Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המטרה היא כמובן לקפה אבל גם לבישולים קלים למשפחה בקמפינג - חביתות / אורז / פסטה וכו...

על מיכלי ניקוב אני מוותר מראש (מסיבות נוחות ובטיחות) ולגבי כל שאר הדברים - אין לי מושג מה אני בעצם צריך.

כמובן שאם יש הצתה ללא גפרורים זה מצויין (מהיכרותי עם המשתמש המיועד - סביר להניח שאגיע לשטח ואגלה ששכחתי להביא איתי גפרורים) וגם אם בזמן אכסון היא תהיה קומפקטית ככל האפשר.

 

אשמח להמלצות ולסדר גודל תקציב שכדאי להשקיע בגזיה טובה.

 

אפשר לקנות מהארץ או להזמין מאיביי / אמזון.

 

עריכה:

בינתיים מצאתי את השרשורים האלו שגורמים לי לחשוש משימוש בגזיית כירה ולתהות לגבי הבטיחות של האחרות:

 

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/38480-%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%96%D7%99%D7%95%D7%AA!!!

 

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/76514-%D7%90%D7%96%D7%94%D7%A8%D7%94-%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A2%D7%9D-%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%96-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93%D7%AA-%D7%9B%D7%90%D7%A9%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%92%D7%96-%D7%91%D7%AA%D7%95%D7%9A-%D7%94%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%9B%D7%9C-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%90?highlight=%E2%E6%E9%E9%E4

עריכה אחרונה על ידי מרטין מקפליי
פורסם (נערך)

אני משתמש בכירה ניידת פשוטה וזולה, והיא סבבה. השימוש העיקרי הוא טיגון חביתות וכדומה. משתמש במיכלי גז חד פעמיים דמויי אירוסול. מנתק את המיכל בסוף כל שימוש, בלחיצת כפתור. לא משאיר את הכירה ללא השגחה אפילו דקה.

מיכל גז עולה כ- 13 ש'ח ומספיק לנו ל - 3-4 פיקניקים.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

yuvk, גם אני חשבתי על הכירה הזו לאחר שיצא לי להשתמש בה בפיקניק והיא הייתה מצויינת!

החסרון הגדול שלה הוא יותר מדי מקרים ששמעתי עליהם של בעיות בטיחות שהובילו לדליפת גז (גם כשהמיכל היה מנותק על ידי המנגנון) וגם של תיאורים של פיצוץ המיכל בגלל רוח שהסיתה אליו את האש (תראה בקישורים שצירפתי)

 

מה דעתכם על הגזיה הזו:

https://www.amazon.com/Terra-Hiker-Backpack-Convenient-Ignition/dp/B07F1N8LXC/ref=pd_sbs_468_2?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07F1N8LXC&pd_rd_r=265a8cce-c2f3-11e8-a797-fb4807d2b29c&pd_rd_w=fLqs4&pd_rd_wg=hdLwv&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=0bb14103-7f67-4c21-9b0b-31f42dc047e7&pf_rd_r=TXEMC02MBGAJSBP621DS&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&refRID=TXEMC02MBGAJSBP621DS

 

לאיזה מיכלים שנמכרים בארץ היא מתאימה ?

פורסם

אני, כמו yuvk, משתמש בכירה ניידת, לחימום פסטה וחביתות. בערכת הקפה יש לי גזייה שהגיעה עם הערכה, עם בלון נקירה.

לאופי ולתדירות השימוש שלי זה מתאים בהחלט. מיכל הגז מפורק בכל זמן שהכירה לא בשימוש, ואת בלון הנקירה אני נאלץ להשאיר, למרות שזה לא שיא הבטיחות.

הכל תלוי בתדירות ובשימוש הנדרש לך.

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
yuvk, גם אני חשבתי על הכירה הזו לאחר שיצא לי להשתמש בה בפיקניק והיא הייתה מצויינת!

החסרון הגדול שלה הוא יותר מדי מקרים ששמעתי עליהם של בעיות בטיחות שהובילו לדליפת גז (גם כשהמיכל היה מנותק על ידי המנגנון) וגם של תיאורים של פיצוץ המיכל בגלל רוח שהסיתה אליו את האש (תראה בקישורים שצירפתי)

 

מה דעתכם על הגזיה הזו:

https://www.amazon.com/Terra-Hiker-Backpack-Convenient-Ignition/dp/B07F1N8LXC/ref=pd_sbs_468_2?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07F1N8LXC&pd_rd_r=265a8cce-c2f3-11e8-a797-fb4807d2b29c&pd_rd_w=fLqs4&pd_rd_wg=hdLwv&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=0bb14103-7f67-4c21-9b0b-31f42dc047e7&pf_rd_r=TXEMC02MBGAJSBP621DS&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&refRID=TXEMC02MBGAJSBP621DS

 

לאיזה מיכלים שנמכרים בארץ היא מתאימה ?

מתאימה למיכלי הברגה שעולים משמעותית יותר ממיכלי הניקוב/ דמוי אירוסול כמו שיובל כתב. יש אפשרות לקנות מתאם ולמלא בה גז בבית אבל אני רואה שיש פה פראנויה מגז אז אוותר מלהמליץ. כירה ניידת פשוטה של אמישראגז תעשה עבודה מעולה לכל דבר.הורד.jpg

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
yuvk, גם אני חשבתי על הכירה הזו לאחר שיצא לי להשתמש בה בפיקניק והיא הייתה מצויינת!

החסרון הגדול שלה הוא יותר מדי מקרים ששמעתי עליהם של בעיות בטיחות שהובילו לדליפת גז (גם כשהמיכל היה מנותק על ידי המנגנון) וגם של תיאורים של פיצוץ המיכל בגלל רוח שהסיתה אליו את האש (תראה בקישורים שצירפתי)

 

מה דעתכם על הגזיה הזו:

https://www.amazon.com/Terra-Hiker-Backpack-Convenient-Ignition/dp/B07F1N8LXC/ref=pd_sbs_468_2?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07F1N8LXC&pd_rd_r=265a8cce-c2f3-11e8-a797-fb4807d2b29c&pd_rd_w=fLqs4&pd_rd_wg=hdLwv&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=0bb14103-7f67-4c21-9b0b-31f42dc047e7&pf_rd_r=TXEMC02MBGAJSBP621DS&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&refRID=TXEMC02MBGAJSBP621DS

 

לאיזה מיכלים שנמכרים בארץ היא מתאימה ?

גזיה מצויינת. אצלי בשימוש כבר 4 שנים. העלות של הבלון כ50 שח ולי הוא מספיק לשנה. ממליץ לרכוש מגןנרוח מתקפל מאלומיניום עם הגזיה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

ממליץ על זה :

https://m.aliexpress.com/item/32646290471.html?pid=808_0000_0131&spm=a2g0n.search-amp.list.32646290471

 

מתחבר לבלון הברגה ואפשר לנתק בסיום השימוש, נמוכה, יציבה עוצמתית וגם זולה.

 

גילוי נאות : המצית המשולב מת אחרי שגלש עליו קפה כמה פעמים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הגזיה ש elibaba ממליץ מצויינת. אני משתמש בדומה רק שיושבת ישירות על המיכל המתברג.

למעשה, אחרי כמה שנים עם גזיות ניקוב, עברתי למיכל עם ראש מתברג והן נוחות משמעותית.

הן שימושיות מאוד להכנת קפה / תה, או הרתחת מים, ופחות נוחות לבישול.

 

הכיריים עם הבלון גז הן נוחות מאוד לשימוש אבל קצת מוסכנות. אסוך בשום אופן להשאיר את המיכל בתוך הגזיה למרות שהוא לא לחוץ להפעלה. כבר נגרמו מהן פיצוצים.

 

כרגע אצלי ברכב - גזיה מתברגת שעובדת מעולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
המצית המשולב מת אחרי שגלש עליו קפה כמה פעמים.

מה זאת אומרת "גלש עליו קפה"?? מה אתה, טירון??

ועוד יותר מפעם אחת? :nono:

 

ואל תשכח- קפה, לפני שגולש, רגע לפני, מורידים

:-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

משתמש בזאת כבר שנים:

https://www.todoz.co.il/items/1384182

 

ממש לפני חצי שעה חזרתי לבית מעל האש והשתמשנו בה להכנת קפה לסוף.

שימשה אותנו להכנת אוכל בכינרת כמה וכמה פעמים..

במידה והחלטת לרכוש, בשום פנים ואופן לא לקנות את הבלוני גז הכתומים שנמכרים יחסית בזול, אני לא יודע מה יש שם אבל זה פשוט לא מחמם.. להרתיח סיר מים קטן לקח לו 20 דקות כשעם הבלון של אמישראגז לוקח לו 5 ואפילו פחות.

פורסם

אני משתמש בבלון 2.5 ק''ג של אמגזית.

בהתחלה היה עם ראש כירה.

היום כירת יחיד שמחוברת אליו. כמובן עם אל חזור.

לא מחליף בשום דבר אחר. אבל זה בטנדר לטיולים ולא לפרייבט.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
ממליץ על זה :

https://m.aliexpress.com/item/32646290471.html?pid=808_0000_0131&spm=a2g0n.search-amp.list.32646290471

 

מתחבר לבלון הברגה ואפשר לנתק בסיום השימוש, נמוכה, יציבה עוצמתית וגם זולה.

 

גילוי נאות : המצית המשולב מת אחרי שגלש עליו קפה כמה פעמים.

 

מסכים, משתמש במשהו דומה כבר כמה שנים (גם עלה לי מחיר דומה) אם כי תדירות השימוש שלי נמוכה למדי. אבל זה בהחלט זול ועושה עבודה מעולה.

מיכל הברגה של 450 גרם עולה 40-50 ש"ח.

מיכל נקב זאת בהחלט סכנה, פעם אחת החלפתי בלון שכזה והוא לא ישב טוב, הוא פשוט קפץ מהמקום והמיכל התחיל להסתחרר על הריצפה עד שיחרר את כל הגז, מאז לא מתעסק עם הניקובים האלו, רק הברגה.

פורסם

בלון נקירה זה מעפן, אבל לא כזה נורא.

לפני חודש וחצי החלפתי בלון, כנראה שלא הנחתי אותו כמו שצריך- ההברגה הייתה סגורה עד הסוף וישרה אבל היה ריח חזק של גז באזור, גם לאחר שעתיים. כשהוצאתי את הגזייה מהאוטו, האוטו הריח מריח חריף של הגז.

פתחתי לאט ובזהירות את ההברגה, במטרה לתת לגז להשתחרר באוויר הפתוח. ראיתי שהבלון לא ממש משתולל כמו שחשבתי, אז הכנסתי אותו שוב וסגרתי את ההברגה. לבלון ולגזייה שלום.

רוצה לומר, בלון נקירה זו האפשרות הכי פחות טובה, אבל בשימוש נכון אפשר למנוע תקלות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

משתמש בהנאה גדולה במונווקר של קוביאה, מחוברת לבלון עם הברגה.

 

מכיוון שהערכה מיועדת לנשיאה על הגב, הגזייה הזו היא האידאלית - יציבה, נוחה ומספקת להבה חזקה כשצריך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...