Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שזה ייבוא קודם...

 

כעת זה מה שיש...את הלוהטות הם משאירים לאיביזה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והנה הקורדובה שבאה...

 

קבלו אותה.

(חיכתה לי איזה 8 ימים נוספים כי הייתי בחו"ל)

2005-04-30 09-41-06.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תראה..תשמע...

 

אחד היתרונות של הובי זה שלא מערבבים שמחה בשמחה (או ברוח הימים האלה, חמץ במצה).

כתבתי כבר ביחס לקורדובה ש(ה)רכב מנצח לא מחליפים...גם לא מוסטנג...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
והנה הקורדובה שבאה...

 

קבלו אותה.

(חיכתה לי איזה 8 ימים נוספים כי הייתי בחו"ל)

תתחדש!

 

נ.ב. מעניין מאיפה שחררו סטוק של מספרי רישוי עם 16 בסוף. (בטח BMW הכירו בעובדה שהם לא יצליחו לעולם להשתמש בכל המספרים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סוס מנצח לא מחליפים (ממש כמו בסימלון שלך).

ולמרות כל זה, למה קורדובה??? היא אחת המכוניות הכי משעממות עלי אדמות.

 

תתחדש.

פורסם
והנה הקורדובה שבאה...

 

קבלו אותה.

(חיכתה לי איזה 8 ימים נוספים כי הייתי בחו"ל)

חמודה :) גם הצבע יפה כמו בטולדו שלי ( TDI 2004 TECH DESIGN).

תהנה וסע בזהירות.

פורסם

קסנון ידידי.אינני יודע אם נהגת בקורדובה כמו שהיתה לי, הילוכים ו 101 כ"ס. זה פשוט טיל קטן בתחפושת משעממת, רכב עצבני לאללה.

 

תוסיף לכך את האמינות הגבוהה ותבין למה נשארתי עם הרכב הזה. אנשים לא כל כך מכירים את הקורדובה ומזהים אותה עם המונית. אבל אני לקוח מרוצה, מאד. החדשה היא אמנם רק 75 כ"ס ועוד לא ירדתי "לסוף דעתה" אבל גם 200 ומשהו הק"מ שנהגתי בה עד עכשיו מראים שזה רכב חביב, נח לנהיגה וקצת עצבני כאשר אהבתי...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תתחדש מיסטר הספל!

מנסיון קצרצר עם גירסת הדיזל של הרכב, גם היא בכלל, אבל בכלל לא פראיירית.

לי הפריעו ברכב הזנב המאוד גבוה שלו, קו "מותניים" גבוה, ההילוך האחורי לא נכנס בקלות (לפחות ברכב הספציפי שאני נהגתי בו).

מה שכן אהבתי, זה הפטנט הנחמד של ידית האיתותים, שמאפשר בנגיעה קלה, ללא ה"קליק" לתת שלושה היבהובים של איתות (נחמד בכביש מהיר כאשר הסטיות בין הנתיבים מהירות); עוד אהבתי את היציבות בעזרת מידת צמיגים טובה, והיזון חוזר טוב של ההגה.

וכמובן, אחד הדברים החשובים ביותר: היא היפה ביותר בסגמנט הסדאן הקטנות.

מר הספל, שים לב טוב לתאורה חיצונית של הרכב. אני נתקלתי בנורות שנשרפות בתדירות גבוהה.

מתן.

:puzzled:
פורסם

תודה!!

 

אתה מתכוון לדגם הנוכחי?

בדגם הקודם, בגלל החלון האחורי הקטן הסרתי את הספוילר. בדגם הנוכחי אין ספוילר ואז הראות (היחסית) טובה יותר. אין לי בעיה עם ידית ההילוכים.

מה שמצא חן בעיני בדגם הקודם זאת איכות ההרכבה. אחרי 95K ק"מ אין שום קירקוש באוטו. אני מקווה שהנוכחית טובה כמוה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
תתחדש!

 

נ.ב. מעניין מאיפה שחררו סטוק של מספרי רישוי עם 16 בסוף. (בטח BMW הכירו בעובדה שהם לא יצליחו לעולם להשתמש בכל המספרים)

סיומת 16 שוחררה מ-66 עד 79 לפני כשנה.

 

עד 72 קיבלה דלק מוטורס

מ- 73 קיבלה צ'מפיון מוטורס

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה!!

 

אתה מתכוון לדגם הנוכחי?

בדגם הקודם, בגלל החלון האחורי הקטן הסרתי את הספוילר. בדגם הנוכחי אין ספוילר ואז הראות (היחסית) טובה יותר. אין לי בעיה עם ידית ההילוכים.

מה שמצא חן בעיני בדגם הקודם זאת איכות ההרכבה. אחרי 95K ק"מ אין שום קירקוש באוטו. אני מקווה שהנוכחית טובה כמוה.

כן, כוונתי היתה לדגם הנוכחי.

ואני רוצה גם לחזק את רשמיך על איכות ההרכבה, שכן הרכב שאני פגשתי היה עם 70-80 אלף ק"מ, ולא היו חלקים רופפים/משוחררים בפנים האוטו.

:puzzled:
פורסם

אין לי נסיון עם הרבה מכוניות, אבל אחרי הרבה פז"מ על רנו אקספרס 1.4 (ידנית כמובן), גיליתי שמכוניות בעלות מנוע קטן וגיר ידני זה ממש כיף - לא משנה כמה כוחות סוס המנוע מפיק :)

 

האם אתה מרגיש הבדל משמעותי בין מנוע ה-100 כ"ס הקודם שלך ולבין החדש?


×
×
  • תוכן חדש...