Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי מציגים: המכירות עברו לדיגיטל, הפארטאץ' נשאר


pooh-bear
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

יש בעיה בארץ - היבואן בונה על ההתמקחות שלך ונותן טווח מחירים גבוהה - כולל על אבזור.

 

מול אתר אינטרנט אתה לא מתווכח, אז הם ״נותנים לך הנחה״ של x אלף שקל בקניה מהאינטרנט - אבל סביר להניח שבמעמד מול איש מכירות היית ״משיג״ יותר ״הנחה״, יותר מזה - איתורן/קודנית/מרימי שמשות וכל הבלהבלהבלה הזה בדרך כלל כשאתה קונה בסוכנות מגיע בחינם עם 0 אחוז מיקוח - ופה? 690 שקל לקודנית(אם הביטוח מחייב וגם אני מעדיף שלא להתקין) ולך תתווכח עם דף אינטרנט על המחיר.

 

לכן עדיין לדעתי יותר משתלם לקום וללכת לסוכנות(כשיתפאשר) מאשר ה״נוחות״ של קניה מדף אינטרנט, מי יתן ונהיה מדינה שמחיר המדבקה שהיבואן מרפסם יהיה המחיר האמיתי שהרכב שווה ולא נצטרך ״להתמקח״ כדי להוציא ״הנחה״ שבפעול היא המחיר סף של היבואן למכור לך את הרכב.

 

 

  • רעיון טוב! 2

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מכירים את זה שאתם יבואן רכב, ויש לכם מערך מכירות פיסי נרחב, עם מלא סוכנויות, ונורא קשה לעדכן את כולם בכל הפרטים? ואז כל פעם איזה איש מכירות טועה קצת במפרט, או במחיר, וכל פעם יש כל מיני תלונות? וא

שזו תהיה הבעיה הכי גדולה של מי שבוחר לקנות סיטרואן חדשה...

כן אה? עד מרץ 2020 לא שמענו בכלל על אתרי אינטרנט או על מכירה באינטרנט. גם לא היה אף יבואן בארץ שהתחיל להציע דברים כאלה. בהפתעה. יותר מזה, לוקח יותר משבוע להגיע לאדם שיכול לתקן את הבעיה,

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

לא מבין אתכם, באמת, אתר אינטרנט ב-2020 זה הכי קומודיטי שיש. בטח שלא מדובר באיזה אתר דינמי מי יודע כמה שמתמשק למערכת ניהול מלאי של הספקים של הספקים של

זהו שאתר מכירת רכבים אן ליין כן מתמשק.

 

אין בעיה לעשות אתר שהוא קונפיגורטור שמזמין בעבורך אצל היצרן (כמו עלי אקספרס ודומיו) אבל הרכב שלך יגיע עוד חצי שנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד החובבנות לא עולה להם כסף (ואולי מביאה עוד כמה אנשים ללחוץ על המודעה) אין לנציגי החברה מוטיבציה להשתנות. אז תיקון המודעה ייקח שבועיים והנושא ייסגר בין שני נציגי מכירות זוטרים  + איש דיגיטל שבעיקר שותים קפה בזמן הסגר: "שלחתי מייל, עשיתי את שלי", אין סיבה למהר.

תביעה ופסיקת פיצוי יגרמו לשינוי.

 

אני לא עו"ד אבל נראה לי שסעיף שסעיף 2.א לחוק הגנת הצרכן מאוד רלוונטי כאן:

ציטוט

2.(א)  לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

(1)   הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

(2)   המידה, המשקל, הצורה והמרכיבים של נכס;

 

 

עריכה אחרונה על ידי itaimoto
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, Night Driver כתב:

זהו שאתר מכירת רכבים אן ליין כן מתמשק.

עם כל הכבוד לצורך לעשות query על כמה רכבים יש במלאי (ומאיזה צבע) - וזה בהנחה שזה בכלל קורה, הרשה לי להיות סקפטי - זה כבר כתוב ועובד. רק צריך לשנות את הפרמטרים. זה לא רוקט סיינס, ולא לוקח שבוע.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא מדע טילים אבל יש דיבאגינג שצריך לעשות וזה לוקח זמן.

 

הם נזרקו למים בלי זמן להתארגן והדובאגינג נעשה כשהרבה אנשים בחל"ת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה מחלק פה הנחות על ימין ועל שמאל.
בארגון מסודר יש מערכת הדרכה מאורגנת ותמונת מצב מלאה ותקינה.
ואז לשקף את זה באתר אונליין זו עבודה פשוטה וחסרת שיקול דעת.
כאן נראה שעושים סדר לראשונה.
זו ההתרשמות שלי מסוג הטעויות, אבל זה אני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה - אתה מחלק פה תירוצים.

לכאורה אתה צודק, בפועל הקורונה פה ממרץ.

לא בנו פה משהו מדהים, בסך הכול אתר פשוט.

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

ברור שלא מדע טילים אבל יש דיבאגינג שצריך לעשות וזה לוקח זמן.

 

הם נזרקו למים בלי זמן להתארגן והדובאגינג נעשה כשהרבה אנשים בחל"ת.

אני אגיד את זה הכי בעדינות שאפשר: אתה לא מבין על מה אתה מדבר.

 

חוץ מזה, למה הם בחל"ת? מישהו כפה על הארגון להוציא דוקא אותם לחל"ת"? זו סוכנות ממשלתית? בסה"כ אתר אינטרנט, אפשר לעבוד עליו מהבית או מכל מקום אחר על הגלובוס עם חיבור אינטרנט סביר.

 

עזוב אותך מתירוצים: מי שרוצה עושה, מי שלא רוצה...

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 32 דקות, pooh-bear כתב:

חוץ מזה, למה הם בחל"ת? מישהו כפה על הארגון להוציא דוקא אותם לחל"ת"?

הכי כיף זה להחזיק אלפי עובדים בשכר גבוה שלכל אחד יש מומחיות  בכל התחומים אבל המציאות היא שיש הרבה אילוצים שגורמים להוצאת עובדים לחלת או לפטרם. 

 

ההוצאות ממשיכות ולא תמיד ההכנסות מכסות אותן. בגלל זה מקבלים הרבה פעמים החלטות לצמצם גם במחיר פגיעה מסויימת בתפקוד.

 

אני בטוח שלובינסקי יודעים שיש לקוחות פוטנציאליים שיגידו שזה חובבני ולא יקנו בגלל זה ויש כאלה שזה לא ישנה את החלטתם וישבו ועשו את החשבון כמה יעלה להשאיר את המאוכזבים לעומת כמה הם יכניסו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מע, אתה פשוט טועה. לא צריך אלפי עובדים בשכר גבוה כדי להרים את האתר הזה. אפילו לא אחוז מזה. יודע מה? זה אתר פחות מורכב בערך מכל בחינה מזה שאנחנו כותבים בו כרגע. כמה עובדים בשכר גבוה צריך כדי להחזיק את קארספורום באוויר?

 

ספציפית, אין פה שום בעיה של תשתית, כתיבת קוד ודיבאגינג. יש אתר מבצעים, יש ממנו לינקים לאתר רכישה. אני בטוח ב-9000% שבאתר רכישה לא כותבים קוד בשביל כל רכב מחדש - יש איזשהו טמפלט לרכב, רק נשאר להזין את הנתונים הרלוונטיים.

 

זה פשוט קקי על השטיח. זה הכל.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לפני הקורונה, אתרי רוב היבואניות היו פח אשפה מצופה בעטיפות נוצצות של גרפיקה. אין שום הבנה לתפקידו של אתר אינטרנט בתהליך הקנייה - יצירת lead למכירה והובלת הלקוחות הפוטנציאליים דרך סדרה מסוימת של לחיצות במקומות הנכונים עד להפיכת גולש מתעניין לקונה פוטנציאלי באחוז גבוה.

 

זאת ^ תורה לא כ"כ מסובכת, ותיקה מאוד במונחי העולם המודרני, והיא חלק בלתי נפרד מ**כל** מוצרי הצריכה בימינו.

 

עברה חצי שנה עם קורונה שלוחצת לשינוי מיידי כמו אקדח על הרקה - יוק.

 

בנוגע לעלויות - כמה מתכנתים קבועים או לחלופין התקשרות קבועה עם בית תוכנה לא תעלה יותר מארנונה ושכירות של אולם תצוגה סגור + תשלום לעובדים שלא הוצאו לחל"ת.

 

לפו הדוב - אפילו אם נניח שיש template לרכב, עדיין צריך ליצור את ה-funnel מבחינת חוויית קנייה, אין מוצר מדף כזה מכיוון שהוא צריך להיות תפור ספציפית למותג. לא קל אבל חיוני...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, hans כתב:

אפילו אם נניח שיש template לרכב, עדיין צריך ליצור את ה-funnel מבחינת חוויית קנייה, אין מוצר מדף כזה מכיוון שהוא צריך להיות תפור ספציפית למותג.

כן, לא, מה שאני מנסה להסביר לנהג לילה זה שלא צריך צוות של אלפי מתכנתים מוכשרים כדי לתקן נתונים של רכב אחד; למעשה אין פה בכלל כתיבת קוד.

 

האם האתר בכללותו טוב או לא? קטונתי. אבל אם כבר בנית אתר, לפחות שיהיו בו הנתונים הנכונים, ואם אפילו זה לא, לפחות תתקן אותם אחרי שאתה מקבל פידבק. מין מינימום אולימפי כזה.

  • מעניין 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתווכח איתך, סתם חידדתי איזו נקודה. :-)

יש מין מעגל קסמים מרושע בארץ - גולשים באתרי מכירות בארץ יודעים שהסיכוי שהפרסום נכון הוא נמוך ולכן ממהרים להתקשר, ואילו בעלי האתרים יודעים שממילא יתקשרו אליהם במקום להקליק, אז מראש מקימים מערך של מענה טלפוני והצד של הנתונים המדויקים על המסך נזנח.

 

ובאמת, אפשר לחשוב, כמה כבר משתנים נתונים של כלי רכב במהלך השנה ועד כמה מסובך להקליד נכון ולעשות סקירה כדי לוודא שכל הקישורים באתר תקינים... חוסר אכפתיות טיפוסי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מתסכל העניין הזה

 

סה"כ מדובר בטבלת אקסל של מלאי / דגמים / מחירים / אבזור / זמני אספקה / ועוד כמה (עשרות) עמודות וגיליונות

 

שאמורה איכשהו (ויש 100 דרכים פשוטות לעשות את זה) לבוא לידי ביטוי *במדוייק* באתר

 

זה לא אומר שצריך לחשוף ללקוח את כל הנתונים, זה כן אומר שמה שמחליטים לחשוף - צריך להיות מדוייק ואמין

 

לא מתקבל על הדעת מצב שבו הקלקה על דגם מסויים מביא לעמוד רכישה של דגם אחר, או שרשימת האבזור הפוטנציאלי לא  עדכנית ("אבל באתר כתוב שאפשר להוסיף מרימי חלונות?" - "אז מה אם כתוב, אין לנו")

 

באמת שמדובר בהליך מאוד פשוט, ומדובר בהחלטה רצינית של הנהלה לעשות את זה כמו שצריך, או החלטה לא רצינית לעשןת את זה על הפנים רק כדי לסמן וי.

 

וחבל.

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...