Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נשפכה לי קצת שתיה על הקודן באוטו ועכשיו חלק מהמספרים לא מגיבים.

הוצאתי את הקודן ואני רואה שעל מנת להחליף את הלוח האלקטרוני מדובר סה"כ בשקע-תקע (החלק הלבן בתמונה)

שלוש שאלות:

1. האם במידה ואחליף את היחידה (לוח המקשים+לוח אלקטרוני), הכל יעבוד כרגיל, או שידרש איזשהו קידוד נוסף במערכת באמצעים לא ביתיים?

2. יש איך להשיג כזאת יחידה לבד? יש למישהו רעיון איפה?

3. בכלל משתלם מבחינת עלות או שיצא לי אותו מחיר להזמין טכנאי?

Coder.jpg

עריכה אחרונה על ידי mebios
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי מאזדא 5 לחצן 1 בקודן לא עובד, ברצוני להחליף את הקוד כך שאותו לחצן לא ישתתף במשחק, איך עושים זזאת?????...

פורסם

לא יפה להתעלק על שרשורים של אחרים.

לפותח השרשור, אכן ניתן להשיג רק את הלוח מקשים אצל מתקיני מערכות/ משכפלי מפתחות לרכב/ חנויות חלפים או באינטרנט.

אין צורך לקודד מחדש כי המוח של הקודן זו יחידה נפרדת.

רק לוודא שהמינוס של המצבר מנותק בעת החיבור.

 

ולמתעלק, מה הדגם של הקודן המדובר?

כל קודן יש לו שיטה משלו להחליף את הקוד.

×
×
  • תוכן חדש...