Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכולם!

כשאני לוחץ על ON

לא נדלק כלום בלוח המחוונים

המסך הקטן פשוט כותב Cruise Control Standby.

 

אוקיי תלוי בלוח המחוונים... כל עוד זה כותב זה אומר שזה מוכן, ואז אתה לוחץ על SET.

אני חושב שאולי היית במהירויות עירוניות נמוכות וזה לא נכנס לפעולה או שלחצת והחזקת את הרגל על הבלם וזה מבטל את הפעולה.

אתה צריך להיות במהירות סבירה של לפחות 60-70 לכל הפחות כזכור לי (לא זוכר כבר כי פחות משתמש בזה אלה רק בבין עירוני לרוב).

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשוט כלום.

 

עדכון לגבי הרדיו.

מצאתי סרטון ביוטיוב שמראה איך לקבל את ה-SN בלי לפרק :)

לחיצה ארוכה על 1+6 ביחד ומופיעים פרטים על המערכת כולל ה-SN :)

פורסם (נערך)

כן רק שזה לא מה שאתה צריך. מה שאתה רואה זה PART NO ואתה צריך SERIAL NO.

וזה לצערי, נמצא על הרדיו עצמו.

 

ford-radio-code-sticker-v.jpg

 

*** עריכה: אגב, יש עדכון מערכת ותוודא שבצעת את העדכון האחרון, נכון ל 2012.

טוענים את הקובץ על DOK ריק ב FAT32 ועוקבים אחר ההוראות.

זה משפר את רשמת התאימות של ה BT ועוד כמה דברים שוליים אבל חשובים.

הינה המדריך:

https://digiex.net/threads/ford-audio-bluetooth-usb-firmware-update-november-2012-release-how-to-update.14009/

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם (נערך)

לא בטוח שיש לו USB בכלל, בטיטניום שלי אין. (09) .:x

 

וגם אם יש, אין לו הכנה לכך בתא הכפפות וקשה לי להאמין שמישהו טרח להעביר כבל.. אבל לך תדע.

 

ובנוסף, גם קשה לי להאמין שלקחו גם את מודול הbluetooth מהרכב ההוא שפירקו, כדי לאפשר bluetooth ברכב הנוכחי. ברכב שלי למשל, אין מודול bluetooth (בעלים מקורי קמצן?) ואני מקבל את הmute הידוע לשמצה בלחיצה על כפתור הטלפון.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
אוקיי תלוי בלוח המחוונים... כל עוד זה כותב זה אומר שזה מוכן, ואז אתה לוחץ על SET.

אני חושב שאולי היית במהירויות עירוניות נמוכות וזה לא נכנס לפעולה או שלחצת והחזקת את הרגל על הבלם וזה מבטל את הפעולה.

אתה צריך להיות במהירות סבירה של לפחות 60-70 לכל הפחות כזכור לי (לא זוכר כבר כי פחות משתמש בזה אלה רק בבין עירוני לרוב).

 

טוב את מערכת השיוט אני מכיר מהמאזדה הקודמת שלי ואני מבין למה אתם מתכוונים שזה צריך להיות פועל.

וברור לי שצריך להיות במהירות גבוהה, וגם במהירות גבוהה זה פשוט לא מפעיל.

אתם אומרים שצריך תחילה ללחוץ על ON, אז אני לוחץ, הכפתור כן עובד כי זה מגיב וכותב במסך סטנדביי.

רק שאת זה אני לא מבין למה זה כותב.

פורסם
כן רק שזה לא מה שאתה צריך. מה שאתה רואה זה PART NO ואתה צריך SERIAL NO.

וזה לצערי, נמצא על הרדיו עצמו.

 

חחח ראיתי את ההודעה שלך אחרי שרשמתי להם את ה-SN

ורק אז שמתי לב באמת שצריך קוד שמתחיל ב-V

וכבר שלחתי...

אבל קיוויתי חזק והם שלחו לי בחזרה קוד בכל זאת למרות ששלחתי להם את ה-SN (שלחו את ה-V שלי ואת הקוד לפתיחה) כנראה שאפשר לזהות גם לפי ה-SN.

 

עכשיו צריך לחכות חצי שעה ורק אז לנסות, מקווה שיעבוד.

 

לא בטוח שיש לו USB בכלל, בטיטניום שלי אין. (09) .:x

 

וגם אם יש, אין לו הכנה לכך בתא הכפפות וקשה לי להאמין שמישהו טרח להעביר כבל.. אבל לך תדע.

 

ובנוסף, גם קשה לי להאמין שלקחו גם את מודול הbluetooth מהרכב ההוא שפירקו, כדי לאפשר bluetooth ברכב הנוכחי. ברכב שלי למשל, אין מודול bluetooth (בעלים מקורי קמצן?) ואני מקבל את הmute הידוע לשמצה בלחיצה על כפתור הטלפון.

 

אין לי USB

אבל חששתי שיש מצב שבגלל שזה מפירוק אין בלוטוס, עכשיו כשאתה אומר את זה אתה מעלה את החשש חחח אז באסה.

במאזדה 6 שלי הקודמת (2005) לא היה לא בלוטוס ולא AUX והשתגעתי...

פה קיוויתי שלפחות יהיה הבלוטוס, אם זו כבר המערכת של הסוני, בוא נקווה שיהיה...

אם לא - גם AUX אני רואה שאין, נכון?

 

שוב חוזר למצב הזה? חחח

פורסם

אם אין במקור, לא יהיה לך גם עכשיו רק כי החלפת מערכת.

אתה צריך את המודלים ואת הרכיבים ואת כל שאר הציוד הנלווה, מה שאין לך במקור מלכתחילה.

יפה להם ככל הנראה בעזרת ה SN הם הצליחו להוציא מהמאגר, זה נחמד לדעת.

פורסם (נערך)

עדכון:

הקוד עבד. סוף סוף לא שקט באוטו.

 

אין במונדאו לפחות AUX ??

מה ממליצים במצב כזה? איך אפשר לחבר בלוטוס לרמקולים או לפחות AUX?

גם פתרונות מאיביי ואליאקספרס שצריך לפרק ולהרכיב באים בחשבון.

 

עכשיו רק צריך למצוא את בעיית השיוט המוזרה.

מקווה שלא תקלה.

עריכה אחרונה על ידי roimoseri
פורסם

לפעמים מפספסים את זה והפורט נמצא כאן:

 

post-33195-12837036731433.jpg

פורסם (נערך)

לי יש aux, הוא נמצא בתא הכפפות בדיוק כמו בתמונה לעיל :) .

 

גם לך צריך להיות, רק שיתכן ואין לכך הכנה.

 

פירוק והעברת כבל זה הפתרון אם כי אני חושב שהחיבור לרדיו עצמו אינו סטנדרטי. אם זה נכון מוכרים כבלים כאלה בגרושים בebay.

 

(אחי הוסיף aux לפוקוס שלו עם כבל כזה)

 

 

אני בכל מקרה, לא מתכוון להישאר לאורך זמן עם המערכת הזאת של סוני, אני מתכוון לשדרג למכשיר מובנה אנדרואיד תואם מונדאו בקרוב :), כך יהיה לי גם בלוטוס גם usb וגם GPS בנוסף לaux.

 

את ההתקנה אני מתכוון לעשות לבד, כך שאני יכול לקנות מה ומאיפה שעולה על רוחי :)

 

 

בקשר לבקרת השיוט, אני רואה המון שרשורים (בפורומים נכריים) שמציינים כי החלפה/ניקוי המגעים של הכפתורים של הset פותר/ת את הבעיה, ראיתי גם שכשל/תפקוד לוקה בswitch בדוושת הברקס גם יכול לגרום לבקרת השיוט לא לתפקד.

 

בנוסף, כדאי לבדוק בספר, אולי יש איזה פיוז שרוף שקשור לבקרת השיוט? :?:

 

 

אגב, אם כבר התחדשת, ספר קצת על הרכב, כמה ק"מ, כמה שילמת, ותעלה קצת תמונות שנוכל לפרגן קצת :)

 

ועוד שאלה שמסקרנת אותי אישית. המזגן שלך לוקה במקרה בסינדרום המזגן המרעיש לסירוגין? שלי אכן לוקה בסינדרום הזה אך מקרר היטב למזלי. :D (בחברה אמרו לי שזה המדחס ודפקו לי הצעת מחיר שהעלתה בי גיחוך עז)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

תודה

אבדוק את נושא השיוט במוסך מורשה אולי ידעו.

לגבי הרכב, האמת קראתי הרבה לפני והיה חשוב לי לקנות רכב חזק, מרווח ואמין.

אני עם הרכב אמנם רק יומיים אבל אני מרוצה ברמות שאין להסביר.

רכב נוח, שקט, המנוע מרגיש ממש חי, חזק, העברת הילוכים נעימה, פשוט כיף לנהוג בו.

רכשתי מסוחר נחמד, לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך מורשה, אמרו לי שהרכב שמור ביותר, אין תאונות, מנוע וגיר אמרו תקינים.

ממש יצאה בדיקה שהופתעתי, הייתי בטוח שיהיו יותר ליקויים אבל 95% יצא תקין.

אמר רק להחליף רצועת מנוע שזה לא קריטי ושזה עולה במורשה סביב 300 שח.

הוא כתב שכדאי לבחון החלפת תושבות מנוע, זה לא מעט כסף למיטב ידיעתי, אני לא מרגיש משהו חריג אבל אולי החלפתן תעשה אותו יותר שקט.

האמת ש-2 הצמיגים האחוריים היו חייבים החלפה, החלפתי, ועדיין הרכב במהירות גבוהה טיפה רועד (ההגה רועד).

חשבתי אולי גם הקדמיים אבל הבחור מהצמיגים אמר שנראה שהקדמיים ממש הוחלפו לאחרונה.

אולי התושבות? בכל מקרה, לא קריטי מדי כרגע.

הרכב משנת 2008, עם 160,000 ק"מ, יד ראשונה ליסינג, יד שנייה פרטית (למיטב זכרוני)

עלה לי 18,000 ש"ח + החלפת 2 צמיגים אחוריים (צמיג לא רגיל כמו שאתה יודע) עלו לי 2 אחוריים 450 ש"ח עם נתונים טובים.

וכן, גם אצלי מדי פעם כשנכנס לרכב יש רעשים מהדש בורד (מהמזגן)... אבל המזגן אחלה.

 

אגב, ניסיתי את ה-AUX ולא עבד, אני אנסה עם עוד כבל אבל יש סיכוי שזה לא מחובר למערכת שהוחלפה שם...

אתה אומר שיש דרך לחבר את ה-AUX בכל זאת למערכת?

 

כשכתבת ניקוי המגעים לכפתור ה-SET מה התכוונת? ניקוי המגעים בכפתורים בהגה פיזית? אפשר לפרק אותם?

אגב, כשלוחצים על ON, אמור להופיע חיווי בלוח מחוונים מקדימה?

בכל מקרה, כמו שציינתי, כשלוחצים על ON זה בכלל כותב STANDBY, לחיצה שנייה כבר לא כותב כלום... רק אחרי שעובר זמן מה...

 

תודה :)

פורסם (נערך)

קנית במחיר נחמד :) וכיף לשמוע שאתה מרוצה :wink:. גם המחיר של הצמיגים יפה, אבל המידה שלי אחרת :) לי יש מידה 17 (ג'אנטים מקוריים של טיטניום).

 

(אני על שלי 09 שילמתי לפני כחודשיים 37K! אבל יד ראשונה פרטית עם 78 אק"מ וטיטניום ולא מצטער לשניה)

 

כמה הערות:

 

להחליף רצועת מנוע? יש ברכב הנ"ל שרשרת טיימינג, על איזה רצועה הוא דיבר בדיוק?

 

רק להזכיר את השם של השרשרת, יעלה 1500 שקל במורשה חחח, אולי הוא התכוון לרצועות אביזרים?

 

בנוסף, התושבת המרכזית היא הידראולית ולא מומלץ בכלל לשים במקומה תחליפית. חדשה במוסך פורד תעלה לך 1200 שקל כולל עבודה ומע"מ (אני יודע החלפתי לפני שבועיים אחת כזאת בדיוק). לגבי שאר התושבות, מקורי או לא - החלטה שלך. הרכב שלי עבד כמו טרקטור לעומת התוצאה לאחר החלפת התושבת. עכשיו הרכב בdrive כאילו כבוי ואין רעידות בשום מצב.

 

אגב, החלפת התושבות לא תשיג לך שקט אם זאת המטרה אלא יותר רוגע ועדנה של הגיר והמנוע.

 

לגבי הרעידות בנסיעה, כדאי לעשות איזון כמו שצריך לקדמיים. ייתכן גם שהג'אנטים שלך בין אם ברזל או מגנזיום ראו ימים יפים יותר.

 

לגבי הaux, כן אני די בטוח שיש מאחרי הרדיו בין כל החיבורים גם חיבור של aux רק שאינני יודע איזה חיבור זה. לא חושב זה חיבור aux רגיל, אלא חיבור מוזר כזה .

 

באשר לכפתורים בהגה, כן ממש פירוק פיזי וניקוי יסודי. אבל זה מצריך פירוק של כרית האוויר כמה שהבנתי. לא משהו שצריך להקל בו ראש או לעשות בחיפזון (או בכלל), מה גם שלא בטוח שזאת הבעיה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

לגבי הרעידות - אלך לבדוק את הצמיגים הקדמיים כולל איזון וכד', אני רוצה בהמשך להחליף את הארבעה למגנזיום (לצערי, כל המונדאו שראיתי היו על הפנים מבחינה קוסמטית בפנים ובחוץ, אבל היו עם מגנזיום, היחידה שהייתה נראית טוב בפנים ובחוץ (זו שקניתי) היא בלי מגנזיום, באסה אבל אולי אשים בעתיד).

 

לגבי הרצועת מנוע, שאלתי אם זו לא רצועת טיימינג, אמר שלא, ושזה לא קריטי כרגע להחליף ושזה 300 ש"ח.

 

לגבי התושבות, אבדוק בהמשך, לא דחוף כרגע, מה גם שלא מרגיש בכלל שצריך, אם כי המנוע טיפה רועד, אבל כל מנוע רועד קצת. אולי פה טיפה יותר.

 

אגב, שמתי לב שבתחילת נסיעה (לאו דווקא לאחר שהרכב היה כבוי אלא גם לאחר רמזור) בהילוכים הנמוכים עד סביב מהירות 30 בערך יש קצת "חרחורים" מהמנוע, לא יודע אם רעש לגיטימי לרכב הזה או משהו ששווה לשאול, בכל מקרה הם חלשים מאוד.

 

אני ממש מקווה שכשאתקין מערכת גז, הכוח הזמין והביצועים לא יפגעו מדי, כי ממש באסה עם רכב כזה כיפי.

 

לגבי הכפתורים, לא יודע אם אפשר, אקבל קודם עצה מהמוסך.

 

לגבי ה-AUX, זה אפרק באמת בעצמי ואם יש שם חיבור ל-AUX אז אזמין מאיביי או אליאקספרס את הכבל הייעודי.

פורסם (נערך)

לאט לאט הכל יהיה בסדר.

 

סע ככה בינתיים. תראה שהכול בסדר לפני שאתה נכנס להשקעה, בטח ובטח להשקעה קוסמטית.

 

הבעיות שאתה מתאר נשמעות כמו דברים קטנים ופתירים עם קצת סבלנות. אני אופטימי :) .

 

 

אגב תגיד, כשאתה לוחץ על כפתור הaux ברדיו הוא כותב לך במקרה No cd? כי אם כן, אולי יש משהו שאפשר לנסות לפני הפירוק.

 

עריכה:

 

נזכרתי עכשיו בדיוק, שלפני כמה שבועות, כפירקתי את תא הכפפות כדי להחליף את פילטר המזגן, פירקתי קונקטור שמתחבר ליציאת הaux בתא הכפפות, ולכן אפשר לומר בוודאות כמעט מוחלטת 2 דברים, יש יציאת aux, והיא כנראה לא סטנדרטית :D (איך זה ברח לי מהראש)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...