Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה זמנים, תוצאות יפות.

 

פיליפ, עוד כמה שאלות קצרות ברשותך:

נגיד והאוטו שלי משופר קלות, אני בגבול ה-400 כ"ס, לא יודע יותר או פחות, לא מדדתי.

אני אהיה בקטגוריית ה200-400? יש לי סט ג'אנטים נוסף עם טרופאו R, אם אני משתתף איתם

אני עולה לקטגוריית ה400+ אוטומטית? אני עולה קטגוריה אם אני על סמי סליקס?

שחר עם המשאית האמריקאית שלו עם הספק פי 1.5 משלי, איך הוא מתחרה בפחות מ-200 כ"ס?

 

תודה מראש על התשובות,

מתגעגע :twisted:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

סתם תוהה - איך אתה קובע שהתוצאות יפות? :) אין שום מדד להשוואה, מסלול חדש, תוואי חדש, מה היה גורם לך להגיד ׳חרא של זמנים׳? :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני מסתכל ביחס לזמנים של מוטי ושביב, איתם יצא לי להיות בכמה מדידות זמנים.

בהתחשב בזה שהמסלול הזה יותר מהיר מהמסלולים שעשינו בעבר, הפרש הזמנים בינם

לבין שאר הקטגוריות והנהגים נמוך ממה שציפיתי :-D

תבוא עם הוולו ליום מסלול הבא ככה תהיה גם לך אינדיקציה :-P

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אחלה זמנים, תוצאות יפות.

 

פיליפ, עוד כמה שאלות קצרות ברשותך:

נגיד והאוטו שלי משופר קלות, אני בגבול ה-400 כ"ס, לא יודע יותר או פחות, לא מדדתי.

אני אהיה בקטגוריית ה200-400? יש לי סט ג'אנטים נוסף עם טרופאו R, אם אני משתתף איתם

אני עולה לקטגוריית ה400+ אוטומטית? אני עולה קטגוריה אם אני על סמי סליקס?

שחר עם המשאית האמריקאית שלו עם הספק פי 1.5 משלי, איך הוא מתחרה בפחות מ-200 כ"ס?

 

תודה מראש על התשובות,

מתגעגע :twisted:

צמיגים טובים יש לך עם הפריוס ;)

 

בכל מקרה, הקטגוריות צפויות להשתנות לקראת 2018 ככה שהן כבר לא רלוונטיות.

פורסם
למה אין רכבים ברשימות? זה החלק הכי מעניין למי שלא מכיר את השמות :)

 

אפרט על המנצחים

קטגוריה עד 200 כס

1. שחר - פונטיאק טרנס אם

2. דימה - קורסה OPC

3. ניר - קליאו 172

 

200-400 כס

1. ניר - מגאן RS CUP

2. פיליפ - פולקסוואגן קוראדו

3. אייל - לאון קופרה 290

 

מעל 400 כס

1. מוטי - Z370

2. שלומי - 911 GT3

3. אולג - במוו JZ

פורסם
סתם תוהה - איך אתה קובע שהתוצאות יפות? :) אין שום מדד להשוואה, מסלול חדש, תוואי חדש, מה היה גורם לך להגיד ׳חרא של זמנים׳? :)

גם אותי זה שעשע :lol:

 

לגבי החלוקה לקטגוריות אין מה להיתפס למה שהיה שלשום כי זה היה אירוע פיילוט והיו גם חריגים וטעויות בחלוקה למרות שפלוס מינוס זאת חלוקה הגיונית וטובה עם קצת תיקונים והתאמות.

אני הצעתי להם כבר שבהמשך יחלקו על סמך משהו מוגדר וברור יותר כי אף אחד לא מגיע לליגה עם פלטי דיינו.

 

בכל מקרה לצמיגים יש השפעה מכרעת וצמיגי סמי-סליקס יעלו אתכם קטגוריה.

×
×
  • תוכן חדש...