Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיזה רכבים למדתם, ומה?


Mr. MAG
שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פוסט מקורי קודם כל,

 

אז ככה :

 

נסיון צרפתי ראשון : BX 88 שחורה הדגם המאובזר - לימוד נהיגה, נוחות, רכות מכסה תא מטען מפלסטיק (מי מתכנן דבר כזה?)

ומורה נהיגה עצבני שמושבת לו הרכב מידי פעם....

 

פיג'ו J5, שברולט ואן, טרנספורט 88 : סטאז' נהיגה (זה מה שהיה לאבא......), ידית הילוכים ידנית בצד ההגה לפיג'ו,

הגה קל ולא מתקשר לואן, ואימון נהיגה באוטו בלי אף עם הגה שטוח שמדמה פניות של אוטובוס בפולקס.

 

סוברית של חיל האוויר : למדתי שיש רכב כן יכול לנתק מגע מהמסלול ב-120 בערך..........

 

קדט 83 : כמה פשוט, כמה אמין, כמה לגו המנוע ועליו למדתי מה זה פלטינה, פלגים וכו' (סטודנט תפרן עושה טיפולים לבד)

 

אפלאוז 91 : תכנון תא נוסעים כמעט מושלם כתחליף בית כשיש חברה :) , סופג תאונה היטב במפגש הקורות.

 

נסיון צרפתי שני, קליאו 97 : נרכשה לחברה שהפכה לאשתי וכמעט התגרשתי לפני שהתחתנתי.

רכב יד 1 עם מעט ק"מ שעשה צרות כאילו הוא אוטו בן 20 שמעולם לא טופל,

מיותר לציין שפה הסתיים הרומן עם הצרפתיות.

 

מזדה לנטיס F 98 : לרווקים - אח, איזה כיף לנהג מהר ורחוק ברכב נמוך עם תגובות מתאימות (לא אסטון אבל עדיין)

 

לנטרה 2000 : מבחן מעשי בכריות אוויר נפתחות, ולזכותה שהגנה עלי טוב למרות ההכפשות שספגה מעיתונות הרכב.

 

לנסר 2001, כריזמהה 88, אלנטרה 2006 : פשוט, משעמם, אמין מאובזר במה שצריך למשפחה שמשלמת משכנתא

 

X3 2007: אי שם בחו"ל, פעם ראשונה בימר ואיזה תענוג ואיכות של אוטו - הבנתי על מה מדברים.

 

CRV 2006 : כנ"ל רק לא משעממת לילדים ולמשפחה והרבה אוטו במעט כסף יחסית, זריזה יחסית לסוגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סובארו לאונה שנת 92 -המכונה DL בנפח 1.6 ידנית:

איתה למדתי לנהוג, למדתי לאהוב ידניות, למדתי מהי אמינות של סובארו, מה קורה לרכב שנגנב פעמיים וחוזר אל בעליו, למדתי כמה חשוב לוודא שלאחר החלפת מנוע המכונאי מרכיב תרמוסטט ברכב, כמה מרווח נשימה מפתיע יש למנוע בוקסר בעל 74 כוחות סוס בעליות ירושלים בהילוך 3, כמה גרמניות\צרפתיות חדשות תקועות בצד בדרך לאילת כשאני נוסע עם קשישה עם 450 אלף ק"מ... וכמה לא כל כך כדאי להחליף רכב למרות שתיקון מסוים מהווה את מחירונו כי כל רכב יד 2 עד 20 אלף ש"ח זה כמו פצצת זמן מתקתקת. איתה למדתי שזה רכב מיושן, לא בטיחותי ושיצאתי בחיים במזל מכל שנות הנהיגה בה.

 

מאזדה לנטיס 323 1.6 2002 אוטומטית:

איתה למדתי כמה זה מעצבן שיש רדיוס סיבוב קצר, כמה מאזדה מתקדמת לעומת סובארו בהנדסת אנוש ובכלל ברכבים באותם שנתונים וששוב, כמיטב המסורת היפנית, אמינות היא ערך עליון. טפל וסע.

 

סיטרואן קסרה 2003 דיזל ידנית 1.9 HDI :

איתה למדתי שמנוע דיזל יכול להיות מטוס וכמה שסיטרואן זה רכב שכיף לנהוג בו. למדתי שיעור יקר באמינות של שאר מכלולים אך למדתי שמנוע דיזל יכול להחזיק לנצח עם מטפלים כמו שצריך. למדתי שמוסכים אשכרה יכולים להגיד לך על צרפתית: עזוב אחי - לא מטפל בכאלה -במחיר של הטיפול, רק על הפירוק של החלק הזה אני מפסיד כסף ולא אבקש כמה שבאמת צריך על העבודה כי אתה סטודנט וחבל לי עליך. למדתי שחווית הנהיגה ברכבים צרפתיים טובים היא חוויה שמשאירה טעם של עוד.

 

טויוטה קורולה 2004 אוטומטית 1.6 :

איתה למדתי שטויוטה זה רכב חזק גם שוואן עושה עליך רוורס אחורה בטבריה וסביר להניח שכל רכב אחר היה מושבת מזה. על הדרך למדתי כמה חשוב שיש עדים ברכב.

איתה למדתי שיש רכבים שהם פשוט מקוללים ואי אפשר להפסיק לעשות אתם תאונות - גם שהם לא באשמתך.

איתה למדתי שמנוע 1.6 יכול להיות ממש מהיר ולזנק כמו חתול - ממש עד אשר זה בלתי נסבל.

איתה למדתי לראשונה כמה יקרה יכולה להיות תקלת מחשב רכב וכמה המוסכיפ המורשים הם לא מקצועיים כי מוסך אחר תיקן במאית העלות שהם דרשו.

 

סקודה פאביה 2013 ידנית מנוע 1.4:

איתה למדתי שוב כמה כיף לנהוג בידנית. איתה למדתי מה זה לקרוע את הניילונים ואת הכיס. איתה למדתי מה זה להצליח למכור רכב במחיר מעל המחירון. איתה למדתי כמה חשובה ההרגשה שאתה נוסע ברכב טוב וחזק עם תינוקת רכה באוטו. איתה למדתי שוב מה זה להחזיק רכב, איתה למדתי להחזיר את חדוות התיקונים העצמיים. איתה למדתי להכיר את כנופיית הטיפולים :), איתה למדתי כמה קשה להיפרד מרכב שאתה אוהב לטובת עצירת ירידת ערך קטלנית. איתה למדתי שסקודה זו אחלה בחירה. איתה למדתי שאין היגיון בלקנות רכב חדש. איתה למדתי שכל שריטה קורעת את הלב ברכב חדש.

 

הנוכחית - פולקסווגן גולף דור 4 שנת 2001 מנוע 2 ליטר אוטומטית:

 

איתה למדתי שוב, שלרכב ישן יש נשמה ואין כמו רכב שעובר בתוך המשפחה (במשפחה שלי לפחות). איתה למדתי ללכת נגד הוראות היצרן ולהקשיב ללב - וכך להציל את הכיס ממשבר כואב (טיפולים יזומים לגיר). איתה למדתי שפולקסווגן עשו פעם רכבים מעולים ממש, רמה אחת לפחות מעל כל האחרים בקטגוריה. איתה למדתי שכדאי לפעמים להשקיע ברכב טוב סכום גבוה למרות שהמחירון נמוך כי אתה מקבל רכב כמעט כמו חדש במחיר זעום. איתה למדתי שעוצמת הבעיטה של המנוע לא תמיד מרגישה בפועל כמו שכתוב על הנייר (לטובה). איתה למדתי כמה קל לטפל ברכבים ישנים. איתה למדתי כמה חדשניים היו פולקסווגן בשנת 2001 בחלק לא מבוטל מהמכלולים. איתה למדתי לרצות לשפץ, להחליף, לתקן ולשפר כאילו הייתה שלי מהיום הראשון. איתה למדתי להכיר את מוסך רון, אבי חלקי חילוף ואת מדריך בנטלי - שיגעון. איתה למדתי כמה חשובים בולמי זעזועים וכמה זה זול יחסית להחליפם (לבד) ומצד שני כמה זה קשה וכמה חשוב שיהיו לך את כל הכלים. איתה למדתי איך מזהים תרמוסטט תפוס פתוח, איתה למדתי שלהחליף משאבת מים מקורית בחליפית (גם איכותית) זו פשוט טעות. איתה למדתי להחליף ריפוד גג, איתה למדתי שגולף דור 4 זה רכב מיוחד (בעיני). איתה למדתי שלהבדיל מכל רכבי הקודמים- יש רכבים שפשוט לא מוכרים.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פג'ו 206 לימדה אותי לבדוק רכבים לפני קנייה, לא לקנות מ"חברים של המשפחה" ולא להסתמך על צמד המילים: "אחי, אל תדאג"

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו קליאו 94 - לימדה אותי איך להיות לקוח חכם ולעיתים זועם. גנבו לי את המדף האחורי של תא המטען. בטפשותי ותמימותי קניתי רכיב זה מהיבואן. וכשהבנתי שזו טעות לא נתנו לי להחזיר כי יכלו (באמת יכלו כי פתחתי את הניילון וזה גם היה מילניום אחר). פעם ראשונה שהפכתי שולחן. אני לא מרבה לעשות זאת אבל טוב לדעת איך. זה הצליח.

 

מיצובישי קולט (שנות 80). קניתי לשלושה חודשים בניו זילנד. רכב בן 15 שהיו לו בטח 30 בעלים מזדמנים קודמים. נסע ולא נתקע. אבל פה ושם תוקן ולמדתי הרבה מההתעסקות איתו. בין השאר שהמדיניות קרות יש אפשרות להזרים מחדש אויר חם למנוע.

 

איביזה 98 - שיש רכבים שנוסעים 120,000 קמ בלי שום בעיה. ואז פושטים את עורך בתקלות שונות ומשונות. הצרות באו במקורות.

וגם שהרכב עבר 5 טסטים בלי בדיקה של מספר שילדה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו לאונה שנת 92 -המכונה DL בנפח 1.6 ידנית:

איתה למדתי לנהוג, למדתי לאהוב ידניות, למדתי מהי אמינות של סובארו, מה קורה לרכב שנגנב פעמיים וחוזר אל בעליו, למדתי כמה חשוב לוודא שלאחר החלפת מנוע המכונאי מרכיב תרמוסטט ברכב, כמה מרווח נשימה מפתיע יש למנוע בוקסר בעל 74 כוחות סוס בעליות ירושלים בהילוך 3, כמה גרמניות\צרפתיות חדשות תקועות בצד בדרך לאילת כשאני נוסע עם קשישה עם 450 אלף ק"מ... וכמה לא כל כך כדאי להחליף רכב למרות שתיקון מסוים מהווה את מחירונו כי כל רכב יד 2 עד 20 אלף ש"ח זה כמו פצצת זמן מתקתקת. איתה למדתי שזה רכב מיושן, לא בטיחותי ושיצאתי בחיים במזל מכל שנות הנהיגה בה.

 

מאזדה לנטיס 323 1.6 2002 אוטומטית:

איתה למדתי כמה זה מעצבן שיש רדיוס סיבוב קצר, כמה מאזדה מתקדמת לעומת סובארו בהנדסת אנוש ובכלל ברכבים באותם שנתונים וששוב, כמיטב המסורת היפנית, אמינות היא ערך עליון. טפל וסע.

 

סיטרואן קסרה 2003 דיזל ידנית 1.9 HDI :

איתה למדתי שמנוע דיזל יכול להיות מטוס וכמה שסיטרואן זה רכב שכיף לנהוג בו. למדתי שיעור יקר באמינות של שאר מכלולים אך למדתי שמנוע דיזל יכול להחזיק לנצח עם מטפלים כמו שצריך. למדתי שמוסכים אשכרה יכולים להגיד לך על צרפתית: עזוב אחי - לא מטפל בכאלה -במחיר של הטיפול, רק על הפירוק של החלק הזה אני מפסיד כסף ולא אבקש כמה שבאמת צריך על העבודה כי אתה סטודנט וחבל לי עליך. למדתי שחווית הנהיגה ברכבים צרפתיים טובים היא חוויה שמשאירה טעם של עוד.

 

טויוטה קורולה 2004 אוטומטית 1.6 :

איתה למדתי שטויוטה זה רכב חזק גם שוואן עושה עליך רוורס אחורה בטבריה וסביר להניח שכל רכב אחר היה מושבת מזה. על הדרך למדתי כמה חשוב שיש עדים ברכב.

איתה למדתי שיש רכבים שהם פשוט מקוללים ואי אפשר להפסיק לעשות אתם תאונות - גם שהם לא באשמתך.

איתה למדתי שמנוע 1.6 יכול להיות ממש מהיר ולזנק כמו חתול - ממש עד אשר זה בלתי נסבל.

איתה למדתי לראשונה כמה יקרה יכולה להיות תקלת מחשב רכב וכמה המוסכיפ המורשים הם לא מקצועיים כי מוסך אחר תיקן במאית העלות שהם דרשו.

 

סקודה פאביה 2013 ידנית מנוע 1.4:

איתה למדתי שוב כמה כיף לנהוג בידנית. איתה למדתי מה זה לקרוע את הניילונים ואת הכיס. איתה למדתי מה זה להצליח למכור רכב במחיר מעל המחירון. איתה למדתי כמה חשובה ההרגשה שאתה נוסע ברכב טוב וחזק עם תינוקת רכה באוטו. איתה למדתי שוב מה זה להחזיק רכב, איתה למדתי להחזיר את חדוות התיקונים העצמיים. איתה למדתי להכיר את כנופיית הטיפולים :), איתה למדתי כמה קשה להיפרד מרכב שאתה אוהב לטובת עצירת ירידת ערך קטלנית. איתה למדתי שסקודה זו אחלה בחירה. איתה למדתי שאין היגיון בלקנות רכב חדש. איתה למדתי שכל שריטה קורעת את הלב ברכב חדש.

 

הנוכחית - פולקסווגן גולף דור 4 שנת 2001 מנוע 2 ליטר אוטומטית:

 

איתה למדתי שוב, שלרכב ישן יש נשמה ואין כמו רכב שעובר בתוך המשפחה (במשפחה שלי לפחות). איתה למדתי ללכת נגד הוראות היצרן ולהקשיב ללב - וכך להציל את הכיס ממשבר כואב (טיפולים יזומים לגיר). איתה למדתי שפולקסווגן עשו פעם רכבים מעולים ממש, רמה אחת לפחות מעל כל האחרים בקטגוריה. איתה למדתי שכדאי לפעמים להשקיע ברכב טוב סכום גבוה למרות שהמחירון נמוך כי אתה מקבל רכב כמעט כמו חדש במחיר זעום. איתה למדתי שעוצמת הבעיטה של המנוע לא תמיד מרגישה בפועל כמו שכתוב על הנייר (לטובה). איתה למדתי כמה קל לטפל ברכבים ישנים. איתה למדתי כמה חדשניים היו פולקסווגן בשנת 2001 בחלק לא מבוטל מהמכלולים. איתה למדתי לרצות לשפץ, להחליף, לתקן ולשפר כאילו הייתה שלי מהיום הראשון. איתה למדתי להכיר את מוסך רון, אבי חלקי חילוף ואת מדריך בנטלי - שיגעון. איתה למדתי כמה חשובים בולמי זעזועים וכמה זה זול יחסית להחליפם (לבד) ומצד שני כמה זה קשה וכמה חשוב שיהיו לך את כל הכלים. איתה למדתי איך מזהים תרמוסטט תפוס פתוח, איתה למדתי שלהחליף משאבת מים מקורית בחליפית (גם איכותית) זו פשוט טעות. איתה למדתי להחליף ריפוד גג, איתה למדתי שגולף דור 4 זה רכב מיוחד (בעיני). איתה למדתי שלהבדיל מכל רכבי הקודמים- יש רכבים שפשוט לא מוכרים.

כתיבה מעולה, תודה לך

 

פולקסווגן ג'טה 2011 לימוד נהיגה - חזק מאוד אבל למדתי מה זה מנוע נוקשה לעומת הכיף שבמנוע גמיש

הספורטאז 2014 1.6 שקרוסאובר זה לא כיף.

הפוקוס 2008 סדאן - כמה כיף יכול להיות רכב אפילו שהוא עגלה

מעבר בין קורולה 2012 לסוויפט 2017 - כמה שהגה שמרגישים איתו את הכביש זה חשוב ותורם לנהיגה (בסוויפט כמובן).

הסוייפט גם לימדה אותי לאהוב ידני.

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה2004 ידנית למדתי נהיגה

אוקטביה 2004 של ידידה הייתה הממשיכה להשתפשפות על הכביש(הוחלפה בג'טה שגם סבלה קצת)

ג'טה^^

רנו מגאן 2 2009 לימדה אותי שצריך לפרק גלגל כדי להחליף אור דרך ואם נשרף לך פיוז אז זה בחצאים(חצי אוטו מושפע וחצי ממשיך כרגיל) גם לימד אותי שכדי להגיע לתיבת פיוזים צריך לפרק את המצבר ועוד כמה דברים בדרך(30 שעה/40ד' פירוקים).

מאזדה 3 2010 אקטיב(שהייתה הראשונה שקנתי) לימדה אותי שאין גבול לחולי בנקיון, שאין גבול לפדנטיות של טיפולים ותיקונים איכותיים כדיי שהאוטו יסע כאילו יצא מהחברה אתמול כמו כן לימדה אותי בהפתעות כמה היא אלכוהליסטית.

גטס 2006 לימדה אותי שיש תחרות ביינה לבין המאזדה מי שותה יותר.

פלואנס 2010 בנזין כמה שריפת פיוז ראשי יכול לטמטם את כל האוטו, כמה כיף לנסוע על קורסה ולהרגיש כמו כלב ששמים על הדשבורד.

פלואנס 2013 דיזל לימדה אותי שהיא לא עם הרבה תיאבון אבל היא אוהבת להיות מנומנמת לאחר שיחרור ברקס ואף להתדרדר איזה מטר אחורה בין היתר ממש שונאת מתי שנשרף לה איזה נורה אז היא עושה קונצים עם תצוגה אורקולית בפנסים מאחורה.

פיקנטו 2017 לימדה אותי שהיא אלכוהליסטית במסווה ומדי פעם רוצה לפרוש כנפים ולזרום עם הרוח הצידית.

לאון FR 2017 ידנית לימדה אותי מזה תיבה חמאה(תכלס האוטו הראשון ידני שלי, רבל יצא לי לנהוג עם קונקט, ברלינגו, I10,פונטו),כמה כואבת כל שריטה/מכה,כמה כיף זה ליראות טיפות מים על הסאנרוף מבפנים,כמה כיף אוטו יציב(קצת כואב בגב בכבישים של טבריה ודומהם),כמה כיף זה מנוע טורבו ,באמת מאמת את האמירה מי שמתרגל לטורבו לא יחזור לאוטמוספרי.

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר צבאי לימד אותי להשתמש בשתי מראות הצד בצורה נכונה, ושאם רוחב הרכב שלך הוא X, מספיק מעבר ברוחב X פלוס 2 ס"מ, ולא יותר.

פורד פוקוס 2001, הרכב הראשון שהיה בבעלותי ובאחריותי המלאה- לימד אותי להחזיק רכב

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר צבאי לימד אותי להשתמש בשתי מראות הצד בצורה נכונה, ושאם רוחב הרכב שלך הוא X, מספיק מעבר ברוחב X פלוס 2 ס"מ, ולא יותר.

פורד פוקוס 2001, הרכב הראשון שהיה בבעלותי ובאחריותי המלאה- לימד אותי להחזיק רכב

- H1 לא לוקח שבויים

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-P:-P:-P:-P

אבל כן, לימודי נהיגה על משאית גרמו לי להשתמש בצורה נכונה בשתי מראות הצד, ובעיקר לא לפחד ממעברים שנראים צרים מידי.

לנהגים מסויימים יש פחד, הנובע מחוסר ידע, להיכנס למעבר שנראה להם צר מידי. נהג עם רכב ברוחב 1.60 לדוגמא, לא ייכנס למעבר ברוחב 1.80 כי זה צר יחסית למעברים שבדרך כלל הוא נוסע בהם.

אחרי שאתה נוהג ברכב רחב, ולומד להשתמש נכון במראה הימנית, אתה לא מפחד להיכנס למעברים צרים. אפילו אם סנטימטרים ספורים מכל צד, זה מספיק.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט אופטרה 1.8 2004- לימדה אותי שאפשר לעלות את ירושלים ב60 קמ"ש ו6,000 סלד.

סקודה פאביה 1.6 אוט' 2009 (במקביל ליונדאי) לימדה אותי שרכב קטן יכול להיות עם תנוחת נהיגה גבוהה כמו של כיסא מציל. לימדה אותי גם שלא לקנות יותר רכבים מצ'מפיון.

יונדאי אלנטרה 2.0 2006 לימדה אותי מה זאת אמינות,זריזות, פרקטיות ,וחיבה לרכב,תאכלס זה הרכב שהכי

אהבתי (או עדיין אוהב!?) סיימה את שירותה אצלי אחרי 10 שנים (עברה במשפחה) ונמכרה הרבה מעל המחירון.

פיג'ו 206 1.6XS 2006 , הרכב הידני הראשון שלי, לימד אותי על אמינות צרפתית. נוחות, ובלי יותר מידי בקרות וממשיך איתו כבר כמעט שלוש שנים וכנראה שהבאה תהיה גם פיג'ו.

יונדאי טוסון 2.0 2016 אופן סקיי, לימדה אותי שזאת יונדאי פחות איכותית מהאלנטרה, שכל פנים הרכב מפלסטיק, שכיף לנסוע עם גג פתוח

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל קורסה 2012

למדתי ממנה כמה אוטו זול שואב לך את הכסף כל חודש במוסך, כמה רכב לא אמין כל הנעה שלו פוחד לשמוע רעש לא תקין וזה ישר למוסך, רכב לא מאובזר כלל כלכך משעמם, כמה רכב שהוא לא נוח מקשה על הנסיעה אפילו אם היא של חצי שעה. כמה כואב בכללי לרכוש רכב כזה ובמכירה הפסדת על הרכב קרוב ל16 אלף בשנה.

 

רנו קליאו 2014

למדתי לפי הרכב הזה שנוחות זה דבר ממש חשוב לי כרגע, אבזור איך חייתי בלעדי זה באופל וכמה זה דבר שכלכך חשוב ברכב..

כמה טורבו חוסך בדלק ובלי להפסיד כוח, שרכב שיציב על הכביש אין פחד לקחת סיבובים קצת מהרים מדי מבלי הפחד להתהפך.. וכמה סוויץ זה דבר מיותר באוטו שהמפתח עליך בכיס אפשר לעשות הכל מלפתוח את הדלת בלחיצה ולהניע, ובסיום ללחוץ על כפתור לכבות את הרכב להתרחק מהאוטו והוא ננעל לבד, בהתחלה חשבתי שזה סתם גימיק אבל זה דבר שבשימוש ביום יום ממש מקל עליך גם בפתיחה בסגירה ובהנעה... המפתח בכיס/תיק למה להתחיל לחפש אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט אונו 55, 1984 (הרכב הראשון שלי) לימדה אותי,

שכדאי לך להבין את מגבלות האחיזה של השלדה, לפני שאתה בוחן את חוקי הפיזיקה. במיוחד כשאתה נהג חדש ועל כביש רטוב.

כמעט 3 תאונות קשות עם הרכב עם האחיזת כביש

הכי גרועה שהיה לי אי פעם.

אוסטין מטרו, 87 (הרכב השני) לימדה אותי שקטן זה

לא בהכרח מסכן! אחיזת כביש מצויינת (יחסית.. ) הפתיעה אותי ביחס למימדים המיניאטורים, ואפילו סיפקה לא מעט כיף.

פיג'ו 504 (הרכב של ההורים..) לימדה אותי שפשוט זה לא בהכרח מסכן. בזכות המבנה המאד בסיסי שלה (בלשון המעטה..) היא התגלתה כחיית שטח קשוחה ונוחה! אפילו היום יש לא מעט רכבים שמתיימרים לכנות את עצמם "רכבי שטח", ויכולים רק להתקנא ברמת השרידות והאמינות של ה-504 העתיקה שבכלל כינתה את עצמה "saloon".

וולוו S-60R (הרכב הכי ספורטיבי שהיה לי!) לימדה אותי

שאם יש לך מצב נהיגה "advanced" שמנטרל את כל הבקרות, ואתה נוהג ברכב עם 300 כ"ס והנעה כפולה, אז עדיף

שתשאיר את המצב הזה לנהגים "מתקדמים" ממך, או לחילופין, תעבור קודם קורס יעודי לנהיגת מירוצים.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני רכבים נפלאים מסוג לנצ'יה (תמה ואח"כ דדרה), לימדו אותי לא להקשיב לסטיגמות.

 

יש לשפוט כל דגם של רכב לגופו. ולכל רכב יש דגמים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.

 

מספר אלפות (33 4 קרבורטורים, 145 1.7, 146) לימדו אותי כמה כיף יכול להיות על הכביש גם אם לא משתוללים (צליל, עיצוב וכו').

 

במוו ומרצדס (קופה C,E,525,320,318IS) , לימדו אותי למה יש רכבים שיותר יקרים מאחרים :)

 

 

כל שאר הרכבים (והיו לא מעט) לימדו אותי שגם בינוני זה בסדר :) (אפילו בסדר גמור)

 

 

והרכב הנוכחי, לימד אותי שהרכב הכי מהיר הכי חזק הכי אמין והכי טוב שיש זה רכב חברה :D

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...