Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב משועבד אחת ולתמיד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולכן המציאו את הדבר שנקרא חוזה.

 

מה יעזור לך חוזה אם הכסף שלך בבנק של הנוכל ועל הרכב יש מגבלות נוספות להעברת הכסף

 

תלך להתדיין בבית משפט ותזכה ותלך להוצל"פ ויסתבר כי לבחור אין גרוש על התחת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבעיה בעבר הייתה קיימת גם ברכישת דירות.

 

ולכן המציאו דבר שנקרא "הערת אזהרה בטאבו לקונה דירה"

בדומה לבעיה שלנו, רוצים לרכוש דירה ויש עליה הלוואה (הרבה יותר שכיח בדירות),

למוכר אין מספיק כסך על מנת לכסות את ההלוואה לדירה (גם יותר הגיוני)

יש משכנתא על הדירה..

 

הקונה רושם הערת אזהרה על דירה בטאבו.. לאחר הרישום מוצאים נסח טאבו מעודכן.

בנסח רואים את סדר ה"נושים" על הדירה ..

ראשון הבנק

שני הקונה

 

עכשיו אם יקפוץ פתאום עיקול או נושה חדש הוא יהיה נחות יותר מהקונה והזכות על הדירה תהיה של הקונה ולא של מי שהטיל עיקול אחרי הקונה.

 

בשלב הזה מכתב כוונות מהבנק שמתחייב להסיר את השיעבוד שלו תמורת הכסף שיגיע מהקונה עוזר במשהו.

כי הקונה ישלם לבנק והבנק יסיר את השיעבוד ומובטח לקונה שהוא ירשם כבעלים של הדירה מבלי שמישהו יהיה מסוגל להיכנס באמצע.

 

השאלה האם יש מישהו בדואר.. במשרד הרישוי .. ברשם המשכונות שמסוגל לספק את רשימת המגבלות להעברת בעלות?

והאם קונה יכול לרשום הערת אזהרה לרכישה על רכב?

אולי הגיע הזמן שהרשויות יעשו משהו כזה ..

משהו כמו העברת בעלות על תנאי ... מגיעים לדואר , מנסים להעביר בעלות .. היא לא עוברת מכל סיבה..

אז בכל משלמים ונרשמת העברת בעלות על תנאי .. כולל תאריך ושעה.

באותו הרגע גם מודפסת רשימת התנאים .. שאם הם יקויימו אז תסתיים העברת הבעלות.

התנאים יכולים להיות:

1) הסרת שיעבוד לבנק פועלים

2) ביצוע ריקול

3) הסרת עיקול הוצאה לפועל

4) הסרת עיקול בית משפט לעיניני משפחה - מזונות

5) הסרת עיקול מס הכנסה

 

וזהו .. עכשיו הקונה יכול לכלכל את צעדיו ולהחליט למי לשלם וכמה... אם בכלל ..

פורסם
מה יעזור לך חוזה אם הכסף שלך בבנק של הנוכל ועל הרכב יש מגבלות נוספות להעברת הכסף

 

תלך להתדיין בבית משפט ותזכה ותלך להוצל"פ ויסתבר כי לבחור אין גרוש על התחת

 

ואם באו חייזרים והשמידו את בית המשפט העליון בירושלים אז בכלל בעיה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

שילכו על אוחנה יותר טוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ואם באו חייזרים והשמידו את בית המשפט העליון בירושלים אז בכלל בעיה.

 

לא מדוייק, וצודק ישה שהחוזה הוא לא יותר מנייר שמימושו יעבור דרך בית משפט, ככה וככה שנים, שבסופן אולי תראה את הכסף, תחת ההנחה שאתה לא מצטרף להסדר הנושים של המוכר.

את החוזה שאתה מציע עדיף לעשות מנייר רך עם פרפורציה, כך יהיה לו שימוש מועיל באמת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

צריך הבהרה:

אם העברת בעלות הצליחה, האם זה אומר ש:

1. אין שיעבוד במשרד הרישוי

2. יכול להיות מישכון (צריך לבדוק ברשם המשכונות)

3. מה לגבי עיקול?

346046.png
פורסם

לרכב יכול להיות עיקול או שעבוד גם אם ההעברה הצליחה.

לפעמים המחשב של משרד הרישוי לא מתעדכן בזמן עקב תקלה או כל צרה אחרת.

תמיד נכון לבדוק אם אין על הרכב צו עיקול או שיעבוד גם אם העברת בעלות עברה חלק.

פורסם

אני מבין ששיעבוד כתוב ברישיון. איפה יש את המידע לגבי עיקול?

 

אם המחשב במשרד הרישוי לא מעודכן, מה שווה הוצאה של רישיון כפול?

346046.png
פורסם

כוונתי היתה שאם העברת בעלות עבר חלק לבדוק אחרי זה בתור בעלים של הרכב.

עיקול להבנתי רק במשרד הרישוי.

מדובר במקרים מאד נדירים ולכן אין סיבה להלחץ מזה.

פורסם

פעם ראיתי רכב שהיה רשום לו על הרשיון שהוא מעוקל , זה היה משהו עם מס הכנסה.

אז לדעתי גם עיקול צריך להיות דרך משרד הרישוי.

 

ומניסיון אישי שלי אז שיעבודים של חברות הליסינג ושיעבודים של בנקים גם לא מאפשרים להעביר בעלות.

ולכן בדר"כ אם הבעלות עברה והשקעה של 10 ש"ח בהוצאת תדפיס מרשם המשכונות מראה שהאוטו נקי,

אז אפשר לישון בשקט.

פורסם

נתקלתי במאמר הזה: https://www.google.com/amp/s/protocol.co.il/check-foreclosure-lien-vehicle/amp/

אשמח להתייחסות לגבי אמינותו.

בקצרה הוא טוען:

1. עיקול נבדק בזמן העברת בעלות על ידי הדואר (בחינם). ואם יש עיקול אין אפשרות להעביר בעלות.

2. משכון ושיעבוד יש לבדוק ברשם המשכונות. לא מונע העברת בעלות.

346046.png
פורסם

לפני כמה חודשים מכרתי בפעם שניה רכב שהיה לו שיעבוד, והבחור התעקש ללכת לבנק שיותר קרוב עליו, בקיצור, בבנק הזה לא נתנו לי לסגור את האלווה ולשחרר שיעבוד, בגל מקרה הוא רצה ללכת לדואר ולא ניתן לעזור עברת בעלות בלי שירד השיעבוד..

אז לא יודע למה כתובת אחרת.. ממש מוזר לי.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
נתקלתי במאמר הזה: https://www.google.com/amp/s/protocol.co.il/check-foreclosure-lien-vehicle/amp/

אשמח להתייחסות לגבי אמינותו.

בקצרה הוא טוען:

1. עיקול נבדק בזמן העברת בעלות על ידי הדואר (בחינם). ואם יש עיקול אין אפשרות להעביר בעלות.

2. משכון ושיעבוד יש לבדוק ברשם המשכונות. לא מונע העברת בעלות.

 

כנראה שהמאמר חיפף קצת. ולפי מה שאני מבין עכשיו משכון לא מונע העברת בעלות, אבל שיעבוד מונע.

 

עכשיו אני בבעיה. אני נופל בדיוק למשבצת שהמוכר רוצה שאני אכסה לו את ההלוואה על מנת להסיר את השעבוד והמשכון.

 

פתרון אפשרי להעברת בעלות שתתבצע - בעל הרכב ייפה את חבר שלי להעביר בעלות (כולל תעודת זהות שלו). כך שאין משמעות/חשש שיברח.

 

אבל העברה לא תתבצע אם הרכב מעוקל / כל בעייה אחרת שלא תאפשר העברת בעלות. האם יש דרך לבדוק את כל החסמים להעברת בעלות (בבנק הדואר / משרד הרישוי) לפני שאני מכסה לו את ההלוואה?

346046.png
פורסם
לא מדוייק, וצודק ישה שהחוזה הוא לא יותר מנייר שמימושו יעבור דרך בית משפט, ככה וככה שנים, שבסופן אולי תראה את הכסף, תחת ההנחה שאתה לא מצטרף להסדר הנושים של המוכר.

את החוזה שאתה מציע עדיף לעשות מנייר רך עם פרפורציה, כך יהיה לו שימוש מועיל באמת.

 

במצבי הנוכלות (או על גבול הנוכלות) שאתם מתארים, חוזה היא אחת ההגנות הטובות ביותר (והיחידות) שיש לך. לכן, יש ללהשתמש לא בנייר רך ולא בהדפסה תרמית, אלא לחתום על חוזה מכר/רכש ברור והוגן. אין הסכמות? להמשיך הלאה, ברוך השם יש עוד מכוניות בשוק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...