Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, דובר לא פעם בפורום. לרכב ותיק תשקול לרכוש נוזל קירור אדום מסדרת ZEREX של VALVOLINE. יש אצל אותו מוכר ב - 70 ש"ח ל - 4 ליטרים והוא מתאים לרכבך.

עריכה אחרונה על ידי Moshe c
טעות הקלדה
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Moshe c כתב:

היי, דובר לא פעם בפורום. לרכב ותיק תשקול לרכוש נוזל קירור אדום מסדרת ZEREX של VALVOLINE. יש אצל אותו מוכר ב - 70 ש"ח ל - 4 ליטרים והוא מתאים לרכבך.

אתה יכול להשתמש גם בנוזל

הירוק של החברה שהוזכרה כאן

אני משתמש למאזדה 3 שלי

נוזל קירור מהטובים שיש.

עריכה אחרונה על ידי Karnaf053
פורסם
לפני כשעה, Moshe c כתב:

היי, דובר לא פעם בפורום. לרכב ותיק תשקול לרכוש נוזל קירור אדום מסדרת ZEREX של VALVOLINE. יש אצל אותו מוכר ב - 70 ש"ח ל - 4 ליטרים והוא מתאים לרכבך.

גם אני איתם, נוזל כחול למאזדה 3 ספיריט 2011

פורסם
לפני 8 שעות, חייםיפת כתב:

 

אכן מדובר על נוזל קירור מקורי של מאזדה. מה הסוג וצבע הנוזל הקיים היום במערכת הקירור של הרכב ?

פורסם
לפני 11 שעות, האחד כתב:

 

אכן מדובר על נוזל קירור מקורי של מאזדה. מה הסוג וצבע הנוזל הקיים היום במערכת הקירור של הרכב ?

היום יש לי ירוק אבל בוודאות הוא לא מקורי 

תודה רבה לכולכם 

×
×
  • תוכן חדש...