Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאי לקנות רכב שעבר תאונה כזאת? (מצרף תמונה).תאונה מ2013 עלות תיקון כ40 אלף


סטודנט עני
שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה אוטו חדש ואולי סתם דפקו מחיר על התאונה. אני פשוט לא יודע לפענח כל כך מה משמעותי ומה לא. זה הביטוח שלו שילם כמובן. תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכסה תא מטען. זיפות ואטימה. לא ברור כמה פחחות. אם התאריכים מציינים כניסה ויציאה מהמוסך מדובר בלמעלה משבועיים. נראה שמדובר במכה משמעותית. 

 

מדוע הוחלף ריפוד במושב הנהג ברכב עם 3300 ק"מ? האם יש או אין קשר לתאונה?

 

באיזה רכב ובאיזה מחיר מדובר? האם ראית עדות כלשהי לקביעת ירידת ערך על ידי השמאי?

 

צריך לראות דו"ח שמאי לפני שמתקדמים לבדיקה בתשלום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלפו פגוש אחורי, מכסה תא מטען, פנסים משני הצדדים, תומכי פגוש, אבל מה שהכי מפריע לי - פח אחורי ותפס של גלגל ספייר. זה אומר שהפגיעה הגיעה עמוק. האם יש נזק לשלדה?  קרוב לוודאי. 

אבל אין תמחור ואין פרוט של עבודות פחחות. לכן דוח שמאי או בדיקת שלדה+ מרכב ( במכון או במוסך פחחות מקצועי) יכולים לענות על השאלה, האם יש לתאונה הזאת משמעות בטיחותית. רשום בקבלה שהפגיעה היתה גם מלמטה ומקדימה ?!

אני אישית לא הייתי קונה את הרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני רואה בכותרת "עלות תיקון כ-40,000" - זה נזק גדול מאד. התיקון כנראה ארך שבועיים - זה לא תיקון של מכה שגרתית מאחור (מניסיון מר עם לפחות חצי תריסר פגיעות כאלה - התיקון אורך לא יותר מ-3 ימים). הרכב הזה צריך להיות נדיר מאד ובמחיר מתחת לרצפה כדי להסתכל עליו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיקון ארך 10 ימים לפי הפירוט (פתיחה ב 27/9 סגירה ב 6/10). זמן סביר בהחלט. 

תיקון מושב הנהג כנראה לא קשור לתאונה (לא תוקן באותו זמן). 

מדובר בסובארו אימפרזה (בדקתי לפי מספר הרישוי). 

אז לדעתי מדובר ברכב לא נדיר וממש לא מבוקש עם תאונה יחסית משמעותית. 

ההיגיון אומר לוותר. אבל, אם הרכב שמור ומטופל ועם נתונים טובים (יד וקילומטראז' נמוכים), כן הייתי מברר לעומק את משמעות התאונה מבחינה בטיחותית. 

דוח שמאי אם ניתן להשיג, או בדיקת שילדה של מכון או מוסך פחחות מקצועי. 

ובמחיר הנכון, יתכן שמדובר בעסקה לא רעה. 

 

אני בימים האלה עוזר לחבר למכור סוזוקי סוויפט 2011 עם 40k קמ. שהיתה של אימו (בת 80) שהפסיקה לנהוג לאחרונה. 

לרכב היתה תאונה כשהיה חדש. ואנחנו מנסים להגיע לכמה שיותר נתונים אודות התאונה כדי להציג לקונה תמונה אמיתית ככל האפשר. 

אבל, מדובר ברכב סופר מבוקש מיד ראשונה ועם קילומטראז' אפסי. אז יתכן שהמקרה קצת שונה. 

 

מה נתוני הרכב ומה המחיר המבוקש ביחס למחירון? 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון של 40 אלף זה לא פגוש ופנסים, אישית הייתי מתקדם הלאה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות החלקים והעבודה במורשה יבואן, יקרה מאוד. 

עלות התיקון במקרה הזה לא מעידה על הנזק הבטיחותי. 

אומנם סביר להניח שהיתה פגיעה באמבטיה של תא המטען ו/או חיתוך והלחמה של כנפיים אחוריות. אבל בלי דוח שמאי או בדיקת מכון/פחח רכב. לא ניתן לדעת. 

קבלת המוסך לא מפרטת מה נעשה תחת סעיף "פחחות". 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה לקנות רכב שהחליפו לו חלקי פח בריתוך (זה לא הלחמה). למשל חיתוך כנף אחורית והחלפה בריתוך - הרכב לעולם לא יהיה כמו מהמפעל. גם אין הרבה פחחים שעושים עבודה איכותית. אחכ יש חלודה במקומות ריתוך אם לא אטמו כמו שצריך (פח שרוף וחשוף).

 

אם בכל זאת שוקלים רכב כזה, צריך להראות לפחח מומחה שיפרק פאנלים ויראה איך בוצע תיקון והאם יש חלודה בריתוכים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper
שגיאות כתיב

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה לא השתנתה - צריך לקחת את הרכב לבדיקה במכון או במוסך פחחות מקצועי , כדי לקבל חוות דעת על חומרת הפגיעה ( מבחינה בטיחותית ) ועל טיב התיקון. אם אין פגיעה בטיחותית,  מבחינת ירידת ערך מסחרית תצטרך להחליט, האם מתאים לך בעוד X שנים למכור את הרכב בגרושים.  ככל שתחזיק את הרכב יותר שנים - הפור של 10 אלפים ₪ של עכשיו יהיה  שווה יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...