Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ליסינג: קורולה ספייס סטיישן היברידית או נירו פלאג אין?


קוביד19
שימו לב! השרשור הזה בן 946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי מתלבט בין נירו לקורולה סטיישן.
עשיתי נסיעת מבחן קצרה בקורולה, ואילו נירו הייתה אצלי כמה ימים כרכב חליפי.

לטובת הנירו:

  • ביצועים,
  • שווי מס (חיסכון של 118 ש"ח בנטו בכל חודש לעומת הקורולה),
  • מרווח פנימי בחלל נוסעים,
  • נוחות מושב נהג ( יחסי, לעומת הקורולה).


לטובת הקורולה:

  • מתלים נוחים יותר,
  • התנהגות כביש,
  • נפח תא מטען.


האם יש משהו נוסף שפספסתי?
כרגע ההתלבטות היא עד כמה הקורולה תרגיש חלשה וצפופה ליושבים מאחור ביחס לנירו?
בעיקר קוסם לי תא מטען של הקורולה, זה מבחינתי ה'אס' החזק שיש לה ביחס לנירו, ואני מתלבט האם הויתור על היתרונות של הנירו שוום את זה.

מישהו היה בהתלבטות דומה? מה בחרתם לבסוף?
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רשמת מה מהיתרונות של כל אחד מהרכבים רלוונטי לך ספציפית.  כמה נוסעים אתם ומה הגילאים שלהם?

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי גם בהתלבטות הזו. 

מה שהכריע זה המרווח בדגש על רוחב המושב האחורי, ביצועים, גובה ישיבה וחסכון בדלק (פלאג אין כרכב פרטי בבית פרטי) 

בנירו המושב האחורי יחסית מרווח ומתאים לשני כסאות/בוסטרים בינוניים ומבוגר ממוצע ומטה בלחץ. בקורולה שני כסאות וזהו.

כנל מקדימה ובראש יותר מרווח. 

בקורולה פחות מרווח בתא הנוסעים לרוחב ולמעלה וגם ברגליים.

הבגאז בנירו פלאג אכן קטן ומגביל אותנו בטיולים בלבד. בשימושיות יומית לא פוגע.

אם הדלק עלייך ויש בית פרטי, אז זה פלוס פלוס לנירו פלאג. 

הלכנו על נירו, אחרי 8000,  מרוצים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב, אבל עד רמת הקרבה מסויימת.
עד כמה הקורולה נחותה כחבילה כוללת לעומת הנירו?
למשל, המנוע שלה חלש משמעותית לעומת הנירו?
לצערי נסיעת המבחן על הקורולה הייתה קצרצרה ועירונית, לא באמת הצלחתי להחכים הרבה.

 

 

לפני 9 שעות, elbazel כתב:

בקורולה פחות מרווח בתא הנוסעים לרוחב ולמעלה וגם ברגליים.

הבגאז בנירו פלאג אכן קטן ומגביל אותנו בטיולים בלבד. בשימושיות יומית לא פוגע.

יצא לך להשוות מידות של הנירו מול הקורולה?
לצערי לא בדקתי עם סרט מדידה, וקשה היה לי לקבוע שהנירו בוודאות מרווחת יותר (לתחושתי כן, אבל זה נתמך בנתונים)

חשבתי על עניין הטיולים, הנירו זולה מעט בחישוב הסופי בגלל הטבת המס.
ההפרש הזה בינה לבין הקורולה מאפשר לקנות גגון איכותי לטיולים, ועוד להישאר עם עודף.

עריכה אחרונה על ידי קוביד19
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 24 דקות, CX25GTI כתב:

הנירו ללא מחשבה נוספת, רכב פשוט טוב יותר מהקורולה הבינונית.

למרות שטוענים שהקורולה נוחה ומתנהגת טוב יותר?

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי זה טוענים ?

הרכב עבורך לא ? , המינימום זה לבצע נסיעת מבחן ולבדוק בעצמך מה מתאים לך .

 

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הקורולה עשיתי נסיעת מבחן של 20 דקות שרובה בין רמזורים.  לא הצלחתי להתרשם הרבה.
הרכב הרגיש רך וסופג יחסית, אבל פרופורציות - לא מדובר במתלי אוויר פניאומטיים של סיטרואן C5 האגדית שיגהצה כבישים בריחוף.
 מה שהצלחתי להתרשם באמת זה שהמזגן קירר טוב, איכות השמע במולטימדיה בינונית מינוס, תנוחת הישיבה נמוכה וכסא הנהג בינוני.

נירו הייבריד הייתה אצלי מספר ימים כרכב חילופי, ולגביה יכולתי לגבש חוות דעת טובה יותר שכללה נסיעות בבינעירוני ועירוני, נסיעות עם הילדים וכו'.
לכן התייחסתי לקורולה כ"טוענים", נסיעת המבחן הקצרצרה לא באמת מלמדת משהו.

עריכה אחרונה על ידי קוביד19
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי כמה אנשים צפויים לנסוע מאחורה.

3 מאחורה או שניים עם רגליים ארוכות - ללא ספק נירו.

אם זה שני ילדים, ובאמת יש צורך בבגאז' גדול, הייתי לוקח קורולה. הדגם ההיברידי החדש של טויוטה יותר חזק ויותר שריז, וסוחב טוב יותר בעליות מאשר אוריס היברידית שהיתה לפני כן.

באמת חבל שמרחב הפנים מאחורה  הצטמצם לעומת קורולה קודמת , והחזירו את הבליטה בריצפה שלא היתה בדגם הקודם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל המכריע בין הרכבים להבנתי הוא גודל תא המטען.

 

גגון לא נותן פתרון כמו תא מטען.

 

אתה מוכן להשאיר מזוודות על הגג בזמן שאתה חונה בדרך?

 

קח איתך מזוודות, תיקים וחפצים שאתם בדרך כלל לוקחים לנופשים וטיולים ונסה בפועל את שני הרכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטיולים בני יום הוא מפסיק לגמרי.
ליציאה לקמפינג או לחופשה ארוכה - הוא לא יספיק, אבל אין לי בעיה לשים דברים על גגון פעם בשנה. זה לא חפצים יקרי ערך, ואני פורק אותם מייידית בהגעה ליעד.

שוב, תא מטען גדול זה לגמרי בונוס שווה!
אבל אם הוא בא על חשבון מרווח תא הנוסעים, אולי הוא לא שווה את זה. בתא הנוסעים משתמשים 5 נפשות בתכיפות גבוהה יותר מאשר פעם/פעמיים בשנה כשמעמיסים רכב מלא לחופשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם נוסעים 5 אנשים פעמיים בחודש, אפשר להסתדר בקורולה בלי בעיה. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח די דומה בין שני הרכבים למיטב זכרוני.

 

הנירו פלאג יספק חווית נהיגה חשמלית לכמה עשרות קילומטרים או ביצועים טובים יותר כי המנוע החשמלי עובד זמן רב יותר, אבל הבעיה היא גודל תא המטען.

 

אבל אם יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה ביתית בשביל להטעין את הנירו פלאג אין, קח בכלל יונדאי איוניק 5, רכב חשמלי מלא שייתן לך יותר כמעט בהכל עם מגבלה מסויימת של טווח והטענה במצבים מסויימים.

 

גם נירו חשמלי זאת אפשרות אם תוכל לקבל עליו הנחה כי המחיר שלו קרוב מדי לאיוניק 5, גודל תא המטען שלו הוא 450 ליטר לעומת 320 ליטר בנירו פלאג אין, הבדל גדול.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...