Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
rafi_vk

הצילו- מים ברצפת המקרר מתחת למגירת הירקות

Recommended Posts

שלום,

ברשותי מקרר שארפ SJ-3265 , תקין לחלוטין. לאחרונה אנו מבחינים כי מתחת למגירות הירקות יש מים - אע"פ שאני סופג את זה לאחר כמה שעות שוב פעם מתמלא חזרה.

ממה יכולה להיות הסיבה?

האם זה משהו שאני יכול לאבחן / לתקן ללא טכנאי?

 

תודה לכל המבינים


התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל מבדיקת צינור הניקוז שאינו סתום.


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה ממליץ לבדוק?

 

הוא נמצא מאחורי המקרר מעל המגש? נכון?

האם לנתק מהחשמל ואח"כ להחדיר חוט גמיש-קשיח בזהירות מלמטה?

אשמח לקבל ממך עוד כיוון למקרה שלא אצטרך....


התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לנתק חשמל זה ברור.

שלב שני לפתוח את הכיסוי מאחורה בחלק התחתון.

זהה את הצינור שנכנס למגש בצד.

שלב הבא הוא למעוך קלות את הצינור בחלק התחתון בשביל לראות אם הצטבר שם ליכלוך או לא. אם הצטבר - תוך כדי לחיצות קלות זה ישתחרר ואז יבוא גל של זרם מים למגש.

 

רוב הסתימות הן בחלק התחתון כי לליכלוך אין אפשרות לצאת (הצינור יורד ממש לתחתית המגש ולא משאיר הרבה מקום ליציאה של חלקיקי ליכלוך).

 

רק אם זה לא השתחרר ואתה משוכנע שיש סתימה, תעביר חוטר (חוט או סטלבנד).


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך זה בשארפ, אבל בסמסונג יש מחלה כרונית כזו.

מה שקורה אצלי (ואצל עוד אלפים) זה שפתח הניקוז נסתם בקרח ולא בליכלוך. הדרך לוודא את זה, היא מאוד פשוטה ולא דורשת התעסקות טכנית. פשוט לנתק את החשמל מהמקרר ל12 שעות, כדי שהקרח יפשיר. צריך רק להיערך, כך שיהיו מינימום מוצרים שיכולים להתקלקל.

אחרי 12 שעות מחברים את החשמל ואז עוקבים. אם ההצפה לא חוזרת, אז הבעיה היתה בקרח ואז פשוט יש לחזור על תהליך ההפשרה כל כמה חודשים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, קרה גם אצלי במקרר תדיראן.

 

הסתימה היא ביציאת צינורית הניקוז מתא המקפיא. וזה קורה לרוב כשמעמיסים את התא במזון יותר מידי וחסמים את פתחי האיוורור שבדפנות. ואז אין סירקולציה טובה של אוויר ונוצר קרח. קרה גם שכל האיזור בו נמצא המאוורר קפא והמאוורר לא פעל.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכול העוזרים:

ממה שאני מבין - לבדוק קודם ביציאת הניקוז מאחור

אם לא, לבדוק האם הצטבר קרח ע"י הפשרה

 

אבדוק היום ב"ה ואעדכן

תודה לכולם


התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני הבנתי - זה קודם כל לנתק מקור חשמל, להימנע מסכנות חישמול, חס וחלילה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור.

תודה


התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסתימה נובעת ככל הנראה מקיפאון של הצינור. ואכן פתחי האוורור במקפיא עם הצטברות קרחון.

הפשרתי את המקרר היום בבוקר - ובערב אוודא שאכן המעבר נפתח.

השאלה - מהו הכלל למניעת קיפאון חוזר בעתיד?


התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי ההפשרה תשפוך קנקן מים בתא המקפיא תוודא שהמים מתנקזים דרך צינורות הניקוז למגש אגירה שהוא איפשהו בחלק התחתון מאחורי המקרר.

 

 

תוודא שהמאוורר של המקפיא עובד. אתה אמור לשמוע את הרחש שלו כשדלת המקפיא פתוחה. המאוורר לא יפעל מיד עם חיבור המקרר לחשמל אלא רק מתי שיחידת הבקרה של המקרר תחליט להפעיל אותו. אז אחרי כמה שעות תבדוק שהוא עובד. אם עובד והניקוז פתוח, תחזיר את המזון חזרה רק תוודא שהמקפיא לא עמוס מידי במזון ואין מזון שחוסם את פתחי האיוורור. ותעקוב האם הבעיה חוזרת.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשארפ בדכ (ולא רק בשארפ) המאוורר מפסיק לעבוד עם פתיחת הדלת.


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן בהחלט נקודה חשובה שלא חשבתי עליה :-)

המקרר שטיפלתי בו בתקלה הזו היה יחסית ישן ושם המאוורר לא הפסיק.

 

 

 

סתם בשביל הספורט אבדוק בבית (מקרר אחר) האם הוא חוזר לעבוד כשלוחצים על הכפתור שמדליק את התאורה, זאת אומרת מדמים מצב של דלת סגורה.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסמסונג שלי אין כפתור תאורה, אלא איזה חיישן נסתר. אולי גם לפות"ש אין כפתור כזה.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר עם מגנט לעבור מסביב לדלת ולחפש את החיישן...


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...