Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 1.6 HDI , בסיטרואן C4 2006 , נחשב אמין?


ProCC
שימו לב! השרשור הזה בן 1320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום לחברי הפורום , האם יש מחלות ספיצפיות למנוע הזה ? הולך לראות סיטרואן  C4 HDI 2006

שמשודך לגיר ידני. , אשמח למה להסתכל

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל בתיעוד הטיפולים וקילומטראז' שרשום בקבלות, בסדר כרונולוגי.
המנוע אמין, אבל השאלה כמה הרכב הזה כבר הספיק לנסוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2006 זו השנה הראשונה לשיווק ה 1.6HDI בישראל.

מדובר במנוע 92 כ"ס 16 שסתומים. אם הוא תקין - האוטו חיה.

המנועים הללו לא היו ידועים באורך חיים טוב במיוחד, בהתחלה היו מחלות ילדות שחלקם תוקנו ולא חזרו (משאבת מים למשל) וגם היו כאלה שחזרו לאחר מכן (מאחר ומדובר ב-2 קאמשאפטים עם שרשרת בינהם, גם שם היו בעיות).
אם אתה מחפש 1.6HDI סוס עבודה, חפש את המכוניות עם הסידרה השניה של המנוע  (מאיזור 2012~). 
זה אותו המנוע בבסיס, אבל עם שיפור עצום באמינות (8 שסתומים, קאמשאפט אחד) - מערכת מאוד פשוטה אבל מאוד אמינה.


נקודתית ל C4:
אתה לא עומד להתחתן עם האוטו הזה ל 20 שנה, הוא בסוף חייו.
מצאת רכב נוסע ? מצבו טוב ? בלי בעיות נראות לעין ? נוסע\מניע\מתנהג טוב ?

המחיר שלו הוא אלפים בודדים.

כתחבורה לעתיד הנראה לעין (שוב, אי אפשר לדעת מה יהיה איתו מחר או בעוד שעה אפילו) זה יופי של דיל.
 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי ברכב עם מנוע כזה 350 אלף ק"מ בלי תקלות משמעותיות בכלל. איציק אומר שזה  חריג :-)

 

הכל תלוי באיך הרכב טופל, האם השתמש בשמנים ופילטרים הנכונים והחליפו בזמן, האם היו קשובים למצב הרכב  ודאגו לטפל במה שדרוש טיפול, בדיקת שמן תקופתית ולא רק בטיפול וכו'.

 

דבר מאוד מעצבן - בשביל להחליף פילטר אוויר וסולר צריך לפרק מגבים ואת הפלסטיק שמתחת למגבים. 

 

המנוע הזה עובד טוב רק אם הוא מקבל יחס טוב מצד הבעלים.

 

אם אין לך קצת רקע טכני, לא ממליץ לקנות. זה לא רכב של להניע ולנסוע מטיפול לטיפול. 

 

הוא חסכוני וחזק מאוד (יחסית, כן?)

הדגם היה נפוץ מאוד באירופה, הרבה יותר נופץ מ 1.6 בנזין אוטומטי. כך שמידע וחלפים לא חסר.

כמה ק"מ האוטו עשה והאם יש לזה תיעוד? 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Buki כתב:

נסעתי ברכב עם מנוע כזה 350 אלף ק"מ בלי תקלות משמעותיות בכלל. איציק אומר שזה  חריג :-)

 

הכל תלוי באיך הרכב טופל, האם השתמש בשמנים ופילטרים הנכונים והחליפו בזמן, האם היו קשובים למצב הרכב  ודאגו לטפל במה שדרוש טיפול, בדיקת שמן תקופתית ולא רק בטיפול וכו'.

 

דבר מאוד מעצבן - בשביל להחליף פילטר אוויר וסולר צריך לפרק מגבים ואת הפלסטיק שמתחת למגבים. 

 

המנוע הזה עובד טוב רק אם הוא מקבל יחס טוב מצד הבעלים.

 

אם אין לך קצת רקע טכני, לא ממליץ לקנות. זה לא רכב של להניע ולנסוע מטיפול לטיפול. 

 

הוא חסכוני וחזק מאוד (יחסית, כן?)

הדגם היה נפוץ מאוד באירופה, הרבה יותר נופץ מ 1.6 בנזין אוטומטי. כך שמידע וחלפים לא חסר.

כמה ק"מ האוטו עשה והאם יש לזה תיעוד? 

 

 

אני מכונאי אופנועים במקצועי , מהתעסקות שלי המכנית , עשיתי החלפת טבעות אטימה לגיר AL4 , עשה 235,000 , אין תיעוד , חוץ מטיפול אחרון , המכורת דורשת 4.

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה עד מתי יש טסט, מה המצב הכללי, צמיגים, תרגיש את הקלאץ', תראה שהמזגן עובד, תעשה סיבוב קצר ותראה שאין נזילה ממשאבת סולר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, ProCC כתב:

אני מכונאי אופנועים במקצועי , מהתעסקות שלי המכנית , עשיתי החלפת טבעות אטימה לגיר AL4 , עשה 235,000 , אין תיעוד , חוץ מטיפול אחרון , המכורת דורשת 4.

אז אתה יכול לנסות, מראש תתייחס לזה כקיט להרכבה. 

 

מחלות - בברוג שמחבר את צינורית אספקת שמן לטורבו יש רשתית סינון, היא נסתמת והטורבו מתקלקל עקב חוסר שימון. הפתרון היה לפרק את הרשתית הזאת עם מברג. יכול להיות שכבר בוצע ברכב. בעיות שימון נוספות בגלל שימוש בשמן לא נכון שמייצר בוצה. שרשרת טיימינג שבין הקמשפטים לפעמים עושה בעיות. כל מערכת היניקה ובית פילטר אוויר עשויה מפלסטיק עדין וסובלת מחושפים, רועדת ורעושת. 

 

 

לא ברור אם הק"מ אמיתי. מה שרשום נמוך מאוד, רוב המכוניות האלו נקנו בשביל לתפור ק"מ והגעיו ל 200 אלף ב 4-5 השנים הראשונות. אם האוטו פולט בהתנעה קרה עשן עפור מסריח, זה סימן לאינג'קטורים בלויים, סיפור יקר מאוד.

 

אם תחליט לקנות אז מראש תזמין מתאם אבחון לקסיה, קנה סט מברגי Torx, סט בוקסות E, (שזה Torx פנימי) תוריד ספרות טכנית ובהצלחה.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...