Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 1.0 או איביזה FR - אוטו חדש מהחברה


amit159753123
שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיאט לאון 1.0 או איביזה FR 1.0 - אוטו חדש מהחברה

 

שלום חברים אני ניגשתי לחברת סיאט קיבלתי הנחות מיוחדות ממקום העבודה ואני רוצה להתייעץ איתכם

קודם כל קצת עלי בן 22 השתחררתי התחלתי לעבוד ובגישת "חיים פעם אחת" החלטתי להגשים חלום ולקנות רכב חדש מהחברה.

 

ההתלבטות שלי היא קשה -

בין רכב סיאט לאון דגם בסיס נפח 1.0 , מחירון 115 אלף שקל שעליו יש לי הנחה של 17 אלף שקל מהמחירון

למחיר של 98 אלף שקל.

 

לבין סיאט איביזה FR 1.0הדגם החדש שזהו הדגם המאובזר (מאוד) של האיביזה, מחירון 110 אלף שקל

ועליו אני מקבל הנחה של 7 אלף שקל מחיר סופי 103 אלף שקל .

 

היתרונות והחסרונות של כל בחירה,

בסיאט לאון היתרון הגדול שאני חוסך המון, ההנחה היא גדולה מאוד מרווחת נעימה ומשפחתית ו.. יתרון נוסף שזה סיאט לאון הפלסטיקה איכותית יותר השלדה מרווחת יותר, מי שאני פונה אליו יודע למה אני מתכוון .

 

החסרונות של הלאון , גאנטים פשוטים חוסר באבזור קצת פחות חיסכונית בדלק מהאיביזה בגלל הגודל של האוטו

קצת יותר משעממת בלי חווית הלדים (שאפשר להוסיף ) בקיצור אנחנו מדברים על גרסת בסיס,

בנוסף לכך, לאון עוברת שינוי צורה או מתיחת פנים, בקיצור שינוי לקראת שנה הבאה דבר שאני לא בטוח שישפיע על המחירון אבל כן על ההרגשה .

 

האיביזה FR , יתרונות - פשוט שהיא FR דגם ספורט לדים מושבים מסך יותר גדול אבזור בקרת שיוט אטפטיבית ו יותר קטנה וכתוצאה קצת יותר חסכונית. היא פשוט מאובזרת מאוד .

 

חסרונות - היא יותר קטנה , זולה במחירון מהלאון וגם תעלה לי יותר בסופו של דבר. אני משלם יותר על אוטו קטן יותר ומפספס הנחה גדולה על הלאון. פחות מרווחת נחשבת סופר מיני. וזהו בעקרון הרכב יפה (הציעו לי בחברה אותו רק בצבע לבן כי זה מה שנשאר )

 

זאת ההתלבטות שלי חברים, אני הייתי סגור על הלאון אבל ברגע שראיתי את ה FR קצת התלהבתי מהאבזור

וקיוותי שיהיה אותו בדגם בסיס של הלאון , הלדים גם בפנסים וגם בתוך הרכב, ההגה של FR מדהים המושבים הבקרת שיוט, אבל שוב המחיר 17 אלף שקל הנחה לעומת 7 אלף הנחה.

אין לכם מושג כמה תעזרו לי , אקח כל עצה ודעה ללב תודה רבה לכם ! ההחלטה הזאת תיהיה האחת שתחליט את ההרגשה שלי כל בוקר שאני קם לרכב בשנים הקרובות אז תודה לכם מקרב לב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עוד צעיר, כל החיים לפניך. לשים מאה אלף שקל על אוטו בגיל שלך זה חבל מאוד ועוד תצטער על זה בעתיד.

 

במידה ואתה לא מעוניין בעצה שלי למעלה אז ככה:

 

לדעתי האישית בלבד, הייתי מעדיף את האוטו המאובזר יותר (האיביזה). הבקרת שיוט אדפטיבית לבד הייתה גורמת לי לקנות את האיביזה מאשר את הלאון. עשית נסיעת מבחן בשניהם? אם לא אז תעשה ותראה אם יש הבדל משמעותי בנסיעה שלהם. לדעתי דווקא מגניב לנסוע באוטו קליל כמו האיביזה מאשר בלאון שהיא קצת יותר כבדה אבל אני לא נסעתי בהם בשנים האחרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי את האיביזה fr גם בגישת "חיים פעם אחת" יש לי את האוטו חודשיים והרכב הצגה אחי,נראה טוב,מרגיש טוב ,חזק מהיר איכותי בטיחותי.סאונד עוצמתי ברמקולים,לא מוצא חיסרון באוטו.

אנשים עם מכוניות יקרות פי 2 עוצרים ברמזור ומסתכלים על הרכב בגלל הלדים והצבע (אפור עכבר) אני ממליץ לך ללכת על האיביזה בלי לחשוב פעמיים.הרכב לא חסכוני כמו שאומרים...עושה לי 1/11 בערך בעיר אבל אני נוסע ממש במרכז של הפקקים (תל אביב והסביבה )

תוסיף אחריות שנה 3 ויש לך שקט נפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פתרון אחד למצב שלך והוא לא שתי האפשרויות שהצעת. תחפש לאון fr 1.4 משומשת שנה וקצת על הכביש וככה תהנה משני העולמות. בתור אחד שיש לו את המנוע הזה, אני הצטערתי כי הוא חלש מידי לטעמי אפילו כשאתה מחליף הילוכים.

במידה והחלטת על אחת משתיהן אז אם חשוב לך אבזור קח את האיביזה ותוסיף פול לד (בתור אחד שאין לו ומתבאס על זה ממש) ולעומת זאת הלאון יותר רכב מבחינת איכות פלסטיקה והיציבות אך מושבים פחות נוחים בסטייל.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עוד צעיר, כל החיים לפניך. לשים מאה אלף שקל על אוטו בגיל שלך זה חבל מאוד ועוד תצטער על זה בעתיד.

 

במידה ואתה לא מעוניין בעצה שלי למעלה אז ככה:

 

לדעתי האישית בלבד, הייתי מעדיף את האוטו המאובזר יותר (האיביזה). הבקרת שיוט אדפטיבית לבד הייתה גורמת לי לקנות את האיביזה מאשר את הלאון. עשית נסיעת מבחן בשניהם? אם לא אז תעשה ותראה אם יש הבדל משמעותי בנסיעה שלהם. לדעתי דווקא מגניב לנסוע באוטו קליל כמו האיביזה מאשר בלאון שהיא קצת יותר כבדה אבל אני לא נסעתי בהם בשנים האחרונות.

 

אפשר לדעת על מה הוא יצטער בעתיד כשהוא קונה איביזה בגיל 22? מעניין אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עוד צעיר, כל החיים לפניך. לשים מאה אלף שקל על אוטו בגיל שלך זה חבל מאוד ועוד תצטער על זה בעתיד.

 

אנחנו לא יודעים דבר על מצבו הכלכלי של פות"ש. יש הבדל עצום בין בחור שאבא-אמא דאגו לו למיליון ש"ח בשביל "להתחיל את החיים" וכיוצא 8200 מרוויח 30,000 ש"ח (ברוטו) בחודש, לבין הצעיר הממוצע עם השכלה תיכונית או השכלה מקצועית בסיסית שמרויח 6,000 ש"ח בחודש.

קודם כל קצת עלי בן 22 השתחררתי התחלתי לעבוד ובגישת "חיים פעם אחת" החלטתי להגשים חלום ולקנות רכב חדש מהחברה.

 

ההתלבטות שלי היא קשה -

 

כפי כתבתי קודם, אין לי מושג מה מצבך הכלכלי. אבל אם אינך שייך לקבוצת המבוססים שתארתי הרי שההתלבטות שלך צריכה להיות האם בכלל לרכוש רכב, ואם כן - כמה להשקיע בו, קודם ברכישה ובהמשך בתחזוקה.

 

בחתימה של אחד מחברי הפורום כתוב "מתים פעם אחת, חיים כל יום מחדש". ואני חושב שזו גישה חכמה מאד, במיוחד לבחור צעיר, שטווח הראיה שלו צריך להיות ארוך מאד. אתה צריך לחשוב על לימודים (כן או לא, ואם כן - כמה, היכן ובאיזה עלות), על הקמת עסק (כן או לא, ואם כן - איזה, היכן ובאיזה השקעה), על הקמת משפחה (בגיל 22 זה נראה רחוק, אבל גיל 28-30 לא באמת רחוק) על כל ההוצאות הכרוכות בכך. אהיה קיצוני ואזכיר לך משהו חשוב, שאתה צריך לחשוב עליו כבר כעת: יציאה לגמלאות!!! נכון, זו מחשבה בטווח של 50 שנה, אבל כל שקל שתחסוך היום יעמוד לרשותך - ובסיכוי טוב עם רבית\תשואה - בעוד 5 או 50 שנה, כאשר באמת תזקק לו. ואני מדגיש - תזקק, לא "תרצה" לעשות בו משהו.

 

לכן, אם אינך מבוסס כלכלית, עליך קודם כל לבחון את חיוניות החזקת הרכב. עלות החזקת רכב מתחילה בסביבות 2000 ש"ח בחודש, ומטפסת בהתאם לסוג הרכב. האם אתה רוצה להוציא את הסכום הזה, או שאתה חושב על העתיד ורוצה לחסוך כדי שבעוד כמה שנים תוכל לצאת ללימודים ו\או להקים עסק ו\או להקים משפחה\לשכור או לרכוש דירה וכו'? ואם אתה מגיע למסקנה שמדובר ברכישה חיונית - האם רכישת רכב חדש הוא הדרך הנכונה, או שמא עדיף לרכוש רכב משומש בן 3-6 שנים, שעדיין יוכל לספק את צרכיך באמינות טובה, ובעלויות הרבה יותר קטנות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה כלכלית אבל כן חושב כלכלי , אני יכול לקנות את הלאון סטייל מנוע 1.0 (דגם שלא הולכים לייבא לארץ ומעיפים אותו ) ב 102 אלף שקל מחיר על הכביש (הנחה כוללת של 20 אלף שקל), לעומת זאת אני יכול לקנות את האיביזה FR עם הלדים כמובן במחיר 109 אלף שקל מחיר על הכביש , אני משלם יותר על רכב קטן יותר אבל מאובזר יותר .

 

ובנוגע להפסדים , המחירון של הלאון מ 115 אלף יורד בשנה ל 97 אלף שקל אחרי שיצא מהחברה ואני משלם רק 102 אלף זה אומר ש"ההפסד" שלי בשנה הזאת היה רק 5 אלף שקל בתכלס במחירון , העלות של מוסך וישור קו ההתעסקות הזאת עם רכב יד שניה

על פי המחיר הגיוני לקנות את הלאון בגלל שאני לא מפסיד עליה הרבה

 

אבל האיביזה נראת טוב יותר ומרגישה צעירה יותר אבל אני עלול להפסיד עליה יותר במחירון בגלל שאני כמעט קונה אותה במחיר מלא

עריכה אחרונה על ידי amit159753123
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בתחילת שנה היה את אותו המבצע ב102 אלף שקל על הלאון 1.0. אל תחשוב שמישהו באמת יתן לך 97 אלף שקל על הרכב הזה אחרי שנה.

לדעתי ספציפית בגילך עדיף את האיביזה FR, אבל רק כי יש לו את הלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
בתאריך 4.8.2018 בשעה 00:54, sperial כתב:

 

אנחנו לא יודעים דבר על מצבו הכלכלי של פות"ש. יש הבדל עצום בין בחור שאבא-אמא דאגו לו למיליון ש"ח בשביל "להתחיל את החיים" וכיוצא 8200 מרוויח 30,000 ש"ח (ברוטו) בחודש, לבין הצעיר הממוצע עם השכלה תיכונית או השכלה מקצועית בסיסית שמרויח 6,000 ש"ח בחודש.

 

 

כפי כתבתי קודם, אין לי מושג מה מצבך הכלכלי. אבל אם אינך שייך לקבוצת המבוססים שתארתי הרי שההתלבטות שלך צריכה להיות האם בכלל לרכוש רכב, ואם כן - כמה להשקיע בו, קודם ברכישה ובהמשך בתחזוקה.

 

בחתימה של אחד מחברי הפורום כתוב "מתים פעם אחת, חיים כל יום מחדש". ואני חושב שזו גישה חכמה מאד, במיוחד לבחור צעיר, שטווח הראיה שלו צריך להיות ארוך מאד. אתה צריך לחשוב על לימודים (כן או לא, ואם כן - כמה, היכן ובאיזה עלות), על הקמת עסק (כן או לא, ואם כן - איזה, היכן ובאיזה השקעה), על הקמת משפחה (בגיל 22 זה נראה רחוק, אבל גיל 28-30 לא באמת רחוק) על כל ההוצאות הכרוכות בכך. אהיה קיצוני ואזכיר לך משהו חשוב, שאתה צריך לחשוב עליו כבר כעת: יציאה לגמלאות!!! נכון, זו מחשבה בטווח של 50 שנה, אבל כל שקל שתחסוך היום יעמוד לרשותך - ובסיכוי טוב עם רבית\תשואה - בעוד 5 או 50 שנה, כאשר באמת תזקק לו. ואני מדגיש - תזקק, לא "תרצה" לעשות בו משהו.

 

לכן, אם אינך מבוסס כלכלית, עליך קודם כל לבחון את חיוניות החזקת הרכב. עלות החזקת רכב מתחילה בסביבות 2000 ש"ח בחודש, ומטפסת בהתאם לסוג הרכב. האם אתה רוצה להוציא את הסכום הזה, או שאתה חושב על העתיד ורוצה לחסוך כדי שבעוד כמה שנים תוכל לצאת ללימודים ו\או להקים עסק ו\או להקים משפחה\לשכור או לרכוש דירה וכו'? ואם אתה מגיע למסקנה שמדובר ברכישה חיונית - האם רכישת רכב חדש הוא הדרך הנכונה, או שמא עדיף לרכוש רכב משומש בן 3-6 שנים, שעדיין יוכל לספק את צרכיך באמינות טובה, ובעלויות הרבה יותר קטנות.

 

סליחה שאני מקפיץ דיון ישן, אבל אני לא רואה פסול בלקנות רכב גם כאשר אינך מבוסס כלכלית. חייבים להיות אמידים כדי לקנות אוטו? 

נכון, אמנם זה מעט מוגזם לקנות רכב חדש מהחברה, אולם כאשר מדובר ברכב משומש שעולה 40K~50K אני לא רואה בכך משהו פסול. 

בסופו של דבר רכב זה מוצר צריכה די בסיסי, לפחות כל עוד התחבורה הציבורית לא מספקת מענה הולם. 

כמובן שאיש אינו שש להשקיע את מיטב כספו ברכב (שבסופו של דבר מטרתו להסיע מנקודה א לנקודה ב), אם כי רכב שישרת אותו שנים ארוכות קדימה, לדעתי זה הגיוני ומובן. 

ישנם חיילים משוחררים שמבזבזים עשרות אלפי שקלים על טיול בדרום אמריקה, מה נאמר על זה? 

שכל אחד יעשה את שיקוליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הקפצת המאה, אבל מועמד להקפצת העשור.

 

אבל כיוון ש-damnt (מה זה ? Damn it או אולי demnat?) מתיחס לדעה שלי אענו לו בפשטות:
 

אני מציג את דעתי, שהתגבשה עם ניסיון של כמה עשורים, כמי שצעיר בניו השתחרר מהצבא לפני 3 שנים .

 

דעתי היא שכל אחד צריך לחשוב לטווח ארוך. כל אחד צריך לבדוק את צרכיו ואת המשאבים העומדים לרשותו כעת ומה צפוי בעתיד. וכפי שציינתי את הילד עם מיליון ש"ח ושכר של 30 אש"ח ציינתי גם את המשוחרר הטרי עם שכר מינימום. אלה אנשים במצב שונה לחלוטין.

 

שכל אחד יעשה כרצונו, אבל שיעשה זאת תוך הבנת ההשלכות לטווח ארוך. אישית רכשתי את הרכב הראשון שלי בגיל 29, כאשר נזקקתי לו, כיון שעברתי למקום עבודה שהצריך זאת. לפני כן הסתדרתי היטב בלי רכב. ובזכות אותו חסכון של עלויות חודשיות עמד לרשותי, 3 שנים אחר כך סכום שהספיק לתשלום שליש ממחיר דירה חדשה בשכונה מצויינת. גם הבנים שלי רכשו רכב רק לאחר שהחלו להתפרנס ונזקקו לרכב בגלל הגיאוגרפיה של העבודה.

 

ולגבי הצעירים שרוכשים רכב יקר באמצעים שאין להם - הם שוכחים שהלוואותצריך להחזיר, ומתחייבים להוצאה של אלפי ש"ח לחודש למשך מספר שנים על מנת לממן מוצר צריכה שמאבד את ערכו בקצב מהיר. חבל להסתבך כלכלית לצורך כזה.

 

לגבי החיילים המשוחררים ששורפים סכומי עתק על "טיול השחרור": גם פוגעים בעתידם, אבל, בניגוד לרכב, הטיול הוא הוצאה חד פעמית. הרכב ימשיך לעלות 2000 ש"ח לחודש כל עוד מחזיקים בו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את נקודת המבט שלך, ישנם דברים בגו. ישראל היא מדינה יקרה לחיות בה, ולכן צריך לעשות חישוב מושכל על כל שקל שמוציאים מהכיס, במיוחד כאשר מדובר בצעיר שמעוניין לרכוש רכב כאשר אין בסיס כלכלי להישען עליו. 

מצד שני, רכב הוא מוצר צריכה בסיסי, קשה מאוד להתקיים בלעדיו. כמעט כולם צריכים רכב, אני חושב שמעטים אלו שמסוגלים להסתדר ללא רכב. רוב האנשים הם לא "הילד עם מיליון ש"ח ושכר 30 אש"ח" כהגדרתך, אלא משוחררים עם שכר מינימום. 

ישנם צעירים שיודעים שלא חייבים לקחת הלוואה לצורך רכישה של רכב אלא לעבוד קשה, לחסוך סכום כלשהו ולקצור פירות. כשאתה קונה רכב במזומן מכסף שחסכת עבורו, אין לך התחייבות כלשהי לאיזשהו גוף מממן, כלומר ראש שקט יותר. 

 

ולגבי ההוצאות - אפשר לקבל הסבר מדוע רכב הוא הוצאה חודשית של דווקא 2,000 ש"ח לחודש? 

 

ולגבי "טיול שחרור" - נכון, מבזבזים סכום ענק ואין הוצאות מתמשכות, אבל הסכום הזה שבוזבז בסופו של דבר לא משרת אותך. נהנים וזה נגמר. רכב לעומת זאת ימשיך לשרת אותך שנים קדימה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של סיסמה של הלפרין (של המשקפיים, לא של הפורום). רכב אינו מוצר בסיסי, אם כי בהחלט תורם רבות לאיכות החיים. אבל מעבר לתחב"צ הלא מיטבית יש אלמנט ניכר של פינוק.

 

לגבי ההוצאות - פשוט מאד: בנוסף לכל מה שרגילים לחשב כמו רישוי, ביטוח, דלק וטיפולים יש עוד עלויות: לרכב צעיר צריך לחשב ירידת ערך. לרכב זקן תיקונים + אבדן שעות עבודה לצורך התיקונים. מדובר, באופן גס מאד, בסדר גודל של 1000 ש"ח בחודש. אז יכול להיות שתהיה בר מזל והקורולה אושריקו שלך תכנס לתיקון לא צפוי פעם ב-4 שנים, ויתכן שיהיה לך מזל רע כמו שהיה לי עם אימפרזה בת 4 שחיסלה לי הרבה אלפי ש"ח במוסך. המספר שהבאתי הוא לצורך ייחוס ומשתנה לפי הרכב והמשתמש.

לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, damnt כתב:

אני מבין את נקודת המבט שלך, ישנם דברים בגו. ישראל היא מדינה יקרה לחיות בה, ולכן צריך לעשות חישוב מושכל על כל שקל שמוציאים מהכיס, במיוחד כאשר מדובר בצעיר שמעוניין לרכוש רכב כאשר אין בסיס כלכלי להישען עליו. 

מצד שני, רכב הוא מוצר צריכה בסיסי, קשה מאוד להתקיים בלעדיו. כמעט כולם צריכים רכב, אני חושב שמעטים אלו שמסוגלים להסתדר ללא רכב. . 

 

ולגבי ההוצאות - אפשר לקבל הסבר מדוע רכב הוא הוצאה חודשית של דווקא 2,000 ש"ח לחודש? 

 

בסופו של דבר,הרוב יכולים להסתדר בלי רכב,המשוואה היא יותר פשוטה.

האם הזמן שהרכב חוסך לי שווה לי את העלות שלו?-התשובה לכך משתנה כפונקציה של השכר,איזור המגורים והעבודה ואפילו הגיל.

 

לגבי גישת החיים רק פעם אחת,קנית רכב ב100 אלף שקל בגיל 22,בגיל 24 החלטת שאתה רוצה להתחיל ללמוד וקורים 2 דברים:

1.יש לך פחות כסף להתחיל איתו את הלימודים,בשנתיים הראשונות קשה לעבוד ולכן תצטרך לתת עוד שנה בעבודה ולדחות את הלימודים.

2.התרגלת לרכב ותמשיך להחזיק אותו גם בלימודים,מה שיגדיל לך את ההוצאה החודשית ושוב יחזיר אותך ל-(1) עם עוד והצאה לדאוג לה.

 

נניח ואני "זורם" עם הרעיון שלך ושלכל אחד צריך להיות רכב,למה דווקא אחד ב110 אש"ח עם ביטוח שיעלה 7-8 בשנה וטיפולים יקרים במורשה?

קח רכב יד שניה בחצי-שליש מחיר עם מחיר ביטוח שיעלה חצי.

 

יכול להגיד שאני קניתי רכב באיזור ה50 אלף שקל,ובדיעבד הייתי צריך לקנות אחת ב25-35 וקצת הגזמתי.

זו הייתה הוצאה מוגזמת ביחס למצב שבו אני נמצא בחיים למרות שיש לי בסיס להוציא כזה סכום,ועדיף היה אם נשאר בצד למקרה ו...

 

לגבי הוצאות:

1.ביטוח 360 בחודש(פריסה שנתית)

2.טסט 150 בחודש(פריסה שנתית)

3.טיפולים 500 בשנה

4.דלק כמה שתשתמש

5.שטיפה,עץ ריח,פנצ'ר עוד 50-60 שקל בחודש.

 

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם רכב הוא "מוצר בסיסי" אז כל אחד אמור להתאים את הרכב ליכולות כלכליות.

בחור צעיר בן 22 שמסתמך על מימון של 100 אלף שקל לא קונה מוצר בסיסי אלה קונה פינוק בכסף שאין לא, אם הוא היה לוקח הלוואה של 20-25 ומחפש רכב עוד הייתי יכול להחשיב את זה כמוצר כמאט בסיסי.

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...