הוא הלך לכיוון האופנוע שלו שהיה מרוחק ממני, קראתי לו לבוא והוא לא בא כל פעם קראתי לו יותר חזק כדי שישמע אותי תוך כדי שאני בתוך הרכב והוא ליד האופנוע מספר מטרים ממני. הוא לא התייחס פשוט התעלם.
הדברים שלי שכתובים בדוח נאמרו לאחר שאמר לי שהחזקתי טלפון. אחר כך הוא הלך לכתוב את הדו"ח באזור של האופנוע שמרוחק מספר מטרים, נתן לי אותו ואמר לי לחתום מבלי לקרוא. הוא אמר לי "אתה חותם רק על המסירה" ושהתעקשתי לקרוא על מה אני חותם, הוא אמר לי "אתה לא רוצה לחתום?" והלך לכיוון האופנוע תוך כדי שהוא אומר "אתה לא חייב לחתום". ורק אז הייתה לי האפשרות לקרוא בפעם הראשונה את הדוח שנכתב וכשקראתי לו הוא לא ענה לי.
המגן שלי לא שחור, חצי מהטלפונים היום שחורים עם מסך מגע על כל הטלפון ובכלל לא רואים את הטלפון שהמגן מכסה אותו.