Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת תת שלדה קדמית בטסלה חדשה


 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי,

לפני חודש וחצי קבלתי את הטסלה שלי, דגם לונג ריינג'. אחלה רכב. 

הבעיה התחילה כששמתי לב שההגה לא חוזר למרכז באופן מלא. אני יכול לסובב את ההגה מעט שמאלה והוא ישאר ככה בנסיעה. מאוד מתסכל!

פניתי למוסך של טסלה, הם חשבו שזה כיוון פרונט, או לחץ אוויר, שמו אוויר, ועשו כיוון פרונט וכמובן שזה לא עזר. חזרתי שוב ועשו כיוון פרונט נוסף...

 

יצאתי לנסיעה עם מנהל המוסך, הראתי לא שהבעיה יותר עמוקה. והוא הבין מה קורה... השארתי את הרכב.

עבר שבוע, התקשרתי לשאול מה קורה, אמרו לי שהזמינו חלק, תת שלדה קדמית... פה דאגתי!

 

לא מבין כלום בתחום, מה מי מו?

הבנתי שזה לא שלדה, זה נקרא "עריסה"... מה לשאול אני אפילו לא יודע...

תיהיה ירידת ערך?

הרכב הגיע ככה מהיצרן, מה עושים?

 

תודה על כל מידע!

גיל

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה חלק שנקרא בלועזית cross-member או subframe. מסגרת מתכתית שמתחברת אל השילדה של הרכב ואליה מתחברים המשולשים, לפעמים התושבות מנוע מחוברות אליה.

יכול להיות שהרכב עבר תאונה- לך לשמאי לבדיקה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...