Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 ל moonwalker שנמצאת קבוע באוטו עם עוד בלון קטן עם ערכת קפה קומפלט על כל מקרה שלא יהיה .

 

ויש במחסן עוד גזייה גדולה של 2.5 ק"ג ל"אירועים גדולים"

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

תודה רבה על כל התגובות

 

yuvk, גם אני חשבתי על הכירה הזו לאחר שיצא לי להשתמש בה בפיקניק והיא הייתה מצויינת!

החסרון הגדול שלה הוא יותר מדי מקרים ששמעתי עליהם של בעיות בטיחות שהובילו לדליפת גז (גם כשהמיכל היה מנותק על ידי המנגנון) וגם של תיאורים של פיצוץ המיכל בגלל רוח שהסיתה אליו את האש (תראה בקישורים שצירפתי)

 

מה דעתכם על הגזיה הזו:

https://www.amazon.com/Terra-Hiker-Backpack-Convenient-Ignition/dp/B07F1N8LXC/ref=pd_sbs_468_2?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07F1N8LXC&pd_rd_r=265a8cce-c2f3-11e8-a797-fb4807d2b29c&pd_rd_w=fLqs4&pd_rd_wg=hdLwv&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=0bb14103-7f67-4c21-9b0b-31f42dc047e7&pf_rd_r=TXEMC02MBGAJSBP621DS&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&refRID=TXEMC02MBGAJSBP621DS

 

לאיזה מיכלים שנמכרים בארץ היא מתאימה ?

 

ממליץ על זה :

https://www.aliexpress.com/item/Outdoor-Gas-Stove-Camping-Portable-Gas-Stove-Folding-Electronic-Stove-with-Box-Portable-Foldable-Split-Burner/32646290471.html

מתחבר לבלון הברגה ואפשר לנתק בסיום השימוש, נמוכה, יציבה עוצמתית וגם זולה.

 

גילוי נאות : המצית המשולב מת אחרי שגלש עליו קפה כמה פעמים.

 

נדמה לי או שמדובר במוצר שנראה זהה ? האם הייתם חוששים לקנות את המוצר מהסינים או קונים ללא חשש (באופן לא רציונלי אני מרגיש יותר בנוח לקנות מוצרים כאלו מאמזון מאשר אליאקספרס... מתוך מחשבה לא מבוססת שהם עוברים איזושהי בדיקה / תקינה נוספת) ?

האם הגזיה מספיק טובה להרתחת סיר מים לפסטה ל 4-5 אנשים ?

פורסם

אמזון ועלי הן זירות מסחר, הם לא בודקים את המוצרים ולכן לעיתים אתה נופל על דרעק או מוכר רמאי. אין שום הבדל לדעתי בקניה ביניהם. באמזון לפחות יש שירות טוב אז אם משהו משתבש תקבל כסף חזרה בקלות .

ספציפית יש לי משהו דומה לגזיה הזו ואת העבודה היא עושה, לא מהר במיוחד אבל המים רותחים בסוף.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...