Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אבל אתם בטוחים בכך שיש מיזוג לשורה השלישית? כי בשום סקירה\וידאו לא הראו את זה.לא דיברו על זה

 

פורסם

שוב. מסביר לך. בדגם האקטיב הפשוט, יש יציאה באמצע שורה 2 עם 2 יציאות מתכווננות. שמפעילים אותם מאחורה עם מפוח נפרד עם 3 עוצמות, כאשר כבר מדרגה 2 המיזוג מגיע בצורה מצויינת לשורה 3. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מה טוב בקניה מקפיטל מוטורס? 

למה לא לרכוש לבד עם מימון יבואן/בנק? 

ממליץ לבדוק 5008 אקטיב דיזל שנמכרת ב 165000 שקל בערוצי האפס קילומטר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בתאריך 26.4.2020 בשעה 15:10, Apres כתב:

כתבתי שסנטה פה ב250 מעט יקר לי (שזה דגם לא רע) אז אתה מביא לי רכב שמתחיל ב250 אלף...נהדר

 

אני מבין שלא קראת בכלל את מה שכתבתי...

 

בכל אופן, שוב אני דווקא בונה על האאוטלנדר, ההתלבטות העיקרית כרגע היא לגבי מהזגן, וכן בגדול זה DEAL BREAKER

 

https://www.carzone.co.il/Chevrolet/Traverse/Crossover-5doors-LS-petrol-3.6L-AT-4X2-8seats/

 

216,000 ש"ח להרבה אוטו,  אבל זה רק בתנאי שיש עוד רכב בבית וזה לא הולך להיות הרכב שנוסע המון. 

וכמובן לא ל-3 שנים,  אם תחזיק אותו 6 שנים הוא יוצא לך הרבה יותר זול מרכבים אחרים.

עוד נקודה חשובה  - לא הסתכל במחירון במשך ה-3 שנים הראשונות אחרי הקנייה.

 

אומנם לי יש את הדגם היוצא, נרכש בדיוק בעסקה כזאת , 0 ק"מ ב 186,000 ש"ח.

3 וחצי שנים - 40,000 ק"מ .

2 טיפולים במוסך - 500 ש"ח ו 700 ש"ח (שאר הטיפולים לבד 150 ש"ח לטיפול).

ביטוחים לא זול:

8000 בשנה הראשונה  (ללא איתורן או מיגון כלשהו)

6000 בשנה השניה 

5000 שנה שלישית 

5000 שנה רביעית 

4 אגרות רישוי  - בערך 12,000 ש"ח 

דלק 40,000 ש"ח 

ירידת ערך - לא בודק במחירון -  אבל נניח 80,000 ש"ח. 

 

156,000 ש"ח ב-4 שנים  על 40,000 ק"מ .. מתאים לך?

×
×
  • תוכן חדש...