Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

hunter22

Seat Leon FR - קרקושים בדלתות והתנהלות מול היבואן

Recommended Posts

הפתרון שאני יכול להציע לך הוא מריחת וזלין על הגומיות.

שכבה דקה פעם בחודש עושה קסמים.

 

עוד אופציה - לא ניסיתי - https://www.amazon.com/nextzett-91480615-Gummi-Pflege-Rubber/dp/B004B8GTQG


המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לעדכן אחרי תקופה ארוכה יחסית.

אחרי "הטיפול" הקודם שבוצע לפני החגים הקרקושים חזרו והתגברו. יצרתי עם מרכז השירות קשר לפני כשלושה שבועות ודיווחתי על כך, מסרו לי שהם ייצרו קשר עם היצרן ויחזרו אלי.

התקשרו לבשר לי שהיצרן הורה על החלפת הדיפונים בשתי הדלתות על מנת לפתור את הבעיה והיום בבוקר התייצבתי לביצוע ההחלפה.

לקח סה"כ כ-3 שעות ושוחררתי לדרכי, הפעם הנסיעה מהמרכז בראשון עד לעבודה עברו להם בשקט!

אני צריך לתת לזה קצת זמן לראות אם אכן זה באמת נפתר לחלוטין אבל אני שומר על אופטימיות זהירה :)

 

נציג השירות סיפר לי שהחלפה דומה בוצעה ברכב זהה לפני כחודשיים וגם שם התוצאות היו חיוביות.

 

זה לבנתיים, אומנם הבעיה נפתרה (חמסה חמסה שום בצל :lol:) אבל התחושה הכללית קצת חמוצה.

4 פעמים הייתי צריך להגיע לשם (מאריאל) עד שסוף סוף טיפלו במקור הבעיה (אולי היה יכול להיפתר בדרך אחרת אבל אני ממש לא מבין גדול בתחום) לא הוצע שום פיצוי או איזושהי הטבה כדי להמתיק קצת את התקופה.

אולי מישהו אחר קצת יותר אגרסיבי היה דורש ומקבל משהו אבל אני ממש לא הטיפוס, בסה"כ רציתי לנסוע בשקט ומה שחשבתי שייפתר אחרי הפעם הראשונה, נגרר כבר כמה חודשים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להבין דבר פשוט.

כל עבודה שמתבצעת בגדר האחריות חייבת לקבל אישור מהיבואן או מהיצרן.

לכן דברים לוקחים זמן ואסור לבצע תיקון שהוא לא מאושר ע"י היבואן או היצרן. זאת אומרת שאם יש תקלה "חדשה" שהיצרן או היבואן לא מכירים ,אז המוסך צריך ליצור קשר עם היבואן שיחליט על המשך טיפול.

המוסך צריך לקבל כסף על העבודה והזמן שלו,ואם המוסך עושה עבודה שהיא לא מאושרת ע"י היבואן או היצרן, אז המוסך עבד בחינם!

 

לכן ,יש דברים שלוקחים זמן אם אין הוראת תיקון ספציפי לגבי תלונת לקוח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה צריך להבין דבר פשוט.

כל עבודה שמתבצעת בגדר האחריות חייבת לקבל אישור מהיבואן או מהיצרן.

לכן דברים לוקחים זמן ואסור לבצע תיקון שהוא לא מאושר ע"י היבואן או היצרן. זאת אומרת שאם יש תקלה "חדשה" שהיצרן או היבואן לא מכירים ,אז המוסך צריך ליצור קשר עם היבואן שיחליט על המשך טיפול.

המוסך צריך לקבל כסף על העבודה והזמן שלו,ואם המוסך עושה עבודה שהיא לא מאושרת ע"י היבואן או היצרן, אז המוסך עבד בחינם!

 

לכן ,יש דברים שלוקחים זמן אם אין הוראת תיקון ספציפי לגבי תלונת לקוח.

 

מסכים, מבין ומקבל את כל מה שאתה אומר, אבל...

אם מלכתחילה היו בודקים כמו שצריך היו מוצאים שמספר השילדה שלי נמצא בהוראת התיקון של היצרן ולא מנסים כל מני ניסויים שלא צלחו אז כבר יכלו לפנות ליצרן או לכל היותר בפעם הבאה ולא היו צריכים לחכות למומחה הטכני של סיאט שיראה את הרכב בפעם הרביעית רק ו"יגלה" להם את הנחיות היצרן.

באופן כללי התחושה היא שישנה קצת זילות של הזמן שהלקוח (אני) שרפתי לחינם (ביקורים במוסך, נסיעות, טלפונים וכו...)

 

זאת תחושה סובייקטיבית לחלוטין אבל הזמן הפנוי שלי הוא יקר לי ואני ממש לא מעוניין לבזבז אותו בביקור במוסכים, אני גם מאלה שמעדיפים לשלם על שירות איסוף והחזרה רק שבמקרה הזה בגלל שביקשו שאגיע גם כדי להראות להם בכל פעם מה הבעיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מוסך טיפל בך,סתם סקרנות.

ברור שאף אחד לא אוהב להתעסק ולבזבז את הזמן שלו במוסכים (למרות שיש כאלו שכן לצערי)

אבל תקלות קורות ואין לנו שליטה עליהם (כל עוד הם תקלות מולדות)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרכז השירות המרכזי של צ'מפיון בראשון לציון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ליצרן יש הוראות תיקון לכמעט לכל תקלה/טרום תקלה/חצי תקלה או איך שתרצו, בדיקה קצרה ע"י המוסך הייתה מונעת את כל זה. יכול להיות שההוראה מהיצרן הגיע רק לאחרונה אז...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוראת יצרן יצאה לפני יותר משנה כך שאם היו בודקים אפשר היה לראות (ראיתי בעיניי את הוראת התיקון, מספרי השילוב שנכללים ואת התאריכים)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז פדיחה בהתנהלות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אני מעיר את השירשור, הרעשים חזרו להם בהדרגה מספר שבועות לאחר החלפת הדיפונים בדלתות. יצרתי איתם קשר וביקשו שאמתין לראות אם הדברים מתייצבים אבל זה פשוט התגבר עם הזמו, מפאת חוסר זמן דחיתי את הטיפול בנושא עד לטיפול 15 שבוצע היום.

למרות שנאמר לי שמי שטיפל בעניין יהיה היום בפועל הוא לא היה, יועץ השירות שטיפל בי בזמנו כבר לא עובד שם ונפלתי על מישהו חדש.

הגעתי מוקדם, הסברתי את השתלשלות העניינים, ציינתי שהדבר קורה בשתי הדלתות והדשבורד גם התחיל לקרקש והמתנתי בחדר ההמתנה עד לסיום הטיפול (סה"כ כשלוש שעות אבל ניחא)

 

בסיום יועץ השירות מודיע לי חגיגית שסיימו לטפל ברכב והבוחן יצא לסיבוב ולא שמע כלום, מבחינתו הכל תקין.

הסברתי לו שאני באמת לא מדמיין דברים (בחיי! :) ) והיועץ הציע לצאת לסיבוב נוסף

אין לי מושג איך הבוחן הקודם בדיוק שמע משהו אם כשנכנסנו לרכב המזגן היה דולק על מקסימום והרדיו היה מכוון לתחנה אחרת אבל מחמת הספק אני לא יכול לדעת...

אולי כנראה בגלל שהרכב התחמם בחוץ זה לא היה חזק כתמיד אבל יועץ השירות שמע את הקרקושים המדוברים (שמחתי לגלות שאני לא המשוגע כאן) וחזרנו למוסך

 

שם הדברים נהיו מוזרים, היועץ חזר לבוחן, סיפר לו את מה שהוא שמע, הבוחן מצידו אומר שהוא לא שמע כלום, מבחינתו הכל תקין ואין מה לעשות וסירב לדבר איתי. פה כבר איבדתי את זה, ביקשתי שיציינו את הכל בכתב ואני כבר אטפל בזה. היועץ סירב וטען שהוא לא צד בעניין, אמר לי שאני שזה מה שהבוחן אומר ושלא אצליח לשכנע אותו (WTF?)

לאחר כמה דקות הבנתי שכבר אין טעם להתעצבן כי זה היה כמו לדבר לקיר פשוט התייאשתי ויצאתי משם כי כבר הייתי צריך להגיע לפגישה אחרת.

 

אחת מהבעיות שהעלתי בפני הנציג היה גם העור על ידית ההילוכים החל להישחק וביקשתי שיסתכלו על העניין.

לאחר שכבר יצאתי פתאום נזכרתי וראיתי שלא נגעו בזה בכלל ובטופס הבדיקה היועץ בכלל לא טרח לרשום את זה, התקשרתי מיד והוסבר לי שמכיוון שהייתה "מהומה" לטענתו בקשר לקרקושים עם המאבחן כנראה שכחו מזה אז הוא ביקש שאשלח תמונות... (גם ציינתי בפניו שהרכב חונה בחנייה מקורה רוב הזמן ושאני לא משתמש בקרם ידיים כי כבר ראיתי בפורום הודעות בעניין :lol::roll:)

 

שורה תחתונה, לאחר 5-6 פעמים שהרכב ביקר שם בנושא התחושה שלי היא הדבר היחיד שמרכז השירות של צ'מפיון טובים בו הוא לגרום ללקוחות לחשוב שהם מטרד להחליף שמן (וגם בזה אני מתחיל לפקפק) אני ככל הנראה אלך לטפל בזה באופן פרטי ונראה איך אתחשבן איתם.

זכור לי שהדר HI LED מומלצים אז אם יש למישהו המלצות נוספות אני אשמח באיזור המרכז..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק אעדכן שבראשון אחה"צ חזרו אלי וידית הילוכים חדשה הוזמנה (כשלושה שבועות אספקה כי אין את החלק במלאי)

 

לגבי הקרקושים, דיברתי עם הדר HI LED, נשמע כמו אחלה בחור עם שריטה דומה לשלי, הסביר את כל האפשרויות ואני רק צריך לתאם איתו הגעה בזמן שיהיה נוח, העלות נשמעת לי סבירה בהחלט ובמקביל אני אתייעץ לגבי מה ניתן לעשות מול צ'מפיון ללקיחת האחריות.

 

והערה אחרונה, מסתבר שצ'מפיון קוראים כאן, יועץ השירות צילצל אלי והתפלא (הרגיש לי סוג של נזיפה) למה אני לא מרוצה מהטיפול היות והוזמנה עבורי הידית הילוכים... באמת שלא ידעתי כבר איך להגיב :roll:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל השרשור ויש לי את אותן בעיות לאון fr 2020. בנוסף, רעשים מהדלת האחורית וחריקות מהגג שסודרו ע''י צ'מפיון, אך התחילו לי עכשיו רעשים של קרקושים מאזור הגג והדשבורד בנסיעה על כביש קצת משובש.. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני טיפלתי בסוף אצל הדר, מקצועי ופדנט ברמה גבוהה, עשיתי איטום אקוסטי לדלתות כולל תא מטען (אני עם דגם ה-3 דלתות), מלבד הקירקושים שנעלמו גם רמת השקט עלתה משמעותית.  

לאחרונה התחילו עוד כמה מקומות אז אני באמת צריך לקבוע עוד איזה סשן. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...