Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים ישנים יחסית עם מנוע טורבו


Bar111
שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי(: 

אני חיילת משוחררת, לא מבינה כל כך ברכבים ורוצה לרכוש רכב ישן יחסית עד שנת 2010, אמין עם מנוע טורבו.

אני רוצה להשקיע פחות בקניית הרכב אך שעדיין הדברים החשובים כמו מנוע, גיר שילדה וכו׳ יהיו תקינים,

ולקחת אותו למוסך א.ת בחיפה לשפר אותו

אשמח גם לידע בנושא שיעזור לי להבין קצת יותר בעיניין 

תודה🌼

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ישן וזול עם מנוע טורבו זה מתכון כמעט וודאי לצרות.
בתור רכב ראשון בתקציב זול הייתי ממליץ על מיני או מקסימום סופרמיני.

שיפורים זה תחביב לאנשים עם כיסים עמוקים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם את רוצה להיכנס לתחביב רכבי אספנות, אז נראה לי שקורטינה 82 זו נקודת כניסה לא רעה.  לגבי מוסףךבחיפה שיתעסק בה - אין לי מושג, אבל אחת ההנאות ברכבי אספנות זה ללכלכך את הידיים ולטפל ברכב ולשפץ את הרכב בעצמך.

 

מצד שני אם את רוצה רכב לשמוש יום יומי וגם לשמור על ידיים וצפרניים נקיות - לא חושב שהייתי נוגע בקורטינה כזו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז״א שאצטרך להתעסק הרבה ברכב, לא משנה איזה רכב ישן אקנה, למרות שהוא תקין ועבר טיפולים ?

כשאתה אומר לטפל ברכב בעצמי לאיזה דברים נגיד אתה מתכוון?

מה אומרים על פורד פיאסטה שנת 86׳ / 88׳ ?

ותודה על העזרה😀

עריכה אחרונה על ידי Bar111
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא מנוע טורבו? יש רכבים גם ללא טורבו שיתנו ביצועים טובים.

כדי להמליץ לך על רכב צריך תקציב , ידני או אוטומט?

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם את מחפשת שיהיה זריז יחסית אך גם אמין, הייתי בודק מזדה 2 ברמת אבזור דינמיק, סוזוקי סוויפט עם מנוע 1.5 גם אופציה טובה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי על הרכבים האלו גם האמת, ישלי חולשה לרכבים ישנים פשוט אז אם לא כדאי כנראה שאלך על האפשרויות ״הרגילות״ יותר..

#שני דברים אחרונים,

• למה לשים לב ברכישת רכב ?

• ומי שיוכל להסתכל על המהממת הזו שאוסיף בקישור ולהגיד לי מה דעתו, אשמח 

https://www.yad2.co.il/vehicles/other?CarSpecialID=4&area=5,6,68&price=-1-20000&open-item-id=27zmsn&viewPage=item-page-popup

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

רכב אספנות זה אחלה תחביב שבעולם, אבל זה לא מתאים לכל אחד. בלי הבנה בסיסית במכונאות יהיה קשה מאד להשתמש ברכב אספנות בשימוש יום יומי. צריך להיות קשוב לרכב בכל נסיעה, לשים לב לרעש חריג או וויברציה שלא היתה קודם, לעקוב אחרי צריכת דלק כדי לוודא שהקרבורטור מכוון וגם כמובן להקפיד על בדיקת מפלס שמן ונוזל קירור לפני כל נסיעה. תחזוקה מונעת זה שם המשחק - לזהות ולהחליף חלקים בלויים לפני שהם קורסים בנסיעה. מי שאין לו ראש לדברים האלה, צריך להיות עם כיסים עמוקים. יש גם את המגבלה של נסיעה בין 7-9 בבוקר בימי חול, משהו שצריך לקחת בחשבון.

את יכולה לקרוא בשרשור שפתחתי על רכב ישן בשימוש יום יומי, יש גם את גם את השרשור של @Buki על יום עם חיפושית, כדי לקבל מושג על החוויה, למרות שחיפושית זה יותר הארדקור מפיאסטה או קורטינה משנות ה80.

 

 

 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה השירשור המדובר:

 

 

 

ללא שום רקע טכני אני לחלוטין לא ממליץ לקנות רכב אספנות כרכב ראשי לשימוש יומימי, אלא רק כרכב שני בתור תחביב, כשאין בעיה אם הוא יעמוד ימים או שבועת בהמתנה לחלקים או עד שיהיה זמן לטפל בו.

 

אם בכל זאת מספיק משוגעים בשביל לקנות רכב אספנות בתור רכב ראשי ראשון, זה צריך להיות לטווחים מינימליים ביותר, נסיעה של כמה קילומטרים ביום. ועם אפשרות גיבוי בתחבורה ציבורית. 

 

 

 

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את נכנסת להרפתקאה מעניינת, בטוח שחשבת על זה מכל הכיוונים ?

הגבלת שעות נסיעה (אסור לנסוע בבוקר בשעות העומס), 2 טסטים בשנה, חיפוש אחר חלקי חילוף, אפס מערכות בטיחות ואפס כוכבי בטיחות והכי חשוב העדר מזגן.....

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הטסט אחד בשנה לא ידעתי, חשבתי שמדובר כמו ההתנהלות ברכב מיושן, לאופל קאדט שלה אין מזגן.

היתה לי e30 מודל 84, היה לה אחלה מזגן אבל עד שסיימתי איתה קיבלתי אולטימטום מאשתי (גרושתי לעתיד) זה האוטו או אני. 

במחשבה לאחור עשיתי בחירה לא נכונה וויתרתי על האוטו 🤔

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Roycohen1979 כתב:

על הטסט אחד בשנה לא ידעתי, חשבתי שמדובר כמו ההתנהלות ברכב מיושן,

 

לפני כ 10-12 שנה שינו את זה לפעם בשנה. נענו לבקשה של נציגי האספנים בנימוק שרכבי אספנות נוסעים מאד מעט ולרוב מתוחזקים הייטב, לכן ואין צרוך לבדוק אותם פעמיים בשנה.

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...