Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא מעניין אותי שקע נוסף או על-שלט-רחוק, מעניין אותי נטו יכולת העבודה של השואב, אין לי בעייה עם לחבר כל פעם את הצינור למכשיר זה או אחר ולהפעיל\לכבות את שניהם ידנית.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 24.6.2021 בשעה 20:03, ik3 כתב:

כן לגבי השטיפה ויבוש של הפילטר זה נכון- מאמין אבל שאין צורך בפילטר יעודי כלומר אפשר לחכות יום-יומיים שיתייבש כמו שצריך.

לגבי השקית- התפקיד שלה הוא בעיקר להגן על השואב מאבק בעייתי- כמו למשל של בניה\שיפוצים.

בכל שימוש אחר אין חובה להשתמש בשקית וזה נטו עניין של נוחות.

אגב מצאתי סרטון מגניב איך להפוך את השקית הזו לרב פעמית:

עריכהשמתי לב עכשיו שהוא מסתובב באתר בניה עם סנדלים😂

יש לי (כנראה) את אותו דגם של קרצר, אף פעם לא ראיתי שם פילטר כלשהו... פטנט נהדר של חידוש השקית, מעניין תוך כמה זמן תפורר, אני עם השקית המקורית כבר 4 שנים ומנקה (חלקית) ע"י הוצאת האבק מהפתח קרטון (סיזיפי אך אנחנו לא משתמשים בשואב לעיתים קרובות).

ד"א, יש אתר מומלץ (וזול) לזמנת שקיות? 

פורסם

מקורי בKSP, חליפי באליאקספרס

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)
בתאריך 25.6.2021 בשעה 11:48, איציק נ. כתב:

אני עובד עם גולד-ליין ATL-2300 (השני שלי כבר). מפתיע לראות שקניתי אותו לפני שנה באיזור 230-240 שח ועכשיו המחיר כבר 350-360 הכי זול בזאפ (עליה של 50% !).
מבחינת יכולת הוא מקביל ל KARCHER WD3 ואני קונה מאליאקספרס שקיות נייר ל WD3 שמתאימות ל-ATL-2300  (עושה כיפוף קטן בקרטון שמחזיק את השקית בפתח היניקה - וזה עובד).

למדתי עם השנים שהטריק לשמור את עוצמת שאיבה מקסימלית לאורך זמן זה לעבוד אך ורק עם שקיות נייר.

אם אני עובד עם הסנני בד שלו (אחד על המנוע והשני מיועד "לעבודה ללא שקית נייר") - זה נסתם סופר מהר והניקיון שלהם מעיק.

כששואבים ליכלוך גס, אין בעיה, אבל כשיש ליכלוך דק מאוד ("פודרה") של שיוף שפכטל, חול, אבק.... אין ברירה, השקית נייר היא היחידה שעושה את העבודה לאורך זמן (שואב כמויות אדירות של אבק, ליכלוך, "פודרה" של שפכטל משויף - בלי לצייץ).
אז העיצה שלי היא שכל עוד אתה עובד בשאיבה של ליכלוך יבש (ניקיון של האוטו או הבית) - אך ורק שקית.

 

לי יש את ה-ATL2350 כבר 4 שנים, לשאיבה ביתית לבד.
עוצמת השאיבה סבבה, אבל איכות החלקים ירודה, צינורות הפלסטיק הקשיחים יוצאים מהמקום באמצע שאיבה, הצינור הגמיש כבר נקרע בנקודת החיבור ואחד הגלגלים נשבר. וכאמור, הוא משמש כשואב ביתי רגיל, לא עובד קשה במיוחד.

 

אנסה למצוא שקית נייר שמתאימה, לא חשבתי על זה. שקיות בד מעצבן לנקות.
איך יודעים איזו שקית מתאימה?

קצת מאכזב, אבל אם לוקחים בחשבון את המחיר, אז פחות. אם כי יש לי מחשבות לחזור לדייסון (כי גם שואב דמוי דייסון שקניתי לשאיבות זריזות אכזב), אבל המחיר מרתיע.
וכאן נכנסת השאלה, האם השואבים התעשיתיים של גולדליין/קרצ׳ר איכותיים יותר? אני אשמח לשקול אחד מהם ב-500 ש״ח במקום דייסון שעולה פי 3 (אם כי לדייסון יתרונות נוספים).

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
בתאריך 25.6.2021 בשעה 22:47, ik3 כתב:

בקרצר WD3  הרגיל אמנם אין אופציה לשקע בשביל הפעלה כשאתה מפעיל נגיד מלטשת\מסור\מקדחה, אבל יש לו גרסה שכן תומכת בפיצר הזה עד כמה שאני הבנתי, תבדוק גראסות באופן ספיפי שתומכות בפיצר של הפעלה כאשר אתה מפעיל מכשיר שמחובר אליו.

לצורך העניין ראיתי את זה בשואב של בוש שהיה אצל הנגרים כשעשו בבית שלי עבודות נגרות

אפשר לעשות אוטומציה לזה בshelly1pm

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יש לי גם דייסון וגם קארשר. שילוב של שניהם לדעתי נדרש

לניקוי מושלם.

 

שני השואבים אינם מתחרים והם למעשה נועדו למשימות ניקוי שונות:

הדייסון לניקוי יותר עדין, ניקוי יבש בלבד, ניקוי מקומי (קפה נשפך) וכו', ניקוי רכב,

מיזרן, וכל ניקוי יבש ופשוט יחסית.

 

הקארשר יותר לניקוי תעשייתי, שאיבה חזקה, מרפסת, שיפוצים, חוץ לבית, צימחיה,

מפוח, ואפילו שאיבת מים ועוד אין סוף משימות.

 

אני לא אשתמש בדייסון לנקות צמחיה , גזם ואחרי שיפוץ. זה ממש לא תפקידו.

 

לגבי שקית בקארשר אינני מוצא צורך. הכל נשאר במיכל שאני מנקה כל חודש חודשיים,  או לפני כל שאיבה במים.

אגב, שני השואבים מצויינים. 

מקווה שעזרתי במשהו.

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

 

לי יש את ה-ATL2350 כבר 4 שנים, לשאיבה ביתית לבד.
עוצמת השאיבה סבבה, אבל איכות החלקים ירודה, צינורות הפלסטיק הקשיחים יוצאים מהמקום באמצע שאיבה, הצינור הגמיש כבר נקרע בנקודת החיבור ואחד הגלגלים נשבר. וכאמור, הוא משמש כשואב ביתי רגיל, לא עובד קשה במיוחד.

 

אנסה למצוא שקית נייר שמתאימה, לא חשבתי על זה. שקיות בד מעצבן לנקות.
איך יודעים איזו שקית מתאימה?

קצת מאכזב, אבל אם לוקחים בחשבון את המחיר, אז פחות. אם כי יש לי מחשבות לחזור לדייסון (כי גם שואב דמוי דייסון שקניתי לשאיבות זריזות אכזב), אבל המחיר מרתיע.
וכאן נכנסת השאלה, האם השואבים התעשיתיים של גולדליין/קרצ׳ר איכותיים יותר? אני אשמח לשקול אחד מהם ב-500 ש״ח במקום דייסון שעולה פי 3 (אם כי לדייסון יתרונות נוספים).

כמו שציינו מעלי הם ממש לא שואבים מתחרים- אחד מיועד לעבודות כבדות יותר והשני בא לתת פתרון בדמות נגישות.

כלומר הקרצר יושב במחסן רוב הזמן ויוצא אם יש צורך יעודי, הדייסון(במקרה שלי יש לי "דמוי דייסון" של ג'ימי) הוא יושב בבית ולכל דבר קטן מהווה פתרון קל ונגיש

  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

ברור לי שיש להם שימושים שונים.

ועדיין, השאלה היא, לנוכח הנסיון המעט מאכזב עם הגולדליין הפשוט יותר, האם התעשייתי יהיה עמיד יותר ועשוי מחומרים יותר איכותיים.

כי בשליש מחיר אשקול אותו על פני הדייסון למרות שיש לו חסרונות אחרים מולו (גודל, כבל חשמל וכו׳).

פורסם
לפני 38 דקות, Be roo כתב:

כי בשליש מחיר אשקול אותו על פני הדייסון למרות שיש לו חסרונות אחרים מולו (גודל, כבל חשמל וכו׳).

שוב פעם אין מקום להשוואות אבל כן תוכל לעשות איתו ניקוי עדין יותר אבל יהיה לך יותר מסורבל, 

אני מאחסן את הקארשר במרפסת חשוף לשמש כבר כמה שנים והכלל בסדר. לציין שהוא לגמרי לא יקר, גם אם חלילה ישבוק חיים מחר אומר דיינו כי קבלתי שואב ל 5 שנים בסכום של כמה מאות בודדות.

 

הדייסון משמעותית יותר יקר וגם יותר נוח. אם הייתי צריך לבחור אחד מהם הייתי בבעיה.

פורסם (נערך)

למה אין מקום להשוואות?
שניהם יכולים לשאוב לי את הבית? כי זו מטרתם. 
התעשייתי שואב יותר מידי חזק בשביל הבית? הוא ירים את הריצוף ממקומו? הוא ״יאכל״ את השטיח מרוב עוצמת שאיבה?

שאר הפרמטרים הם נלווים (גודל, חיבור לחשמל לעומת סוללה נטענת....) והחשיבות שלהם ומשקלם שונים מאדם לאדם.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

נחזור אז שוב לנקודה שהם לא מוצרים מתחרים ולכן אין כלכך סיבה להשוות אותם אחד מול השני אלא כל אחד בנפרד בהתאם לצורך שלך.

אנלוגיה להשוואה הזאת תהיה השוואה בין קולנועית ובין טנדר- פרט לעובדה שיש להם 4 גלגלים ומנוע אין הרבה מה שמשותף בין השניים וכל אחד מהם מתאים לשימוש שונה.

וכאמור אין מניעה שתחזיק גם כזה וגם כזה כי הצורך שכל אחד ממלא הוא שונה מהשני.

  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 37 דקות, Be roo כתב:

למה אין מקום להשוואות?
שניהם יכולים לשאוב לי את הבית? כי זו מטרתם. 
התעשייתי שואב יותר מידי חזק בשביל הבית? הוא ירים את הריצוף ממקומו? הוא ״יאכל״ את השטיח מרוב עוצמת שאיבה?

שאר הפרמטרים הם נלווים (גודל, חיבור לחשמל לעומת סוללה נטענת....) והחשיבות שלהם ומשקלם שונים מאדם לאדם.

כאחד שמחזיק את שתיהם באמת אין מקום להשוואות, הקרשר זרוק במחסן מעופש ואוכל מרורים כל סופש וה״דייסון״ (במקרה שלי דרים) עובד רק בבית

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

בסדר. זה עיניין אישי. כן שנים החזקתי רק עם שואב חוטי אחד ואני בחיים עדיין.

אם אין לך בעיה בשביל מעט קפה שנשפך לחבר תעשייתי לחשמל עם כל הטרחה הכל בסדר ואפשרי.

האלחוטי פשוט הופך את החיים הרבה יותר קלים. כאשר מתרגלים איליו קשה להבין איך הסתדרנו בלי.. חח

עריכה אחרונה על ידי yossy

×
×
  • תוכן חדש...