Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

הייתי רוצה להתחיל תחביב חדש( או שלא).

 

אני חובב הגה מאוד גדול.

 

וראיתי שהיום יש כבר משחקי vr, של מירוצים שאפשר לשחק איתם, עם הגה ודוושות והכל, וגם עם מושב שזז לפי המשחק.

 

 

מאוד הייתי רוצה לקנות ציוד של כיסא שזז, הגה ודוושות וקונסולה מסוימת שתתמוך גם בvr.

 

 

מישהו יודע להגיד לי כמה דבר כזה אמור לעלות? ( לא עכשיו גיימינג מטורף כן?)

 

מאיזה תקציב כדאי להתחיל דבר כזה בכלל?

פורסם

משקפי תלת מימד סבירות דוגמת קווסט2 - 1200 שח

מחשב גיימינג בינוני - סביבות 6000 אלף

סט הגה ודוושות סביר כניראה עוד אלפייה.

מושב שזז לפי המשחק זה כבר לא למוגבלי תקציב..

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Igalz כתב:

משקפי תלת מימד סבירות דוגמת קווסט2 - 1200 שח

מחשב גיימינג בינוני - סביבות 6000 אלף

סט הגה ודוושות סביר כניראה עוד אלפייה.

מושב שזז לפי המשחק זה כבר לא למוגבלי תקציב..

למה דווקא מחשב ולא קונסולה?

 

ובאמת כנראה ארד כרגע מהרעיון של מושב שזז.

 

אתחיל במשקפיים וסט של הגה ודוושות ופדלים. גם משקפי  vr

עריכה אחרונה על ידי SG159
פורסם
לפני 5 שעות, Igalz כתב:

סט הגה ודוושות סביר כניראה עוד אלפייה.

מושב שזז לפי המשחק זה כבר לא למוגבלי תקציב..

סט הגה ודוושוות באלפיה לא יהיה סביר - אלא יהיה המינימום שבמינימום - הבסיסי שבבסיסיים.

מושב שזז (movement platform) - מתחילים מכמה אלפי דולרים , וזה לא בארץ.

לפני 5 שעות, SG159 כתב:

למה דווקא מחשב ולא קונסולה?

בגדול - זה תלוי קצת במה יש לך היום וכמה ריאליסטי (מבחינת הנהיגה) אתה מכוון. מצד שני אם זה מצוות להגה ודוושות כמו הG29... 

בא נתחיל אחרת - מה התקציב באמת, כמה ריאלי אתה רוצה שזה יהיה מבחינת סימולטור לעומת משחק כמו gran turismo (אגב אני נהנה יותר מGT ...) ומה יש לך בבית מבחינת גיימינג (מחשב? קונסולות , מסכים?)

בגדול זה מתחיל מלקנות הגה בסיסי של לוג׳יטק - ויכול להיגמר בחדר יעודי של מאות אלפי שקלים - אז קצת קשה להעריך ולהמליץ במה זה בדיוק ״לא גיימינג מטורף״ כי הסטנדרטים של אנשים קצת שונים.

 

אם אתה שואל אותי - על VR וותר בהתחלה דווקא (במיוחד אם אין לך מחשב או קונסולה כבר שיתמכו בזה שכבר יעלו לא מעט).

הייתי מתעסק קודם בעמדה טובה והגה ודוושות טובים.

בגדול יש 3 טכנולוגיות של הגה לגיימינג:

1. gear drive - מה שיש בכל הלוג׳יטקים - זה דיי מעפן , אבל נו ... (לא משנה איזה לוג׳יטק תיקח שתומך בפלטפורמה שיש לך , הם לא באמת התקדמו משמעותית שנים). זה ירגיש כמו צעצוע בסופו של יום

2. belt drive - מה שיש לדוגמא בהגיים של thrust master שהם נקודת פתיחה לא רעה - דגמים להסתכל עליהם - T300 וT248.

3. direct drive - שזה כבר מה שרוב האנשים משתמשים לsim racing - ופה יש כבר קפיצת מדרגה רצינית (גם ברגש וגם בעלות) ופה הדגם כניסה (שעדיין סופר איכותי) הוא fanatec dd (כשיש גירסא שתומכת גם בפלייסטיישן)

אני לא אכנס לדוושות - בא נניח שתשתמש בבסיסיות שמגיעות עם ההגה ברוב הבאנדלים , וכנ״ל לא לבלמי יד וידיות הילוכים. אין לזה סוף.

 

שלב הבא - אתה מגיע לעמדה - יש בסיסיות כמו playseat וnext level racing (חלקן אפילו מתקפלות), ואז הקפיצה הבאה הן עמדות מבוססות פרופילי אלומיניום. הייתי בעיקר קורא reviewים ובודק מה מיבאים לארץ בתקציב שלך. זה עושה הבדל עצום בתחושת הנהיגה. לא לשבת על ספה , או על שולחן מחשב עם כיסא מחשב לא ממש משיג את המטרה.

 

משם - מסך / ערכת VR - זה כבר תלוי בתקציב ובפלטפורמה. Quest 2 זו נקודת פתיחה לא רעה (אם אתה משחק על מחשב) , אבל הייתי אומר שסביר להתחיל ממסך אחד. שים לב שעדיף רוחב מאשר גודל - ולכן הרבה אנשים עוברים אח״כ ל3 מסכים (או ערכות vr).

לפני שעה, ANUTKK כתב:

סוני 5+vr 2 החדשות שעומדות לצאת+לוגיטק g29 עם הילוכים

לטעמי יתן תמורה מעולה וזולה יחסית

לסוני - אם התקציב מאפשר יש גירסא יעודית של fanatec. ההבדלים יהיו שמיים וארץ.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Liviur כתב:

סט הגה ודוושוות באלפיה לא יהיה סביר - אלא יהיה המינימום שבמינימום - הבסיסי שבבסיסיים.

מושב שזז (movement platform) - מתחילים מכמה אלפי דולרים , וזה לא בארץ.

בגדול - זה תלוי קצת במה יש לך היום וכמה ריאליסטי (מבחינת הנהיגה) אתה מכוון. מצד שני אם זה מצוות להגה ודוושות כמו הG29... 

בא נתחיל אחרת - מה התקציב באמת, כמה ריאלי אתה רוצה שזה יהיה מבחינת סימולטור לעומת משחק כמו gran turismo (אגב אני נהנה יותר מGT ...) ומה יש לך בבית מבחינת גיימינג (מחשב? קונסולות , מסכים?)

בגדול זה מתחיל מלקנות הגה בסיסי של לוג׳יטק - ויכול להיגמר בחדר יעודי של מאות אלפי שקלים - אז קצת קשה להעריך ולהמליץ במה זה בדיוק ״לא גיימינג מטורף״ כי הסטנדרטים של אנשים קצת שונים.

 

אם אתה שואל אותי - על VR וותר בהתחלה דווקא (במיוחד אם אין לך מחשב או קונסולה כבר שיתמכו בזה שכבר יעלו לא מעט).

הייתי מתעסק קודם בעמדה טובה והגה ודוושות טובים.

בגדול יש 3 טכנולוגיות של הגה לגיימינג:

1. gear drive - מה שיש בכל הלוג׳יטקים - זה דיי מעפן , אבל נו ... (לא משנה איזה לוג׳יטק תיקח שתומך בפלטפורמה שיש לך , הם לא באמת התקדמו משמעותית שנים). זה ירגיש כמו צעצוע בסופו של יום

2. belt drive - מה שיש לדוגמא בהגיים של thrust master שהם נקודת פתיחה לא רעה - דגמים להסתכל עליהם - T300 וT248.

3. direct drive - שזה כבר מה שרוב האנשים משתמשים לsim racing - ופה יש כבר קפיצת מדרגה רצינית (גם ברגש וגם בעלות) ופה הדגם כניסה (שעדיין סופר איכותי) הוא fanatec dd (כשיש גירסא שתומכת גם בפלייסטיישן)

אני לא אכנס לדוושות - בא נניח שתשתמש בבסיסיות שמגיעות עם ההגה ברוב הבאנדלים , וכנ״ל לא לבלמי יד וידיות הילוכים. אין לזה סוף.

 

שלב הבא - אתה מגיע לעמדה - יש בסיסיות כמו playseat וnext level racing (חלקן אפילו מתקפלות), ואז הקפיצה הבאה הן עמדות מבוססות פרופילי אלומיניום. הייתי בעיקר קורא reviewים ובודק מה מיבאים לארץ בתקציב שלך. זה עושה הבדל עצום בתחושת הנהיגה. לא לשבת על ספה , או על שולחן מחשב עם כיסא מחשב לא ממש משיג את המטרה.

 

משם - מסך / ערכת VR - זה כבר תלוי בתקציב ובפלטפורמה. Quest 2 זו נקודת פתיחה לא רעה (אם אתה משחק על מחשב) , אבל הייתי אומר שסביר להתחיל ממסך אחד. שים לב שעדיף רוחב מאשר גודל - ולכן הרבה אנשים עוברים אח״כ ל3 מסכים (או ערכות vr).

לסוני - אם התקציב מאפשר יש גירסא יעודית של fanatec. ההבדלים יהיו שמיים וארץ.

יש מחשב אבל ממש לא מיועד לגיימינג.

 

באמת נראה מה שאנוטק מציע יתאים לי.

 

אני מתכוון לקנות איזה סוני ואז משקפי הvr שלהם.  שהסכום שלהם הוא כ3 אש״ח.

 

משחק מירוצים או שניים עוד כמה מאות בודדות.

 

ואיזה thrust master

ומושב בסיס של נקסט מאסטר. שניהם יחד כבר 5 אש״ח.

 

הגענו ל9 אש״ח.

 

פספסתי משהו?

 

9 אש״ח זה סכום שממש אין לי בעיה להוציא לתחביב הזה.

לפני 17 דקות, Liviur כתב:

 

עריכה אחרונה על ידי SG159
פורסם

באיזה משחק אתה מתכוון לשחק? בקונסולות אין משהו שהוא ריאלי הכל זה זבל ארקייד, מהמלצתי קנה מחשב גיימינג בינוני ושחק ב-iracing, זאת חווית משחק אונליין מירוצים הכי טובה שתמצא, על אף שהיא די יקרה (מנוי חודשי), לפני שנים חוויתי את זה עם לוגיטק G29 ואז השתדרגתי להגה של פאנטאק זה היה מדהים, אתה לא תגיע לאחוז חוויה מזה בשום משחק בקונסולה, לטעמי חבל להשקיע בציוד גיימינג שמיועד לסימולטור כשאתה משחק בפורזה או איזה דרק אחר בקונסולה, כלומר אם אתה אוהב משחקי ארקייד חבל על המאמץ. 

פורסם
לפני שעתיים, Mikelt89 כתב:

באיזה משחק אתה מתכוון לשחק? בקונסולות אין משהו שהוא ריאלי הכל זה זבל ארקייד, מהמלצתי קנה מחשב גיימינג בינוני ושחק ב-iracing,

לי יותר כיף לשחק בGran Turismo ובאסטו קורסה על הקונסולה מאשר בiRacing. למעשה גם בפורזה (לא הורייזון)

את המירוצים הסופר ריאלים אני שומר לימי מסלול דוגרי :)

לפני שעתיים, Mikelt89 כתב:

ואז השתדרגתי להגה של פאנטאק זה היה מדהים, אתה לא תגיע לאחוז חוויה מזה בשום משחק בקונסולה

מעניין , יש לי Fanatec DD Pro עם שיפטר , ידית הילוכים ו3 פדאלים. תומך גם בפלייסטיישן וגם בxbox שלי.

 

(ושיחקתי גם בריגים שלמים כולל תנועה וVR בעשרות אלפי דולרים. בשביל הפיקס שלי בבית - אני מוצא שלי יותר כיף לשחק בGT בתצורת simulator ואסטו קורסה מאשר על iRacing. גם על ריגים מאוד מתקדמים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...