Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט ליאון קופרה במהירות המגיעה ל-260 קמ"ש?


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אומנם אין לי מושג מי הנהג אבל אני נוהג המון באזור המצוין בכתבה.

די נפוץ להבחין שם רכבים ישנים יחסית כגון קורולה, אקורד, טרנספורטר וטנדרים שונים ומשונים אחרים שטסים שם במהירויות מאוד גבוהות.

פעמים רבות תוך מפגן ביריונות קיצונית למשתמשי הדרך האחרים מסביב.

 

 

 

 

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@zaf אורוול מחכך ידיו בהנאה

 

@פבל ממתי N12 עושים בכלל עיתונאות? פיספסתי את זה 😂

 

אבל ברצינות, ברוב המוחלט של הפעמים התקשורת לוקחת את ההודעות לעיתונות של המשטרה, ומפרסמת אותן As-is, לפעמים מקצרת קצת, לרוב עושה הגהה, וזהו.

לרוב אם יש צילומים אפשר אפילו לראות באיזה מקום "קרדיט: משטרת התנועה"

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בארץ כבישים דו נתיביים שאינם כבישים מהירים עם היתר ל-100 קמ"ש. למשל הקטע הצפוני של 2. כקוריוז, במקור כל הקטע מקיסריה עד עתלית (ובהמשך עד חיםה) הוגדר ככביש מהיר (בתמרור הכחול עם הגשר) והוגבל ל-90 קמ"ש, אחר כך איבד את מעמד הכביש המהיר בלי שינוי המהירות המותרת, וההגדרה הנוכחית (חלק מהיר וחלק לא, הגבלה ל-100-110 קמ"ש) די חדשה.

 

@חן ג. הזכרת מחקר חשראלי בו לא היתה עליה בתאונות עם האךעת המהירות המותרת. אאל"ט מדובר במחקר מוגבל מאד מבחינת אורך הקטע וזמן המעקב. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



יש בארץ כבישים דו נתיביים שאינם כבישים מהירים עם היתר ל-100 קמ"ש. למשל הקטע הצפוני של 2. כקוריוז, במקור כל הקטע מקיסריה עד עתלית (ובהמשך עד חיםה) הוגדר ככביש מהיר (בתמרור הכחול עם הגשר) והוגבל ל-90 קמ"ש, אחר כך איבד את מעמד הכביש המהיר בלי שינוי המהירות המותרת, וההגדרה הנוכחית (חלק מהיר וחלק לא, הגבלה ל-100-110 קמ"ש) די חדשה.
 


עדיין יש שם באזור (אולי זה אפילו הקטע הזה) את המקטע שיכול לשמע כמנחת חירום לחיל האוויר?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו. פעם הבן שלי אהב לשחק FS9 ונחת ב-Kfar Galim highway strip. כבר מזמן התקינו שם מעקה הפרדה קבוע ומחקו את סימני "ניסויים במבע לפניך".

 

נדמה לי שבעבר הרחוק מאד היה משהו דומה גם בכביש חיפה-עכו (כיום 4) אבל זה באמת עבר רחוק אז אולי זכרוני מטעני.

 

עריכה: מישהו צרף אמוג'י תוהה. אז לידיעת מי שלא יודע, בקטע הצפוני של כביש 2 נבנה קטע ישר בן כ-2 ק"מ בלי שטח הפרדה ובקצותיו סומנו זברות של מסלול המראה. חיל האויר אפילו הנחית שם פעם מטוס או שניים בתרגיל. יש בעולם חילות אויר שאצלם מסלולים כאלה הם חלק מהתפיסה המבצעית. מוכר במיוחד השוודי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחקר עם מסקנות מעניינות בקשר למהירות כגורם בתאונות הדרכים.

אשר משתמע ממנו שכדי להקטין את מספר הנפגעים לא בהכרח צריך להוריד את המהירות המותרת אלא אפילו ניתן העלות אותה.

מה שצריך לשים עליו דגש הוא שיפורים בטיחותיים שיאפשרו את העלאת המהירות המותרת.

https://thecar.co.il/מחקר-הולנדי-העלאת-המהירות-ל-130-קמש-לא-פגע/

עריכה אחרונה על ידי Itzik-b
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפט המפתח בכתבה הוא שבוצעו שיפורי בטיחות לפני העלאת המהירות המותרת. המפתח השני הוא שחל שינוי קטן מאד במהירות המעשית.

 

אבל, צריך להוסיף, הנהג ההולנדי אינו הנהג הישראלי, ויותר מזה - משטרת הולנד אינה משטרת ישראל. האכיפה בהולנד נוקשה ביותר, מצלמות המהירות מוצבות בכל פינה עם שולי טעות קטנים מאד, לעתים חריגה של 2 קמ"ש מפעילה את המנגנון, אף אחד לא יתנחל בשמאלי ואף אחד לא חעקוף מימין.

 

חוויה מלפני הרבה שנים: בנסיעה בכביש מהיר הולנדי החלו להופיע בשילוט האלקטרוני (היה מוצב כל 500 מ') הוראות להפחתת מהירות. כעבור מספר קילומטרים הוראה לעבור לנתיב השמאלי וסגירת הימני. בסופו של דבר הגענו למקום בו היתה תאונה. הרכבים היחידים שנסעו בנתיב הימני היו רכבי הנצלה והחילוץ. מישהו יכול לחשוב על נהג ישראלי שלא יעקוף בנתיב  שפונה בשיטה הזו?

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, sperial כתב:

חוויה מלפני הרבה שנים: בנסיעה בכביש מהיר הולנדי החלו להופיע בשילוט האלקטרוני (היה מוצב כל 500 מ') הוראות להפחתת מהירות. כעבור מספר קילומטרים הוראה לעבור לנתיב השמאלי וסגירת הימני. בסופו של דבר הגענו למקום בו היתה תאונה. הרכבים היחידים שנסעו בנתיב הימני היו רכבי הנצלה והחילוץ. מישהו יכול לחשוב על נהג ישראלי שלא יעקוף בנתיב  שפונה בשיטה הזו?

הנהג הישראלי לא היה מתייחס לשילוט האלקטרוני,אבל בשילוב של הסברה,ואכיפה לאורך זמן (לא כמבצע חד פעמי אלא כמדיניות) אפשר לחנך ולסגל הרגלי נהיגה חדשים ונכונים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחייך, צישהו יתקצב משורה ראויה? בודאי לא כלצעוד נתניהו השליט. וסביר שמגבלות התקציב עוד הרבה אחריו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Itzik-b כתב:

 

עוד לא קראתי את המחקר עצמו, אבל כמו שאמרתי, יש מקרים שבהם העלאת מגבלת המהירות ו/או המהירות הממוצעת לא תעלה את כמות ההתנגשויות. העניין שזה רק רבע מהמקרים. בשלושת הרבעים הנותרים של המקרים - כן יש עליה.

 

העליה היא לפי "מודל החזקה" (Power Model):  כמות ההתנגשויות עם נפגעים עולה בכריבוע של עליית המהירות; כמות ההתנגשויות עם נפגעים קשה עולה בחזקה שלישית; וכמות ההתנגשויות הקטלניות - בחזקה רביעית. לא ברור כמה עולה כמות ההתנגשויות "נזק בלבד", אבל די ברור שהיא לא יורדת, כך שכמות ההתנגשויות עצמה גם כן עולה.

 

כאשר מחליטים להוריד את מגבלת המהירות ו/או המהירות הממוצעת המספרים עוד יותר מובהקים. ב-95% הורדת המהירות תוביל לירידה בכמות ההתנגשויות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, zaf כתב:

נהגים מכל הארץ רכשו אמצעים שיובאו מחו"ל לשיפור מהירויות  🤦‍♂️  המשטרה המומה

 

תושב הפזורה הבדואית שבנגב שעל פי החשד נהג על הכביש המוביל לים המלח במהירות שיא של 300 קמ"ש.😵

 

https://www.mako.co.il/news-law/2020_q2/Article-da6db1031c4e271027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

הם עושים צחוק? 

איזה 300 קמש ואיזה נעליים?! הוא עוקף את שאר הנהגים בקצב די איטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, shachar187 כתב:

הם עושים צחוק? 

איזה 300 קמש ואיזה נעליים?! הוא עוקף את שאר הנהגים בקצב די איטי

במידה וירצו למדוד, אין בעייה להריץ את הסרטון עם timestamp בתוכנת וידאו ומדוד הפרשי זמן בין אלמנטים ידועים המופיעים בתצלום בהשוואה למרחק הידוע ביניהם על המיפוי בשטח. 

אני בספק ש במידה ויתפס הנהג הוא יצטייד בחוות דעת מקצועית שתפריך כל טענה למהירות המצולמת , קשה לי להאמין שגם אילו יטען נגד התביעה המשטרתית תשקיע מאמץ וכלים לוודא שהסרטון מראה  מצב אמיתי ולא איזו מחט מד מהירות מזייפת ברמות. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...