Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט לזכרו של רמי מינץ (ramigt)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 6 שנים רמי מינץ ז"ל נהרג בתאונת אופנוע בצומת יכיני שבדרום רמי מינץ מי שהכיר אותו היה מחלוצי המוטוריקה בשנות ה2000 ילד גאון מכונאי בחסד עליון וחבר וטוב היה פעיל מאוד אז בפורומים השונים כמו פול גז קארספורום וכו ... הודקטור

 

לרמי היה gn שיחד פינטזנו איך נעשה אותו יום אחד... חטפנו מכה קשה רמי נהרג היה בן יחיד זכר יש לו אחות גדולה אחרי הטרגדיה ההורים של רמי נתנו לי את האופנוע כי ביקשתי לעשות את מה שרמי רצה וכך היה עשיתי פחות או יותר לפי מה שזכרתי את החריטות על המנוע רמי עשה בידיו פרוייקט ברמת הבורג 5 שנים של עבודה בקצב איטי מאוד אבל עם המון מחשבה ורגש אז הנה לפניכם בובר סטייל לפנים תוצרת ma gallery

 

67319400_1090097621193068_2782581978182975488_o.jpg67702754_1090097534526410_1806335143003029504_o.jpg67656545_1090097674526396_3313708470208823296_o.jpg67763401_1090098001193030_3007678345128181760_o.jpg67403422_1090098051193025_6118882358620848128_o.jpg67650936_1090102547859242_2037852387271507968_o.jpg67824609_1090098864526277_2406954570950377472_o.jpg67588450_1090100711192759_6971663620073586688_o.jpg67737884_1090101411192689_2306504262378586112_o.jpg

 

ניתן לראות את הפרוייקט במלאו בקישור

https://www.facebook.com/pg/magallery1/photos/?tab=album&album_id=1090091861193644&__xts__%5B0%5D=68.ARAwkK0LaRGgiYu3FklC0qLfdH0suJnQFmtxJRjA5sdjrKyTxwWPwKmDRvCX1dztb0u3P_-_NPCUsdcrDA-16GNSCebXOUy2gJxREtF49occmVgr0hZi63mQGvKClpdBujWSKFqos5XC4VrT6GV7H5m6kctvAxzzJmG2C5QY0pAYXtcxVKJP8DSoA2Ip4lB43Hl5VSYajFGOkSFP0we9sNRu6YfFxvjyzJ-3cP64fG8dsmkSrGPYTyB408HHbjB4uU9Y_NkD7O2Q5UD4mpUy6pMjGl5ZIc7zxrAj2Nnn_kvplEQa9shhHXoyCXMD5FbsEp1oz4pKTdMaAULONmZEC6bUbdtpAbvQ5pm8gynTNOFpYY-NuCeJnGH1uz81CI8xBnXs3YC3csKuhnwnCvn9dXLkcnuaOv2S9Au2f0rnQ6T68CM29QUpjX6FoOR5B6r7viGLr39MP0_CNySGU0BXhdXWVQNp7wPa8kJ2G4saWQy3OJXI75MdRaUgF6nmEw3MZNNBcUgeHjOWbdJMgJSH0nGzZ1ATJyIsbOlTCWpEdw&__tn__=-UC-R

 

67522859_1090100241192806_8437557291300945920_o.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

כל הכבוד. מרגש וגם עבודה יפה מאוד. זוכר את רמי ורק לטובה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יפה מאוד. מאוד מכובד ומרשים.

נדרש (זה מה שאני הייתי עושה)- לוחית מתכת עם הקדשה או שמו של רמי ותאריך הלידה והפטירה. בעיניי זו תוספת קטנה שמוסיפה המון.

כל הכבוד

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...