנתי. האם לחייב את כלל דיירי הבניין?

 

את כלל הדיירים שבוצע שינוי בדירתם. זה מה שכתוב. אין שום התייחסות ספיציפית לשאלת ההבדלה בין אילו שהשינוי בדירתם גרר את הצורך להזיז את הצובר, לבין אלו שלא.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 דקות, Ron Poh כתב:

אין צורך לצטט הודעה שמעליך.

 

 

שים לב. יוזרים אדומים, כתומים וירוקים הם הקצונה הבכירה של הפורום, הם אלה שכותבים את הכללים.

 

לעצם העניין - נראה שמי שכתב את התשובה הוא יוצא היחידה המובחרת של האורקל מדלפי. העט שלו פלט משהו שכל אחד יכול לפרש בדרכו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 24 דקות, sperial כתב:

לעצם העניין - נראה שמי שכתב את התשובה הוא יוצא היחידה המובחרת של האורקל מדלפי. העט שלו פלט משהו שכל אחד יכול לפרש בדרכו.

כיאה למסמך שיוצא ממחלקה משפטית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

שים לב. יוזרים אדומים, כתומים וירוקים הם הקצונה הבכירה של הפורום, הם אלה שכותבים את הכללים.

 

מה הקשר?

לפני 35 דקות, Night Driver כתב:

כיאה למסמך שיוצא ממחלקה משפטית.

 

סבא שלי תמיד היה אומר שאתה צריך עו״ד עם יד אחד. שלא יוכל לנפנף בידו השנייה ולהגיד: ״מהצד השני...״

  • מצחיק 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...