Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמדת שרות עצמי לאופניים


Buki
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, darkmanxxx כתב:

פרוייקט מעולה! בתור רוכב אופניים (כביש ושטח) נתקל לפעמים במצבים שצריך איזה כלי לתיקון רגעי,פנצ'ר באמצע הדרך. הכי קל באמצע הדרך לתת גיחה לפארק שקרוב באותו רגע ולתקן. 

בדרכ אני סוחב  עלי כלי תיקון,ואם הופעת מתקנים כאלה יגיע יום שפשוט אסחוב רק פנימיות. 

 

 

תחליף תסמל ל gti כבר

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בקריות תוך יומיים העמדה נעלמת יחד עם הבלטות שמחזיקות אותה.

עד שאתפנק יום אחד עם סטנד מקצועי, יש לי פתרון מאולתר שכבר העליתי פה פעם..

מסכים שלחסום נתיב (ולא משנה לאיזו סיבה) זה לא תקין. אבל לא כל קבוצה משתמשת ברכב ליווי כמחסום של נתיב שלם. זה לא הגיוני, זה חוסר כבוד לשאר משתמשי הדרך וזה לא חוקי(?). בנוסף לא כל כביש הוא אסור לרכ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

מה הטעם שלי להגיע נגיד עם אופניים שדורשים תחזוקה,  עד נקודה מסויימת בעיר, כדי לעבוד עליהם בעצמי, מאשר ללכת לחנות הקרובה לביתי ושבעל מקצוע יסדר?

 בגדול תשובה לזה שאני ב 99% מהפעמים רוכב כשהחנוית סגורות (בשבת או בערב) ועובד כשהחניות פתוחות. וכן יש לי בבית את כל הכלים אבל אני לא סוחב אותם איתי לרכיבה. 

 

אני מסכים לחלוטים עם זה שמי שיודע לטפל יש לו את הכלים ומי שלא - לא. פשוט אותו אחד שידע לא תמיד סוחב את הכלים איתו 😃

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מעט ידע וכלים ואני עושה תיקונים לבד, אבל סטנד עדיין אין לי. אז זה יכול להיות נחמד.

וכמובן שאם יצאת לרכיבה בלי כלים, זה יכול להיות עזרה ראשונה, למרות שלא נוח לעבוד עם כלים שקשורים בכבל.

 

הנימוק לא לעשות דברים ציבוריים בגלל חשש מונדליזם אינו נכון. צריך להנהיג נורמות אחרות ולחנך את הציבור. אחרת אין טעם לבנות שום דבר במדינה.

כשהתקינו שלטים דיגיטליים עם מועד הגעת האוטובוס בתחנות, ראיתי פה ושם כמה מנופצים. אבל עכשיו יש בכל מקום והנוסעים נהנים מזה. אסור להתייאש.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, EliC25 כתב:

יש לי נסיון של מספר שנים בתחום ואני יודע מה רמת הידע של הלקוחות. מי שיש לו ידע יש לו גם כלים. מי שאין לו כלים בדרך כלל גם אין לו ידע.

 

ישראל זה (עדיין) לא אירופה, הידע הטכני אינו נגיש לכולם (לפחות לא בעברית) והתחום אינו דמוקרטי כמו במדינות מפותחות. לא כל מי שהחליט לעלות על אופניים יהיה מוכן נפשית להשקיע מאות שקלים בכלים מתאימים או ידע איפה לקנות אותם. החינוך מתחיל בסלילת מסלולים יעודיים, התקנת עמדות כאלו שמאפשרות לאנשים להתנסות ולהבין שתחזוקה עצמית זה לא בשמיים, בד בבד עם פתיחת חנויות כמו דקטלון שבהן ציוד האופניים נגיש כמו ביסלי בסופר, ולא נחשב למשהו 'של מבינים'. ימים יגידו אם הניסוי הזה הצליח, אבל היוזמה מבורכת והכיוון חיובי ביותר.

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני הופתעתי מזה שהעמדות האלו "מתירות" למישהו לא מוסמך לתקן משהו וזה צעד גדול בכיוון הנכון. 

  • מעניין 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 33 דקות, Buki כתב:

אמת אני הופתעתי מזה שהעמדות האלו "מתירות" למישהו לא מוסמך לתקן משהו וזה צעד גדול בכיוון הנכון.

אין תקנות שמגבילות תיקון אופניים ולכן אין צורך להתיר לאיש לעשות זאת.

 

לפני כשעה, amosbmw כתב:

 אבל סטנד עדיין אין לי. אז זה יכול להיות נחמד.

 

לא חייבים סטנד מסיבי, לי יש מתקן קטן שמתקפל לכלום, ומאפשר סיבוב פדלים מלא, מה שעונה על רוב הצרכים.
יש לו חסרונות לעומת סטנדים רציניים יותר (פחות יציב, יושב על הציר וקצת מגביל גישה), אבל הוא זול ולא תופס מקום.

צריך רק לשים לב שאם שהוא מתאים לקוטר הגלגל (לקח לי זמן למצוא כזה שמתאים ל-29״, נמצא באיביי אבל הקישור שלי כבר לא אקטואלי).


image.thumb.png.10c81948a92c803c3bc4015e81eee32a.png

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 39 דקות, Be roo כתב:

אין תקנות שמגבילות תיקון אופניים ולכן אין צורך להתיר לאיש לעשות זא

בגלל זה המרכאות...

 

אם היו תקנות, לא היינו רואים את העמדות האלו. 

 

הכוונה בהודעה שלי הייתה - מפתיע שאין תקנות לזה. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

IMG_20200807_144948.thumb.jpg.5efff6751456899452ab74c47cd2a307.jpgעד שאתפנק יום אחד עם סטנד מקצועי, יש לי פתרון מאולתר שכבר העליתי פה פעם..

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, yb כתב:

רב המטרופולין יהיה לבסוף מרושת בנתיבים רציפים בסטנדרט שרות גבוה למשתמש. 

 

בדיוק צילמתי את אתר הבניה של נתיב שייצא מתחחנת הדלק בכפר הירוק לכיוון קרית עתידים אני מניח. 

 

1452683570_20210110_165846_HDR2.thumb.jpg.0d749562df84fa1fa680d38fc712b3a1.jpg

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, amosbmw כתב:

IMG_20200807_144948.thumb.jpg.5efff6751456899452ab74c47cd2a307.jpg

יש לך שם זרוע חד צידית?

למה זה טוב? 

האם זה לא גורם לציר להיות מועד לפורענות יתר ולהתעקם ביתר קלות?

** שאלת תם, אני לא רוכב על אופניים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, Buki כתב:

בדיוק צילמתי את אתר הבניה של נתיב שייצא מתחחנת הדלק בכפר הירוק לכיוון קרית עתידים אני מניח. 

 

יוזמה ברוכה, לא מעט אנשים רוכבים לעבודה בעתידים, ובציר של משה סנה זה מסוכן למדי.

עשו שם בזמנו שביל קצר באיזור הכניסה לכפר הירוק, בעיקר כדי לשרת תלמידים כנראה.

הבעיה היא שמדובר בגבול עם עירית רמה״ש, שפחות מתקדמת בתשתיות אופניים (אם כי גם להם יש שבילים), וגם יש באיזור ריבים בין העיריות גבי מי אחראי למה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, locus כתב:

עם של קקות

האמת שזה ממש מדכא. אבל אסור להתייאש

 

לפני 3 שעות, אורח לרגע כתב:

יש לך שם זרוע חד צידית?

למה זה טוב? 

האם זה לא גורם לציר להיות מועד לפורענות יתר ולהתעקם ביתר קלות?

** שאלת תם, אני לא רוכב על אופניים.

אתה מוזמן לקרוא על Cannondale Lefty. לטענת היצרן הבולם הזה שמותקן מתחת לקפיץ יותר יציב ממזלג רגיל שבו הבולם בצד אחד והקפיץ בצד שני. אין מצב של הסתובבות כי המנגנון הטלקופי בתוך הצינור הוא עם פרופיל מרובע שנוסע בתוך מיסבי סיכה. הציר עצמו עשוי מטיטניום. ואם תחשוב על זה, גם ברכב שלך הגלגל לא מוחזק משני צידיו.


אני אישית מאוד אוהב את הפטנט הזה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...