Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש תיבה עם פורט לסאב 12". במחיר הגיוני.


asafay1
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחפש תיבה לסאב 12 אינץ עם פורט ונפח התיבה לא יהיה קטן מ45 ליטר . תיבה במצב טוב ללא שברים וריקבון וסדקים או כל דבר מסוג שכזה. שההברגות להתקנת הוופר יהיו תקינות. לא צריך תיבה "מפוארת מזהב" פשוטה תספיק לי. העיקר שתיהיה במצב מעולה ועם פורט.

צאו מנקודת הנחה שבחיפה בימאים או בת"א בתחנה מרכזית . תיבות חדשות וטובות מסוג שכזה עולות כ120 שקלים. אז אל תנסו למרוח אותי.

כמו כן אני מציע להחלפה את הפריטים הבאים. אז אתם יכולים לבחור אחד ממה שאני מציע ולהוסיף תשלום סימלי ביחס לתיבה שאתם תציעו לי.

מה שאני מציע בכללי זה:

גלאי רדאר איכותי מסוג UNIDEN 757 [כולל ספרות הסברים והוראות שימוש בקובץ PDF],מוכר בצער רב בשל מחסור במזומנים במחיר ריצפה של 160 ¤[לא גמיש]

 

רדיו טייפ של CLARION 5750 4X30W פאנל נישלף שתי יציאות RCAמוזהבות להגברה חיצונית+יציאה לצ'נזר -מחיר 140 ¤ סופי.

 

רמקולים איכותיים היצרן AUDIOLINE -japan בקוטר של 6.5" WAY SPEAKER SYSTEM -2 בהספק נומינלי של 120W ליחידה, ממברנה בשיטת ההזרקה ,בציפוי אלומיניום למניעת ויורציות וקירור מהיר שלה בעומס מגנט עצום במשקל 8OZ התנגדות 4 אוהם ,טויטר מובנה בעל נצילות גבוהה במיוחד ,קרוס פנימי לחלוקה נכונה ואפקטיבית של התדרים בין האלמנטים. -באים עם גרילרים דקורטיבים תואמים לא היו בשימוש חדשים בקופסא מהניילונים [לא עבדו מעולם !!!]

מחיר 100 סופי.

 

** פתוח להחלפות מעניינות הקשורות לאודיו לרכב.***

ICQ# 340-741-233

אפשר גם בה"פ

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנעול, נימצאה תיבה מתאימה במחיר זנות. אבל המוצרים שהצעתי פה הם עדין רלוונטים למכירה/החלפה. הצעות בפרטי או בICQ למעלה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...