Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי מציגים: המכירות עברו לדיגיטל, הפארטאץ' נשאר


pooh-bear
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

בלי קשר לנושא האיטרנטי. 

הדגם הקצר עם מנוע דיזל בגרסת אקלוסיב קיים בחברה. 

כרגע רק בצבע לבן( מישהו אמר נהגי מוניות? )

איך אני יודע? כי כבר כמה עמדתי לפני חתימת חוזה על הרכב. 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מכירים את זה שאתם יבואן רכב, ויש לכם מערך מכירות פיסי נרחב, עם מלא סוכנויות, ונורא קשה לעדכן את כולם בכל הפרטים? ואז כל פעם איזה איש מכירות טועה קצת במפרט, או במחיר, וכל פעם יש כל מיני תלונות? וא

שזו תהיה הבעיה הכי גדולה של מי שבוחר לקנות סיטרואן חדשה...

כן אה? עד מרץ 2020 לא שמענו בכלל על אתרי אינטרנט או על מכירה באינטרנט. גם לא היה אף יבואן בארץ שהתחיל להציע דברים כאלה. בהפתעה. יותר מזה, לוקח יותר משבוע להגיע לאדם שיכול לתקן את הבעיה,

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בסדר, נסיתי לקנות קקטוס במסגרת המבצע הקודם (103K על הכביש), איך שלא ניסיתי החשבון הגיע ל108K לפני רישוי,
השארתי פרטים, עד היום אני מחכה שיחזרו אלי (או כבר לא מחכה)....

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.10.2020 בשעה 08:45, Potato כתב:

שזו תהיה הבעיה הכי גדולה של מי שבוחר לקנות סיטרואן חדשה...

 

 למה ככה?... אתה עדיין בסטיגמות מהעבר?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 16 שעות, pooh-bear כתב:

כמה עובדים בשכר גבוה צריך כדי להחזיק את קארספורום באוויר?

מישהו קרא לי? למרות שאני עומד בחצי מהקריטריונים במשפט...

 

לגבי האתר של לובינסקי, לצערי זה נראה כמו עקב החלאס של החברה הזו כבר מזה שנים - הנהלה שדוחפת לקדמה, שיפור ומצוינות, ומשהו שאיפשהו בדרך הופך לפארטאץ', חוסר אכפתיות, וגישת "קודם למכור, אחר כך לא משנה" של דרגי נמוכים-בינוניים. אין שום סיבה או הצדקה (וכמו שציין @itaimoto כנראה גם לא ממש חוקי, אבל זה בקטנה כי זו לא המטרה כאן) שיופיע על מוצר מחיר - בטח ובטח שמחיר מבצע - ולא יהיה ניתן לרכוש את הרכב במחיר הזה. וזה עוד ניחא, אבל שיופיע דגם או שילוב של רמת גימור+מנוע שלא קיימת? זה ממש - ואני אומר את זה בכאב לב - אבסורד. 

הבעיה היא שכמו שאמר האנס, אתרי היבואנים (ואני עובד מול האתרים האלה בתדירות גבוהה) הם - במקרה הטוב - איומים. התחושה היא כאילו המנטרה המחנה היא "יש את icar ו-gear ועוד כמה אחרים שמעלים את הנתונים והמחירים לאתרים שלהם, אז אנחנו לא צריכים להתאמץ" ואז במקרה הטוב לא ממש משקיעים בפתרון איכותי עם מחשבה מאחורי, ובמקרה הרע הופכים את האתרים לפרסומת אחת ארוכה שכדי למצוא בה מידע אמיתי צריך לדעת בדיוק לאן ללכת או להיות מאוד עקשן/מתמצא.

 

תוסיף לזה את העובדה שלא מן הנמנע ששני האתרים של לובינסקי נבנים ע"י גופים שונים (אתר הפרסומות/מבצעים ע"י חברת הפרסום, והאתר ה"אמיתי" ע"י מתכנתים in house או בית תוכנה שעובדים איתו), ולהצליח ליצור איזשהו שיח יעיל בין שני גופים כאלה נראה לי פחות ישים מהסכם ריבנטרופ-מולוטוב.

 

That being said, האתר של לובינסקי (במיוחד החדש) הוא לא פחות ממדהים ביחס למקובל בתעשייה הזו. יש אתרים שאני נכנס אליהם ובאמת מתקשה להבין איך דברים כאלה בכלל אפשריים... יש יבואנים שבכלל לא טורחים להרים אתר אלא סתם מייצרים איזה דף נחיתה ובלחיצה על דגם מסוים הגולש נלקח לאתר הבינלאומי. סמלת, במשך איזה שנתיים אחרי שהיבוא של FCA עבר אליהם, הרימו רק עמוד 404 עם הכיתוב "בקרוב" או משהו בסגנון. ולנדרובר ש... אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל.

 

אבל טעויות או נפילות של חוסר שימת לב (או חוסר שימת ז) נפוצות ברמה שבאמת כבר לא מעלה אצלי מחשבה שניה. דברים כמו אלה:

 image.thumb.png.86d88ba1984b98a5b72ddc94fb9a6d55.png  image.thumb.png.efdbb67cb7ee4d4c236894d875404593.png

ואלה סתם שני האתרים הראשונים שנכנסתי אליהם.

 

הקטע הוא שישראלים, עם כמה שאנחנו מתים על "האיביי" ו"עלי", כשזה נוגע לרכישות גדולות, אנחנו חייבים "לשבת", ו"לדבר על המחיר" ולגעת ולמשש, והרכישות של הרבה מאיתנו מאוד מוכוונות סטריאוטיפים אז בכל מקרה אנחנו לא נלך לבדוק אצל הרבה חברות, ובכל מקרה נקבל את כל הפרטים באולם, ובכל מקרה יש מישהו שעושה את זה בשבילנו (אתרים חיצוניים) ובדיוק עכשיו חמש אז אני חייב ללכ

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 53 דקות, פבל כתב:

הנהלה שדוחפת לקדמה, שיפור ומצוינות, ומשהו שאיפשהו בדרך הופך לפארטאץ', חוסר אכפתיות, וגישת "קודם למכור, אחר כך לא משנה" של דרגי נמוכים-בינוניים.

סליחה, עפתי פה בקומפילציה. הנהלה שחותרת לקדמה שיפור ומצויינות אבל לא שמה לב איך נראה האתר שלה, איזה תשובות לקוחות מקבלים במוסך המרכזי שלה (שלא לדבר על מוסכים מורשים) ומה אומרים עליה בקארספורום בשרשור המרוכז של רצועת התזמון בפיורטק (או במסע של save לפולין), היא לא באמת הנהלה שחותרת לקדמה, שיפור ומצויינות. סתם "לחתור" לא שווה כלום אם זה נסגר ברמת ההרצאה לעובדים, והופ, הביתה, שיעשו עם זה מה שהם מבינים.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, pooh-bear כתב:

בקומפילציה

אני לא יודע מה זה המילה הזו, אז בואו נסכים שלא העלבת אותי ואני אסכים לא להיעלב :)

ואני לחלוטין עומד מאחורי מה שאני אומר לא כי זה מגניב להגיד את זה אלא כי זה מה שאני שומע מהגורמים איתם אני נמצא בקשר בתוך החברה. לא "אנחנו חותרים למצוינות" וכל הדברים האלה (כי זו אמירה די מטומטמת. כמו סטארטאפ שאומר "אנחנו מכוונים לשנות את הצורה בה בני אדם עושים X") אלא הדברים שהם מקדמים, הדברים עליהם הם מדברים והצורה בה הם מדברים. אבל באירגונים גדולים מאוד קשה לשנות את כיוון המומנטום שהשתרש בחברה במהלך העשורים שקדמו (ואני יכול להגיד שהחתירה הזו שאני מדבר עליה, קיימת - לפחות בעצמה הזו - רק בכמה שנים האחרונות, לא זוכר בדיוק כמה. פחות או יותר מאז שהתחילו לתת 5 שנות אחריות ודני שביט נכנס לתפקיד המנכ"ל).

 

האופציות שעומדות בפני שדרת ניהול בכירה לשנות מומנטום ואופי של ארגון שלם (וגדול) הן שתיים: לשנות לאט לאט, להחליף אנשים ולקוות שהאנשים הישנים לא "מקלקלים" את החדשים עם הגישה שהשתרשה, או להחליף את כל כוח האדם של החברה. בגלל שהאופציה השניה לא באמת אפשרית, נשארת אפשרות אחת, שלוקחת הרבה (לפעמים הרבה מאוד) זמן, ו-וואלה, אין מה לעשות חוץ מאשר להציף את הדברים האלה ולקוות שהם (או לפחות המסקנות של האירועים האלה) מגיעים לגורמים הבכירים בחברה שיעשו איתם מה שצריך. 

 

רק "לרדת" על חברה כי באתר שלהם יש טעות זה מאוד מגניב ופופולרי באינטרנט, אבל רק יוצר אצל הגורמים הרלוונטיים אנטגוניזם כי "שום דבר שהם עושים לא מספיק טוב". תמיד יהיו טעויות, אתה לא באמת יכול לצפות שמנכ"ל לובינסקי יעשה QA לכל לינק באתר. הוא ראה אותו (אני מניח) כשהוא היה גמור ולפני שהוא עלה, נתן את ברכתו וסלאמת. הוא לא יכול לדעת שאחרי חודשיים איזה מתכנת סוג ז' שם לינק לא נכון כי פקידה שלא מבינה במכוניות שאלה את הסוכן מכירות שבדיוק היה צריך לצאת הביתה ולא הקשיב לה איזה אוטו זה ה"פיקאסו". 

 

בשרשורים כמו זה אנחנו, כמובילי דעת קהל במדינה שלנו, יכולים לבחור אחת משתי דרכים - להציג בפני יבואנים את האמת בצורה לא מתפשרת, אבל נקיה, בוגרת, רצינית וקונקרטית - מתוך רצון (שאני מאמין שכולנו - הגולשים פה והיבואנים) לקדם את התחום הזה בארץ, או לעמוד בצד, להצביע ולצחוק על דברים צהובים ו"עסיסיים" שמצחיקים רק אותנו. 

  • רעיון טוב! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם צריך מתכנת כדי להכניס רכבים לאתר, זה באמת מתכנת סוג ז' 😂

 

אגב קומפילציה זה שלב שבו תוכנה מסוימת (קומפיילר - מהדר בעברית) לוקח קוד שאתה כתבת בשפת תכנות כלשהי וממיר אותו לקוד מכונה (0 ו-1) שהמחשב מבין.

לצורך העניין אם אני כתבתי עכשיו תוכנה:

void main()
{
	std::cout << "Hello World" << std::endl;
}

 

המחשב לא מבין מה זה cout, מה זה endl ומי זה std, הוא מבין 0 ו-1, 1 ו-0, לך תתכנת (עם 0 ו-1) תוכנה שעושה יותר מלהדפיס Hello World על המסך, מוות.

אז תפקיד הקומפיילר לגשר על הפער הזה, אתה תתכנת בשפה שיכולה להיות מובנת, הוא יבדוק אותך, ויתרגם את מה שכתבת לשפת מכונה.

 

עכשיו כשאנחנו (המתכנתים בפורום) כותבים על משהו ש"זה לא מתקמפל" או "לא עבר קומפילציה" אנחנו מתכוונים שאוסף הנתונים שקיבלנו כקלט לא עובר המרה בצורה מסודרת, משהו מתנגש / חסר וכו'.

כשפו הדוב כתב:

לפני 3 שעות, pooh-bear כתב:

סליחה, עפתי פה בקומפילציה.

 

הוא מתכוון שהנתונים שהתקבלו כקלט לא סתם החזירו שגיאה, אלא גרמו לתוכנית לעוף לגמרי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר פשוט לכתוב "לא הבנתי"?

לפני 43 דקות, m3x7r3m3 כתב:

המחשב לא מבין [...] ומי זה std,

אם ככה, אז יש לי כמה תלונות למורה לחינוך מיני בכיתה ו' שלו...

  • מצחיק 2

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, פבל כתב:

אני לא יודע מה זה המילה הזו, אז בואו נסכים שלא העלבת אותי ואני אסכים לא להיעלב

חלילה.

 

בוא נסכים שלא לגמרי להסכים, וזה באמת כבר חורג מהנושא הספציפי שלשמו התכנסנו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, federbar כתב:

בלי קשר לנושא האיטרנטי. 

הדגם הקצר עם מנוע דיזל בגרסת אקלוסיב קיים בחברה. 

כרגע רק בצבע לבן( מישהו אמר נהגי מוניות? )

איך אני יודע? כי כבר כמה עמדתי לפני חתימת חוזה על הרכב. 

 

השמועות מספרות שהדיזל הקצרות שלא מצליחות להמכר לפני שעובר שנה נשלחות לשוק המוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שלפורום אין כח (או שלובינסקי לא קוראים פה):

image.thumb.png.306fb21473fb317037f1abede80a7a65.png

ובא לציון גואל!

 

(רק התמונה, אפעס, עדיין של הקצרה. שלא תגידו שאני לא קטנוני8))

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, פבל כתב:

לא יותר פשוט לכתוב "לא הבנתי"?

 

זה יותר פשוט, אבל אז איך תשאל מה זה קומפילציה? 😆

 

לפני 15 שעות, פבל כתב:

אם ככה, אז יש לי כמה תלונות למורה לחינוך מיני בכיתה ו' שלו...

 

😂 בשביל זה קונים DLC של הגנה מפני STD וירוסים ותולעים

 

לפני 14 שעות, Night Driver כתב:

גם אני.

 

אוקיי אז ככה, במקרה הזה אני מתייחס לתכנות בשפת C++ כי בזה אני בעיקר עובד וגם כי זו שפה טובה:

std זה קיצור של standard, זה אוסף של דברים סטנדרטיים.

בתוך אותו אוסף (אצלנו זה נקרא "namespace") יש פעולה שנקראת cout שהתפקיד שלה להדפיס משהו למסך, מיד אחריה מגיע שרשור של דברים שיודפסו למסך, קודם זה מחרוזת האותיות "Hello World" ואחריה התו endl ששייך גם הוא לסטנדרט, endl זה קיצור של end line, כלומר סוף השורה, ומעבר לשורה חדשה במסך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...