Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז שרשורים זהים של משתמש שחושש שהרכב החליק בפניה


Sinistro
שימו לב! השרשור הזה בן 2381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ככה, נסעתי עם IX35 , כביש 4 דרום

הייתי אמור לצאת ימינה לאלוף שדה וזה לופ כזה ( כמו שיש שמשתלבים מ5 לאיילון )

הלופ היה הגבלת מהירות 50

אני לא שמתי לב והשתלבתי ללופ במהירות 90 בערך

מה שקרה זה שהאוטו הגלגלים חרקו והרגשתי כאילו אני מחליק, זה היה מאוד מפחיד

הרגשתי כאילו האוטו עשה דריפט לאיזה 10 שניות, למזלי אני יודע מה לעשות ובמקום לבלום

סיבבתי את ההגה ושמרתי על הנתיב (היה 2 נתיבים והשני היה ריק-מזל ) עד שנהיה כביש ישר.

 

זה היה מאוד מפחיד ואחר כך הייתי חייב להירגע.

 

מישהו יכול להסביר מה קרה לאוטו? זה פשוט לא נראלי הגיוני שקרוסאובר יכול לעשות דריפט.

אין ספק שאני לא אחזור על הטעות הזו, פאשלה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכנס לתת היגוי כמו שציין קודמי אבל בגלל סיבוב ההגה רק החמרת את מצבך ונכנסת להיגוי יתר.

מה שהיית צריך לעשות ברגע שהרגשת בתת היגוי זה פשוט לעזוב את דוושת הגז ואם זה לא עוזר,ללחוץ על דוושת הבלם.

בשום מקרה לא לתקן עם ההגה כי אין לך אחיזה בציר הקדמי,וכשהאחיזה תחזור מצבך יהיה גרוע ומסוכן יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנס לתת היגוי כמו שציין קודמי אבל בגלל סיבוב ההגה רק החמרת את מצבך ונכנסת להיגוי יתר.

 

סיבוב נוסף של ההגה לא מכניס את הרכב להיגוי יתר. אדרבה, הוא אמור להחריף את תת-ההיגוי. אבל:

 

1. סיבוב ההגה המופרז יחריף את הגרר המושרה ובתת-היגוי קל יהיה די בכך כדי להוריד את המהירות העודפת.

2. ברכב עם בקרת יציבות, החרפת תת-ההיגוי עשויה לגרום למערכת לבצע תיקון חזק יותר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהירות הכניסה לסיבוב צריכה להיות בהגזמה פרועה (20% ויותר) מן המהירות ה״קריטית״ כדי שבקרת היציבות לא תוכל להשאיר אותך על הכביש.

 

רק לי לא ברור למה המערכת ESP לא פעלה?

 

מי אמר שהיא לא פעלה? נראה לך שנהג שנכנס למצב כזה בהפתעה מסוגל לתאר בדיוק את מה שקרה לו?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר לא רחוק מהמקום ונוסע כל יום ( כולל יציאה לאלוף שדה ). רוב הרכבים נוסעים מהר מדי ולא מצליחים להשאר באותו הנתיב, כולל אוטובוסים. המקום הזה מסוכן, כאשר שני רכבים נוסעים במקביל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי לא ברור למה המערכת ESP לא פעלה?

 

פעלה היטב, אחרת היה מוצא את עצמו בגדר או בצד הכביש. (לא ברור למה מישהו עשה שם תודה לתגובה).

מערכת ESP שלא פועלת תדלק נורה וכו'.

 

זה למה חשוב לרענן את נוזל הבלמים, לשמור את יכולת הפעולה של המערכת בשיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, למיטב זכרוני, מגבלת המהירות המוצבת לפני סיבובים כאלו היא כזו שבה הצמיגים יחוללו כוח פניה של כ-0.2g, שנחשב לנוח לנוסעים. במהירות כפולה, כפי שמתאר פותח השרשור, הכוח גדל בריבוע אבל זה עדיין רק כ-0.4g.

 

מכונית פרטית תקינה מסוגלת להגיע לכ-0.9g ביבש. אם כי כבר ב-0.4g נהג ממוצע יהיה בגבול הבטחון האישי שלו ויתקשה לשלוט ברכב, בעיקר בדרך רטובה או כששדה הראיה מעבר לעיקול מוסתר. רכב כבד כבר יהיה קרוב לגלגול.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי לא ברור למה המערכת ESP לא פעלה?

 

מי אמר שהיא לא פעלה? ייתכן שעצם פעולתה השאיר את הארוע בגדר חוויה מפחידה ולא ארוע גרד את היונדאי ממעקה הבטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביציאה לאלוף שדה יש רק נתיב אחד. בהמשך מתפצל עד ל-3 נתיבים שמאלה ואחד ימינה.

 

סע בזהירות,

גם אני כל יום לפחות פעם ביום עובר שם

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ביציאה מכיוון הפוך - מצפון לדרום. שם יש נתיב ימינה לגשר לכיוון ק.אונו ושני נתיבים ישר לרמת גן/רמת אפעל. הבעיה היא שה"ישר" ממש לא ישר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...