Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בהמשך לסרטון הנ"ל, אני מחפש חומר לניקוי הגלגלים הצבועים ב Plasti Dip במחיר שפוי

או שאולי כל נוזל לניקוי גלגלים הוא מתאים גם ל Plasti Dip

[video=youtube_share;IzHf-xTO40Y]

 

עלות ה BRAKE DUST PROFESSIONAL לא כולל משלוח לארץ 20$

פורסם

Iron-x / סונקס extreme wheel cleaner

מהנסיון שלי לך על האיירון אקס הוא חזק יותר מהסונקס.

 

לא בכל מוצר אתה יכול להשתמש על הפלסטידיפ, אם תרסס חומר שמכיל סולבנטים כלשהם הם ימיסו את זה, אל תשכח בסופו של דבר זה ספריי גומי.

 

נ.ב תקנה ג'ילדה זולה נטו למטרת הג'אנטים, תרטיב במים בתוך דלי ולאחר שאתה מרסס את החומר שבחרת על הג'אנט (וכמובן שוטף אותו עם לחץ מים - רצוי מכונת שטיפה), קח את הג'ילדה כשהיא ספוגה במים ותשפשף אותה בעדינות על הג'אנט - זה יבריק אותם וינקה מצויין.

Opel Adam S 2017

פורסם

[iron-x / סונקס extreme wheel cleaner

מהנסיון שלי לך על האיירון אקס הוא חזק יותר מהסונקס.

 

לא בכל מוצר אתה יכול להשתמש על הפלסטידיפ, אם תרסס חומר שמכיל סולבנטים כלשהם הם ימיסו את זה, אל תשכח בסופו של דבר זה ספריי גומי.

 

נ.ב תקנה ג'ילדה זולה נטו למטרת הג'אנטים, תרטיב במים בתוך דלי ולאחר שאתה מרסס את החומר שבחרת על הג'אנט (וכמובן שוטף אותו עם לחץ מים - רצוי מכונת שטיפה), קח את הג'ילדה כשהיא ספוגה במים ותשפשף אותה בעדינות על הג'אנט - זה יבריק אותם וינקה מצויין.

 

תודה, אפשר לינק לרכישת ה Iron-x?

×
×
  • תוכן חדש...