Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט ליאון קופרה במהירות המגיעה ל-260 קמ"ש?


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, online כתב:

260 זו מהירות טובה לחלק מכבישי אירופה וגם נחשבת לחוקית 

אבל פה זה לא אירופה ואולי שווה לחשוב למה באירופה כן ופה לא, ואל תגידו שאין פה כבישים ברמה כזו כי כביש 6 בעיקר חלקו הצפוני(יש בו חלקים של 140 קמש גם אם לא טועה, היום אסע בקטע של 120 קמש בכביש 6 אבל יותר צפונה מגיע גם ל 140) בנוי למהיריות אף גבוהות מהמהיריות החוקיות שלו, די אבסורד בעיני שכביש בין עירוני של 2-3 נתיבים מוגבל ל 90 קמש לרוב באמת ביזיון..

 

אינני יודע איפה הבחור בחר לטוס במהירות שכזו וכן זה לא לעניין אבל לדעתי זה נוגע בבעיה גדולה יותר שהיא כל נושא מהירות הכבישים במדינת ישראל וגם תחום שיפורי הרכב במדינה שאסור למרות שיש דברים שמאושרים בחו"ל..

 

יש תאוריה שאומרת שהסיבה שהחוקים כלכך נוקשים היא כדי שאנשים יפרו אותם ותמיד ירגישו שהם פושעים,אשמים ויהיו מפוחדים יותר וכנועים יותר כלפי הממשל, אנו מדינה צעירה אני מקווה שבעתיד תתעורר עוד מודעות לנושא המהירות בכבישים ועל כך שכיום היא איננה תקינה וכן אני פורע חוק(אף פעם לא נוסע 90 בכביש של 90 קמש) וכן נמאס לי להרגיש ככה, ואל תגידו לי שלא אקבל דוח על מהירות של 97 כי טכנית אני יכול לקבל על זה דוח כי טכנית זה לא חוקי וזה בעיה

הבעיה היא שבארץ אין תרבות נהיגה נורמלית כדי לנהוג מעל 120 קמ"ש ועדיין להרגיש בטוח. לדוגמה, אנשים שסתם ככה נוסעים על האמצעי בכביש עם 3 נתיבים, כשהימני לגמרי ריק, או אנשים שפשוט מתנחלים על הנתיב השמאלי בלי שום מודעות למה שקורה סביבם. תדמיין לעצמך רגע כביש שמותר לנסוע בו מעל 120 קמ"ש בארץ, ותנסה לחשוב רגע על אותו אידיוט שיצא בפניה הלא נכונה, עולה על אי תנועה מקווקו ומנסה להשתלב לנתיב (מ-0 קמ"ש, כמובן).

גם אני לא אוהב לנסוע על 70 בכבישים שאפשר לנסוע אפילו 100. כשמתאפשר, מדי פעם אני אפילו לא שם לב שאני גולש רחוק מה-70. מתי אני כן שם לב לזה? כשאני צריך לתת בלימה די חזקה כי איזה אידיוט שכח שהוא צריך לפנות שמאלה אז הוא חותך מההכי ימני להכי שמאלי (איפה שאני נמצא בעקיפות בדר"כ). אז להגיד שהחוקים כלכך נוקשים כדי שנפר אותם? אם להגיד את האמת, אני שמח שיש הגבלות מהירות "נוקשות" כאלה שלפחות יסייעו לי להיזכר באמצע נסיעה שאני בתוך מכונה, שיכולה גם לאכזב אותי במיוחד בתנאי הכביש הישראלי, וכל עוד הרבה מאוד נהגים בארץ לא יודעים לנהוג, אני מעדיף שככה גם ישאר המצב.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Haim_gds כתב:

נסיעה במהירות המקסימלית (190-200 קמ"ש) ברכב רגיל (נאמר עם מנוע של כ 150 כ"ס) היא מטרידה. רכב רועד, רעש רוח מחריש אוזניים והרגשה שתכף הפיסטונים עפים כשלוחצים עד הסוף במאזדה 6 (ככה שמעתי🙂). זה לא משהו שהייתי עושה בשביל הכיף.

 

לא יודע מה הבעיה בלנסוע במהירות כזאת ברוב המשפחתיות. כל עוד הצמיגים בסדר והגלגלים מאוזנים, אין שום הרגשה חוץ מרעש חזק שכן רובן לא מבודדות מי יודע מה. רובן המוחלט יציבות במידה מספקת גם לנסוע 200 כל היום. 

 

כל הוט האץ' מודרנית יציבה ונינוחה (שוב, פרט לרעש) גם לקראת 250, ותחשוב על מכוניות ספורט-סאלון/קופה חזקות, שעוברות בנינוחות מרשימה את הסמן הזה, בלי שום בעיה ולפעמים גם בלי שהנהג ירגיש שקורה משהו לא רגיל.

 

לפני 3 שעות, banji man כתב:

זה מפתה וגורם לנהגים האלה לנהוג במהירויות גבוהות בכבישים לא סלחניים.

 

רוב הנהגים שלהן איטיים להחריד בכבישים לא סלחניים, ומפריעים לכאלה שכן רואים בהגה מרכיב חיוני ברכב ולא רק בחניה.

 

לפני 3 שעות, banji man כתב:

גם אם היה להם את כל הכישורים שבעולם, יש כבישים שהסיכון בהם מאוד גבוה ופשוט צריך לדעת להרגיע.

אני אפילו לא מדבר על פניות. זה יכול להיות הכביש הכי ישר בעולם וסלילה סופר איכותית.

מספיק שלכביש הזה יש יציאת עפר לשטח חקלאי

ואיזה טרקטור שצץ שהרכב ב200...

 

שכחת "אבן אחת על הכביש והוא עף קיבינימט". בקיצור, לא סצנריו סביר מי יודע מה במהירויות גבוהות באמת.

 

לפני 2 שעות, iEminem כתב:

הבעיה היא שבארץ אין תרבות נהיגה נורמלית כדי לנהוג מעל 120 קמ"ש ועדיין להרגיש בטוח. לדוגמה, אנשים שסתם ככה נוסעים על האמצעי בכביש עם 3 נתיבים, כשהימני לגמרי ריק, או אנשים שפשוט מתנחלים על הנתיב השמאלי בלי שום מודעות למה שקורה סביבם. תדמיין לעצמך רגע כביש שמותר לנסוע בו מעל 120 קמ"ש בארץ, ותנסה לחשוב רגע על אותו אידיוט שיצא בפניה הלא נכונה, עולה על אי תנועה מקווקו ומנסה להשתלב לנתיב (מ-0 קמ"ש, כמובן).

גם אני לא אוהב לנסוע על 70 בכבישים שאפשר לנסוע אפילו 100. כשמתאפשר, מדי פעם אני אפילו לא שם לב שאני גולש רחוק מה-70. מתי אני כן שם לב לזה? כשאני צריך לתת בלימה די חזקה כי איזה אידיוט שכח שהוא צריך לפנות שמאלה אז הוא חותך מההכי ימני להכי שמאלי (איפה שאני נמצא בעקיפות בדר"כ). אז להגיד שהחוקים כלכך נוקשים כדי שנפר אותם? אם להגיד את האמת, אני שמח שיש הגבלות מהירות "נוקשות" כאלה שלפחות יסייעו לי להיזכר באמצע נסיעה שאני בתוך מכונה, שיכולה גם לאכזב אותי במיוחד בתנאי הכביש הישראלי, וכל עוד הרבה מאוד נהגים בארץ לא יודעים לנהוג, אני מעדיף שככה גם ישאר המצב.

 

אין שום תרבות נהיגה מיוחדת שנדרשת לנסיעה במהירות שעולה על 120 קמ"ש ותרבות לא קשורה למהירות. אנחנו גם לא כאלה חריגים בתרבות נהיגה. תנסה יוון או איטליה, במיוחד, נגיד, בנאפולי, ותחזור לדווח. נהגים בכל העולם לא יודעים לנהוג, לא רק פה. בארה"ב לא יודעים לנהוג בשיט (תראה את מבחני הנהיגה שם) ונוהגים כל יום, כל היום.

 

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, RK כתב:

ארה"ב לא יודעים לנהוג בשיט (תראה את מבחני הנהיגה שם) ונוהגים כל יום, כל היום.

 

וגם נהרגים בקצב גבוה הרבה יותר מאשר כאן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, RK כתב:

 

לא יודע מה הבעיה בלנסוע במהירות כזאת ברוב המשפחתיות. כל עוד הצמיגים בסדר והגלגלים מאוזנים, אין שום הרגשה חוץ מרעש חזק שכן רובן לא מבודדות מי יודע מה. רובן המוחלט יציבות במידה מספקת גם לנסוע 200 כל היום. 

 

כל הוט האץ' מודרנית יציבה ונינוחה (שוב, פרט לרעש) גם לקראת 250, ותחשוב על מכוניות ספורט-סאלון/קופה חזקות, שעוברות בנינוחות מרשימה את הסמן הזה, בלי שום בעיה ולפעמים גם בלי שהנהג ירגיש שקורה משהו לא רגיל.

 

 

רוב הנהגים שלהן איטיים להחריד בכבישים לא סלחניים, ומפריעים לכאלה שכן רואים בהגה מרכיב חיוני ברכב ולא רק בחניה.

 

 

שכחת "אבן אחת על הכביש והוא עף קיבינימט". בקיצור, לא סצנריו סביר מי יודע מה במהירויות גבוהות באמת.

 

 

אין שום תרבות נהיגה מיוחדת שנדרשת לנסיעה במהירות שעולה על 120 קמ"ש ותרבות לא קשורה למהירות. אנחנו גם לא כאלה חריגים בתרבות נהיגה. תנסה יוון או איטליה, במיוחד, נגיד, בנאפולי, ותחזור לדווח. נהגים בכל העולם לא יודעים לנהוג, לא רק פה. בארה"ב לא יודעים לנהוג בשיט (תראה את מבחני הנהיגה שם) ונוהגים כל יום, כל היום.

 

אני מתאר לעצמי שבפורום יגיבו האנשים שכן שומרים על האוטו ויודעים לדוגמה שצמיגים חייבים להחליף בזוגות. אתה באמת היית רוצה לראות על כביש 6 איזה איי10 ליסינג עם 4 מותגים שונים בצמיגים במקרה הטוב, או בלי ברקסים במקרה הרע?

אני מצטער אבל כל עוד בארץ יש אנשים שלא אכפת להם מהבטיחות של עצמם ושל הסובבים אותם, אני מעדיף לא לעבור לידם בכביש מהיר במהירות המותרת (או הלא מותרת). אנשים לא יודעים להשתמש במכונה שהם נוהגים בה, ולא משנה כמה תשקיע בשלך, אתה תמיד תוכל להידפק בגללם. ואני לא צריך לפרט איך.

 

אני פעם אחת בחיים הגעתי עם האוטו שלי ל140 בכביש 6 ב6 בבוקר. זה היה שבוע אחרי שקניתי אותו והחלפתי צמיגים (בלי קשר למקרה). עדיין הרגשתי כאילו כל נגיעה בהגה אני מחליק בין הנתיבים, ושמתי לב שאני אישית לא אשתלט על האוטו אם יקרה משהו, אז ישר הורדתי ל120. זה לא משהו שמלמדים בשיעורי נהיגה וחלק מהרכבים בארץ גם לא מיועדים למהירויות כאלה.

 

אני לא בקיא בכבישים בחול אבל מה שאני כן יודע זה שאם יגדילו את המהירות המותרת זה לא יתרום לבטיחות בכביש..

עריכה אחרונה על ידי iEminem

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, iEminem כתב:

אני לא בקיא בכבישים בחול אבל מה שאני כן יודע זה שאם יגדילו את המהירות המותרת זה לא יתרום לבטיחות בכביש..

 

זה באופן כללי נכון. ב-75% מהמקרים בהן מגבלת המהירות ו/או המהירות הממוצעת עולות, כמות ההתנגשויות וכמובן כמות הנפגעים עולות. ב-95% בהם המהירות יורדת, כמות ההתנגשויות וכמות הנפגעים יורדות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, iEminem כתב:

אני פעם אחת בחיים הגעתי עם האוטו שלי ל140 בכביש 6 ב6 בבוקר. זה היה שבוע אחרי שקניתי אותו והחלפתי צמיגים (בלי קשר למקרה). עדיין הרגשתי כאילו כל נגיעה בהגה אני מחליק בין הנתיבים, ושמתי לב שאני אישית לא אשתלט על האוטו אם יקרה משהו, אז ישר הורדתי ל120. זה לא משהו שמלמדים בשיעורי נהיגה וחלק מהרכבים בארץ גם לא מיועדים למהירויות כאלה.

 

המשפט המצוטט מסביר את כל התגובה שלך. אתה מדבר מחוסר ניסיון ומחוסר ידע. 140 זאת לא מהירות ראויה לציון מיוחד, על אחת כמה וכמה בכביש 6. אין שום רדיוס פניה בכביש 6 שלא תוכל להשתלט עליו במהירות 140 בכל רכב שיוצר ב-30 השנה האחרונות. אין שום רכב שנמכר בארץ, פרט אולי לדו"גים צנומי נפח, שלא יכול לנסוע במהירות הזאת כל יום כל היום. אתה פוחד מהלא ידוע לך, ומשליך מכך על הכלל, טועה ומטעה.

 

מהירות היא לא ערך מוחלט אלא יחסי.

לפני 7 דקות, חן ג. כתב:

 

זה באופן כללי נכון, אם כי לא תמיד: עליית המהירות מ-110 ל-120 בישראל לא לוותה בעליה בכמות ההתנגשויות.

 

כי זה לא הגדיל את המהירות בפועל, אלא קירב את המהירות המותרת לזו הנהוגה ממילא. גם עליה למהירות מותרת 140 בכביש 6 לא תביא לעליה, כי היא פשוט תשווה את המהירות המותרת לזו הנהוגה, בדיוק כמו 130 בכביש 2 או בכביש 1 וכדומה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 12 שעות, discoTD5 כתב:

קודם תחתוך את הבולמים, אח"כ נדבר. 

אתה לא רציני, הנוהג הוא שקודם המדבקות והאורות😜
 

ציטוט

 

בנוגע לשאלה הראשונה של פותח השרשור - יש שלל רכבים בארץ שמגיעים ל-260 קמ״ש ״על השעון״,

או במילים אחרות, בסביבות 240-250 קמ״ש בפועל, בלי שום שיפור, כמו שהם יצאו מהמפעל.

לא מרצדס ולא פרארי.

 

זה מה שקצת מפליא אותי, ישנן לא מעט מכוניות שיגיעו למהירות הנקובה "על השעון" רק בנפילה חופשית. השאלה היא אם במהירות כזו תרגיש בנוח ברכב שכזה.

ציטוט


לא יודע מה הבעיה בלנסוע במהירות כזאת ברוב המשפחתיות. כל עוד הצמיגים בסדר והגלגלים מאוזנים, אין שום הרגשה חוץ מרעש חזק שכן רובן לא מבודדות מי יודע מה. רובן המוחלט יציבות במידה מספקת גם לנסוע 200 כל היום. 

 

כל הוט האץ' מודרנית יציבה ונינוחה (שוב, פרט לרעש) גם לקראת 250, ותחשוב על מכוניות ספורט-סאלון/קופה חזקות, שעוברות בנינוחות מרשימה את הסמן הזה, בלי שום בעיה ולפעמים גם בלי שהנהג ירגיש שקורה משהו לא רגיל.

 

למרבה הצער הוסעתי לפני זמן מה במשפחתית כזו (V40 אאל"ט) במהירות דיי גבוהה (180 טען ה"וייז") ואני חושב שהשארתי שקע במסעד הרגליים של כיסא הנוסע... רכב חדש ומודרני שממש לא הרגיש לי יציב ובוודאי לא היה שקט.

גם אני חטאתי בנסיעות במהירות גבוהה פה ושם (בכבישים איכותיים, כמעט ריקים), אבל.... ברכב כשלי כמעט לא מרגישים שום שוני בין מהירות כזו לבין סתם 120 קמ"ש ואפשר פשוט להפעיל את הבקרת שיוט ולההנות מהנסיעה. לא הייתי עושה את זה במשפחטומטית.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, חן ג. כתב:

נכון, זו אחת ממעט מאוד מדינות שיש בהן מגבלת מהירות גבוהה כל כך. זה קיים בעִראק ובולגריה וכן בכמה כבישים ספציפיים באוסטריה, סלובקיה וסעודיה. לא בדיוק מדינות שהייתי רץ ליטול דוגמה מהן בכל הקשור לתעבורה, אגב.

דווקא יצא לי לנהוג בסלובקיה ובאוסטריה, לא זוכר משהו חריג מבחינת נהיגה.

אפילו בתור תייר היה לי הרבה יותר נחמד לנהוג בכבישים של סלובקיה (גם בכבישים צדדיים ודו סטריים) מאשר בארץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיון נראה לי תיאורטי בישראל, אין כביש בינעירוני בישראל, באזור נורמלי ובשעה נורמלית, שאתה יכול לנהוג בו בנסיעה שגרתית על 120 קמ"ש מעבר לדקה ברציפות וגם זה באופטימיות רבה.

 

באמצע הלילה בכבישים מסויימים ואם אתה לא חושש מהמשטרה זה סיפור אחר, אבל אני לא חושב שלכך השרשור מכוון או סטה או שלא הבנתי על מה השרשור :)  אלא כוונת המשורר היא לאפשרות של נסיעה שגרתית בינעירונית במהירות גבוהה לעבודה, לסידורים וכיוצ"ב.

 

גם באירופה דרך אגב לא ראיתי כי ניתן לשמור בפועל על מהירויות גבוהות יותר מ- 130, 140 קמ"ש לאורך זמן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, green כתב:

כל הדיון נראה לי תיאורטי בישראל, אין כביש בינעירוני בישראל, באזור נורמלי ובשעה נורמלית, שאתה יכול לנהוג בו בנסיעה שגרתית על 120 קמ"ש מעבר לדקה ברציפות וגם זה באופטימיות רבה.

 

באמצע הלילה בכבישים מסויימים ואם אתה לא חושש מהמשטרה זה סיפור אחר, אבל אני לא חושב שלכך השרשור מכוון או סטה או שלא הבנתי על מה השרשור :)  אלא כוונת המשורר היא לאפשרות של נסיעה שגרתית בינעירונית במהירות גבוהה לעבודה, לסידורים וכיוצ"ב.

 

גם באירופה דרך אגב לא ראיתי כי ניתן לשמור בפועל על מהירויות גבוהות יותר מ- 130, 140 קמ"ש לאורך זמן.

 

 

ניתן לשמור על מהירות של 120 בכביש בין עירוני בלי בעיה בעיקר בדרום הארץ ואזור השפלה(לא יודע לגבי גוש דן) לאורך רוב שעות היום ומתחילת שעות הערב בכלל יותר קל.. ואפילו אם אתה נוסע על 100 קמש אתה עדיין עבריין

והגיבו פה כל מינה אנשים לגבי מהירויות חוקית שוב מאמין שהם לא נוסעים על 90 מקסימום כבדרך קבע ומכאן אני קובע שהחוק לא מתאים למציאות..

אפילו אם לעיתים רחוקות בגלל עומס תנועה הם נאלצים לנסוע על 90 ומטה זה עדיין בסדר כי גם אם המהירות תעלה בסוף מה שקובע זה תנאי הדרך ואני לא מדבר על מהירות ללא הגבלה או הגבלה ל 150 אבל לדעתי המהירות החוקית בארץ כן צריכה לעלות כי אני לא חושב שבכביש בין עירוני מישהו באמת מקפיד עליה..

לא זכורה לי פעם אחת בה כיוונתי את הקרוז קונטרול ל 90 למעשה אפילו כשנוסעים לצד משטרות הן נוסעות מעל המהירות המותרת כבדרך קבע

ומתקרבות לרוב למהירויות של 110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, green כתב:

כל הדיון נראה לי תיאורטי בישראל, אין כביש בינעירוני בישראל, באזור נורמלי ובשעה נורמלית, שאתה יכול לנהוג בו בנסיעה שגרתית על 120 קמ"ש מעבר לדקה ברציפות וגם זה באופטימיות רבה.

 

על מה אתה מדבר? לא חסרים כבישים בארץ שזו מהירות הנהיגה בפועל בהם.

 

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת רק ההרגשה שלך, תעשה בדיקה ממשית בפועל כמה זמן אתה מחזיק בנסיעה רציפה על מהירות 120 קמ"ש (בערך 125 קמ"ש במד המהירות בלוח המחוונים) ותחזור עם תשובות.

 

רצוי אפילו עם סרטון ממצלמת דרך.

 

שוב בכל שעה ביום ולא באמצע הלילה ובכל כביש שאינו ליד הגבולות של מדינת ישראל :)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, dorsht כתב:

דווקא יצא לי לנהוג בסלובקיה ובאוסטריה, לא זוכר משהו חריג מבחינת נהיגה.

אפילו בתור תייר היה לי הרבה יותר נחמד לנהוג בכבישים של סלובקיה (גם בכבישים צדדיים ודו סטריים) מאשר בארץ.


אתה כמובן מבין איזה קריטריון שטחי וחסר משמעות זה ״מרגיש הרבה יותר נחמד לנהוג שם״, כן? כי מבחינת נתונים מדובר במדינות שהקטל בדרכים בהן גבוה מבישראל. אגב, גם גרמניה.

 

שיהיה נעים לנהוג מפה עד הודעה חדשה: אם יותר אנשים נהרגים, מה זה משנה?!

 

לפני 49 דקות, online כתב:

אפילו אם אתה נוסע על 100 קמ״ש אתה עדיין עבריין. והגיבו פה כל מינה אנשים לגבי מהירויות חוקית שוב מאמין שהם לא נוסעים על 90 מקסימום כבדרך קבע ומכאן אני קובע שהחוק לא מתאים למציאות..

אפילו אם לעיתים רחוקות בגלל עומס תנועה הם נאלצים לנסוע על 90 ומטה זה עדיין בסדר כי גם אם המהירות תעלה בסוף מה שקובע זה תנאי הדרך ואני לא מדבר על מהירות ללא הגבלה או הגבלה ל 150 אבל לדעתי המהירות החוקית בארץ כן צריכה לעלות כי אני לא חושב שבכביש בין עירוני מישהו באמת מקפיד עליה..

לא זכורה לי פעם אחת בה כיוונתי את הקרוז קונטרול ל 90 למעשה אפילו כשנוסעים לצד משטרות הן נוסעות מעל המהירות המותרת כבדרך קבע

ומתקרבות לרוב למהירויות של 110

 

אתה צריך להבדיל בין כביש דו-מסלולי (מגבלת מהירות תשעים) ודרך מהירה (מגבלת מהירות 120-130).

 

תראה לי מדינה בעולם שמגבלת המהירות בה בכבישים דו-מסלוליים היא 110?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...