Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוחצים ומשחררים את הצינורות העבים של הרדיאטור תוך כדי המילוי שלו.

ברגע שאין יותר בועות והמפלס מתייצב תניע את המנוע ותפעיל חימום על מקסימום.

ברגע שמתחיל לצאת אוויר חם מהמזגן זה סימן שרוב האוויר יצא מהמערכת.

 

תשאיר את הפקק ברדיאטור פתוח ואחרי שאתה מניע ותמשיך לעקוב אחרי המפלס תוך כדי שאתה ממשיך למחוץ ולשחרר את הצינורות.

 

ברגע שהמפלס ברדיאטור לא יורד יותר סגור את הפקק.

שים לב לא להשאיר את הפקק פתוח לזמן ממושך הנוזל יתחיל לגלוש.

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 13.3.2022 בשעה 08:01, tribel כתב:

מוחצים ומשחררים את הצינורות העבים של הרדיאטור תוך כדי המילוי שלו.

ברגע שאין יותר בועות והמפלס מתייצב תניע את המנוע ותפעיל חימום על מקסימום.

ברגע שמתחיל לצאת אוויר חם מהמזגן זה סימן שרוב האוויר יצא מהמערכת.

 

תשאיר את הפקק ברדיאטור פתוח ואחרי שאתה מניע ותמשיך לעקוב אחרי המפלס תוך כדי שאתה ממשיך למחוץ ולשחרר את הצינורות.

 

ברגע שהמפלס ברדיאטור לא יורד יותר סגור את הפקק.

שים לב לא להשאיר את הפקק פתוח לזמן ממושך הנוזל יתחיל לגלוש.

 

 

 

אוקיי תודה רבה רבה

×
×
  • תוכן חדש...