Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו- מים ברצפת המקרר מתחת למגירת הירקות


rafi_vk
שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אצלי זה לא חיישן אלא כפתור מכני

בערב אגיע הבייתה ואבדוק מה קורה

המון תודה לכולם

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב וחודש טוב לכולם,

מעדכן -שאתמול לאחר ההפשרה יצאו הרבה מים. כמו כן, העברתי גם חוטר ולא גיליתי ממצאים מדהימים. בנוסף, כאשר שפכתי כוס מים מתעלת הניקוז במקפיא המים לא הגיעו מייד למגש מאחור אלא לאחר הרבה זמן - וגם בטפטופים. מה שגרם להסתפק האם יש איזו סתימה. בלילה לפני החיבור לחשמל - ספגתי את כל המים שהיו במגש מאחור.

בבוקר ראיתי שהמגש מאחור היה מלא מים ובמגירת הירקות היה קצת רטיבות (אבל לא כמו מקודם) אני משער שאלו מים שנשארו ונזלו במהלך הלילה לאחר החיבור לחשמל.

היום כשאחזור הבייתה אבדוק שוב.

 

סתם שאלה - מקווה שלא אצטרך - מישהו מכיר / יודע כיצד יש לפתוח את הכיסוי האחורי של המקרר בשארפ ( דגם SJ 3265) ?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, גם אני הבוקר ניתקתי את המקרר, לצורך הפשרה, בגלל שהמאוורר התחיל לעשות רעש של מכסחת דשא, בגלל קרח.

המקרר הבא, לא יהיה סמסונג.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי רפי,

 

בימים האחרונים נתקלתי בדיוק בתקלה שאתה מתאר במקרר שארפ מאוד דומה לשלך.

כדי להבין אם מדובר בניקוז סתום (שכנראה זאת אכן הבעיה) תסתכל במאחורה של המקרר ותראה אם המגש פלסטיק בחלק התחתון יבש,

אם הוא יבש אז סביר להניח שהצינור ניקוז סתום והמים נוזלים לך לתוך המקרר במקום החוצה.

יש מקררים בהם ניתן להעביר חוטר ולפתוח אך כאן זה לא המקרה מכיוון שהצינור ניקוז מתעקל, וחוץ מזה אם זאת סתימת קרח ולא לכלוך (כמו בד"כ אז זה לא יעזור).

 

אז מה כן?

1. לקרוא לטכנאי - לי לקחו 250 ש"ח ששילמה בעלת הדירה ולכן זו היתה האופציה הכי נוחה.

2. ממה שראיתי הטכנאי רוקן את המקפיא ופירק את הפאנל שנמצא מאחורי הכל (ספרתי בערך 5 ברגים) - וכך חשף את הגוף קירור. לאחר מכן הוא שפך לאיזור הניקוז מספר קומקומים חמים עד שהניקוז הפשיר ושמענו מים נשפכים אל תוך המגש אידוי (עליו סיפרתי קודם לכן). כמובן לנתק לפני את המקרר מהחשמל!!!!

לא הסתכלתי 100% מהזמן על מה שהוא עשה אך זה מה שקרה בגדול...

 

בהצלחה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

יומיים אחרי ההפשרה - עדיין נוזלים מים לתוך המקרר אך הרבה הרבה פחות ממה שהיה לפני.

לגבי מה שכתבת לי Tepic - השאלה - היא האם יש לי לכלוך בצינור? כי אם זה היה קרח וודאי הכל נמס - הפשרתי את המקרר ל 14 שעות וגם שפכתי מים חמים וגם חיממתי את אחורי המקרר עם Bloewr ועדיין כשאני שופך מים מתא המקפיא הם לא יורדים מייד למגש האחורי.

המצב כיום הוא כזה:

יש מעט מים במגש האחורי ומעט בתוך המקרר. לפני כן - לא היה בכלל במגש והיה הרבה המקרר עצמו.

 

אז שאלתי חוזרת - האם מישהו יכול לתת לי כיוון - אם מדובר בלכלוך, מהי הפרוצדורה המקובלת לפתור תקלה כזאת?

בברכה,

רפי

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי לענות לך כי אני לא טכנאי ואפילו לא עשיתי את זה בעצמי.

מה שאני כן יכול לספר זה שאצלי היה קפוא חלק ממש ממש גדול שלו (לדברי הטכנאי...), וכמו כן זה נמצא באיזור מבודד טרמית.

 

לדעתי תכין סמרטוטי רצפה ותמשיך עם מים רותחים. אצלי לקח לו מספר רב של קומקומים מלאים והרבה עבודה.

אני מעריך שאם היה מדובר בסתימת לכלוך אז היא לא היתה הרמטית לחלוטין וכן היה יוצא קצת טיפות מים . לכיוון הפלטת אידוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט תודה רבה לך על הטיפים - אנסה שוב מחר ב"ה - כי עדיין לאחר כשבוע המצב לחזר לקדמותו - אמנם בהיקפים נמוכים יותר אך עדיין יש מים ברצפת המקרר.

תודה וכל טוב

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

רוצה לעדכן:

הפשרתי שוב ושפכתי יותר מים חמים מן הפעם הקודמת - ואז פתאום הסתימה נפתחה.

זהו -עכשיו לאחר יומיים אכן רצפת המקרר יבשה והמגירה מאחורה מתמלאת במעט מים.

 

תודה ענקית ל Tepic

 

וכמובן לכולם

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...