Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא משהו שאפשר לתת חוות דעת מבלי לראות את הרכב. תמונות לא ממש עוזרות.

1. תלוי איזה רכב מדובר.

2. ממה שנראה אין תיקוני פחחות אלא רק צבע, אני צודק?

באופן כללי מאוד, כל חלק ברכב עולה צבע סביב 800-1000 שח. פחות או יותר.

כאן יש לך דלת אחורית וכנף אחורי.

לדעתי סביב 1500-2000 שח תוכל לסגור סיפור.

שים לב! זה אומן משוער בלבד!! בשביל לדעת מחיר מדויק צריך שהפחח יראה את הרכב ויחליט.

 

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 59 דקות, המהיר הזהיר כתב:

לא משהו שאפשר לתת חוות דעת מבלי לראות את הרכב. תמונות לא ממש עוזרות.

1. תלוי איזה רכב מדובר.

2. ממה שנראה אין תיקוני פחחות אלא רק צבע, אני צודק?

באופן כללי מאוד, כל חלק ברכב עולה צבע סביב 800-1000 שח. פחות או יותר.

כאן יש לך דלת אחורית וכנף אחורי.

לדעתי סביב 1500-2000 שח תוכל לסגור סיפור.

שים לב! זה אומן משוער בלבד!! בשביל לדעת מחיר מדויק צריך שהפחח יראה את הרכב ויחליט.

 

לא בדיוק צבע, תראה בתמונה של הקלוז אפ שהפח קצת "נפתח", תודה על התשובה בכל מקרה

פורסם

יש פגיעה באיזור בעייתי, תיקון אמיתי של האזור לא יהיה זול, אבל יש דרכים "זולות" לעשות זאת שלא הייתי ממליץ עליהן

image.thumb.png.a32402bb09dcaa88246f8eea268de2bc.png

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 14 שעות, yairw כתב:

יש פגיעה באיזור בעייתי, תיקון אמיתי של האזור לא יהיה זול, אבל יש דרכים "זולות" לעשות זאת שלא הייתי ממליץ עליהן

/cdn-cgi/mirage/44b979561e7103df1c71b1bec00b466df2580858365c72b3b3119258b4866fba/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2022_12/image.thumb.png.a32402bb09dcaa88246f8eea268de2bc.png

האם תוכל להסביר לי את הפגיעה כאן במושג קצת יותר מקצועי, כדי שאדע לחפש ולבדוק על הנושא יותר טוב?

בנוסף אשמח לפירוט על רמת המחיר שהגדרת כלא זולה, ומה הדרכים הלא מומלצות אך זולות לטפל בבעיה?

פורסם

צלם את המקום עם דלת פתוחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...