Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן, חדש פה.

 

רכשתי ביד שנייה פאביה 2017. בביטוח נאמר לי שאני לא צריך קודן או איתוראן, אך אני יודע מהבעלים הקודמים שהיה לרכב איתוראן.

 

איתוראן לא מעניין אותי במיוחד (שילמתי בעבר אלפי שקלים ואף פעם לא השתמשתי באמת, מה גם שאני מחנה בחניון תת קרקעי בבית עם מצלמות וגם בעבודה).

 

צירפתי מטה תמונה של הקודנית שיש לי ברכב.

 

למען האמת, לא רואה סיבה שתהיה לי קודנית אם אין לי איתוראן - הרי שאם גנב יפרוץ לרכב הדבר האחרון שיעצור אותו זה קודנית.

 

האם הייתם ממליצים לי לנתק אותה, ואם כן כיצד לעשות זאת? לבד או שאני רשאי ללכת למתקין מורשה של איתוראן כדי שיבצע את הניתוק? מרגיש לי שאיתוראן מתלבש ממש על המערכת ובטח גם גזרו חוטים מקוריים מה שקצת מבאס. גם אולי שווה לשמור את המערכת בצד למקרה ש... בעתיד כי אני יודע שההתקנה שלה עולה 1,000-2,000.

 

תודה.

 

image.png.1d531eb53db0e3c464f258b235c2e75b.png

 

עריכה אחרונה על ידי FabiaGuy
פורסם

ברכב הקודם שלי היה פוינטר עם קודנית וכל הגישפט

המערכת רק גרמה בעיות ואכלה את המצבר 

הלכתי לחשמלאי רכב שתמורת 100 שח פירק

את המודולים ללא שום בעיות נילוות. 

בנקודת שירות של פוינטר רצו 400 שח על הפירוק. 

 

אגב, אם מישהו מעוניין אני יכול למסור לו את המודולים

חינם כמובן. 

פורסם

היי. יש לי דילמה דומה. ברכב מותקן Pointer Active ללא ניתוקים. 

ביטוח לא מחייב אותו. אצל מתקין מורשה ביקשו 200 ₪ על הניתוק. 

בינתיים מה שעשיתי, פירקתי את הקודנית ובפנים ניתקתי חיבור של הכבלים. כך שעכשיו היא לפחות לא מצפצפת ולא מחייבת הקשת הקוד. אבל אני עדיין מודאג שה"מוח" שלה עדיין משדר למוקד ואני קצת טרוד בעניין הקרינה המיותרת. 

לפני 3 דקות, רמי33 כתב:

ברכב הקודם שלי היה פוינטר עם קודנית וכל הגישפט

המערכת רק גרמה בעיות ואכלה את המצבר 

הלכתי לחשמלאי רכב שתמורת 100 שח פירק

את המודולים ללא שום בעיות נילוות. 

בנקודת שירות של פוינטר רצו 400 שח על הפירוק. 

 

אגב, אם מישהו מעוניין אני יכול למסור לו את המודולים

חינם כמובן. 

אתה יודע איפה ברכב מותקן המוחי של המערכת? בתוך הסלון או מתחת למכסה המנוע? 

פורסם
לפני 27 דקות, mobzy כתב:

היי. יש לי דילמה דומה. ברכב מותקן Pointer Active ללא ניתוקים. 

ביטוח לא מחייב אותו. אצל מתקין מורשה ביקשו 200 ₪ על הניתוק. 

בינתיים מה שעשיתי, פירקתי את הקודנית ובפנים ניתקתי חיבור של הכבלים. כך שעכשיו היא לפחות לא מצפצפת ולא מחייבת הקשת הקוד. אבל אני עדיין מודאג שה"מוח" שלה עדיין משדר למוקד ואני קצת טרוד בעניין הקרינה המיותרת. 

אתה יודע איפה ברכב מותקן המוחי של המערכת? בתוך הסלון או מתחת למכסה המנוע? 

 

יכול לשתף איך הגעת למצב שהיא לא מצפצפת ולא מחייבת קוד?

×
×
  • תוכן חדש...