Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה שנת 1998 1.6 אוטומט- חוסר יציבות בטורים


מקלארן F1
שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הבוקר התחילה לי בעיה מוזרה שבעת עצירה (לא כ"כ משנה אם הרכב משולב בהילוך או בסרק) מד הסל"ד יורד ל500 (עד היום היה יציב על 800) ולפעמים משחק בטווח שבין 500 ל-800, ובעת שילוב לR המנוע ממש רועד כאילו עומד להיכבות.

בזמן נסיעה הרכב עובד כמו בעבר ואין שינוי.

יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה?

יש לי כמה כיוונים ביניהם, פלאגים/חוטי הצתה, אבל העניין הוא שאתמול הרכב היה בסדר ופתאום בהתנעה הבוקר זה הופיע, ולא נראה לי שפלאגים/חוטי הצתה זה כ"כ פתאומי, דבר נוסף שחשבתי זה אולי לפרק את בית המצערת ולנקות עם ספריי קרבורטור, אבל שוב הפן המיידי של התקלה גורם לי לפקפק בזה, אז לפני שאני מתחיל לפרק דברים, רעיון מישהו?

תודה רבה,

יהונתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אסף,

שמתי לב כי כשהמנוע מגיע לטמפרטורת "עבודה" הטורים מגיעים לטווח הרצוי.

ואם למשל אני מפעיל מזגן אז הטורים צונחים שוב ל500, האם זה יכול להעיד על מרים טורים תקול? (לא יודע בדיוק מה אחראי על ההרמה)

בהנעה בנסיעה האחרונה שלי הייתי צריך לפמפם את הגז כדקה עד שהאוטו לא נכבה מעצמו, ואז כשהגיע לטמפרטורת עבודה נראה כי האוטו שב לעבוד בסל"ד הרגיל שלו (בשביל הניסוי הדלקתי מזגן ואז הטורים צנחו כצפוי).

מה אתה אומר? האם זה משנה את ניתוח הבעיה קצת או שעדיין לדעתך עליי לפרק את המצערת ולנקות?

תודה רבה.

יהונתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקריאת השירשור הנ"ל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?78087-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%99%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

 

נראה כי מנוע הצעדים אחראי על כל הבלגאן.

זה מנוע הצעדים התחליפי שמצאתי:

https://www.buycarparts.co.uk/vemo/7079757

 

האם יש טעם לנסות לנקות את הישן או לבצע פעולה כלשהי על הישן כדי לבדוק את תקינותו?

יש לי מולטימטר, עם הכוונה נכונה אולי אוכל לבדוק את תקינות החלק?

תודה,

יהונתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחלה של האיביזות האלו מאותן שנים.

רון התייחס לכך בלא מעט שרשורים- אפשר לנסות לנקות בית מצערת ולעשות כיול בעזרת סורק אבל,בחלק גדול מהמקרים רק החלפת המצערת פותרת את הבעיה לחלוטין.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...