Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676

פוסטים מומלצים

תחנת רכבת יצחק נבון בירושליים היא פרוייקט מרשים מאוד בקנה מידה ישראלי. כוללת 5 קומות, כאשר קומת הרציפים

היא הקומה התחתונה בעומק כאמור 80 מטר. אולם נוסעים מרווח, מעברים רחבים.

יש לוקרים לתיקים אבל מקומות לשבת אין הרבה.

תודה על סקירה.. לעומק - אני נהנה מאוד מסיפורי הנסיעות שלך

 

עכשיו סופ-סוף..:wink: בזכות הלוקרים - אפשר יהיה להסריט בתחנת הרכבת בישראל, סרטי מתח וריגול כמו בסרטים..

הטמנת סמים ויהלומים וזהב , ואולי צ'ק נוריס יחזור לביקור לירושלים.

רק חבל שהאוירה לא תהיה מחשמלת - היא תהיה בהירה.. ללא ענני עשן ואדי מים באוויר, לא כמו סרטי המתח של פעם

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הבנתי בשביל מה צריך לוקרים?

מה אמורים לאכסן שם?

הייתי בתחנה כחודש אחרי הפתיחה וזכור לי לרעה רעש מחריש אוזניים מהקטרים שחונים ליד הרציפים ולחץ באוזניים בזמן הירידה מההר.

האם שיפרו את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי בשביל מה צריך לוקרים?

מה אמורים לאכסן שם?

 

דברים.

נגיד אתה יכול להגיע עם מזוודונת קטנה, לשים אותה בלוקר, לטייל בירושליים, לחזור למזוודה ומשם ישר לנתבג. מאוד נוח.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בתחנה כחודש אחרי הפתיחה וזכור לי לרעה רעש מחריש אוזניים מהקטרים שחונים ליד הרציפים ולחץ באוזניים בזמן הירידה מההר.

האם שיפרו את זה?

 

 

לגבי לחץ באוזניים, זו תופעה טבעיות שכל אחד חווה בשינויי לחץ ברומטרי עקב שינויי גובה חדים, זה לא משהו שאפשר לשפר :-)

 

 

לגבי רעש מהקטרים, לא שמתי לב למשהו חריג מאוד, אולי רק אם עומדים קרוב לקטר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי בשביל מה צריך לוקרים?

מה אמורים לאכסן שם?

הייתי בתחנה כחודש אחרי הפתיחה וזכור לי לרעה רעש מחריש אוזניים מהקטרים שחונים ליד הרציפים ולחץ באוזניים בזמן הירידה מההר.

האם שיפרו את זה?

מה?

שיפרו מה? את הזווית שבה נחפרה המנהרה?

לחץ באוזניים תמיד יהיה למי שרגיש. אחרי כמה נסיעות הגוף מתרגל וזה לא קיים יותר.

לגבי הקטרים -

הרעש בבלימה נותר זהה, הרעש בסרק נמוך יותר בהשואה לדיזל

ואילו היציאה מהמקום שקטה יותר מקטרי דיזל בכמה סדרי גודל.

אם מדברים על התחרשות - אז בתחנות תל אביב למיניהן. אין מה להשוות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי בשביל מה צריך לוקרים?

מה אמורים לאכסן שם?

 

לוקרים כאלה קיימים כנראה יותר מ 50 שנה בתחנות רכבת גדולות בחו"ל.

 

ירדת מהרכבת, יש לך קונקשן לרכבת אחרת בעוד שעתיים. שם את המזוודה בלוקר, הולך לאכול במסעדה.

 

או הגעת בבוקר לעיר, אבל למלון אין לך מה להגיע לפני 14:00. שם את המזוודה בלוקר, הולך לטייל. ב 13:30 חוזר, לוקח את המזוודה ונוסע למלון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק משלטי ההדרכה ומסמכים הסטוריים המוצגים התחנת אלרואי:

...

שכחת את זה:

 

20200302_103354.jpg

 

:lol:

הייתי אתמול לפני הבחירות, הילד נהנה = הצלחה כבירה.

 

ניצלתי את היום החופשי אתמול ואת הנסיעות חינם ביום הבחירות כדי להתרשם מהקו המהיר לירשליים שאחרי חבלי ילדיה ארוכים מאוד נפתח לכל אורכו בסוף 2019.

...

אשתי עשתה את המסלול הזה לפני כחודש, לקחה את סבא עם הבכור ונסעו לשוק הכרמל. סוף סוף אורופה בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת את זה:

 

[ATTACH=CONFIG]528365[/ATTACH]

 

[emoji38]

הייתי אתמול לפני הבחירות, הילד נהנה = הצלחה כבירה.

 

 

אני חושב שצילמתי כמעט את כל השלטים אבל יש גבול, כמה אפשר לעלות?

 

885.jpg886.jpg887.jpg

 

 

למרות המוצגים הלא מקוריים, אהבתי את הפארק הזה...

888.jpg

 

דווקא יש בארץ קטר מקורי לרוחב מסילה 105 שעבד במסילת העמק, מוצג במוזיאון הרכבת בחיפה. אם אני לא טועה גם קטר שבאתר נהריים הוא כזה ויש גם מספר קרונות מקוריים לרוחב מסילה 105. אחד מהם בתחנת כפר יהושוע, עוד שניים בתחנת צמח ועוד 4 המעניינים ביותר באתר בגשר הישנה. שתי התמונות האלו מויקיפדיה.

 

 

 

 

2222.jpg22222.jpg

 

 

בצד הירדני והסורי נשמר הרבה יותר ציוד אבל כל הקו הזה (המסילה החיג'אזית) שהיה בארוך כ 1500 ק"מ נוטש היום למעט קטע קצר בירדן שמשמש להובלת פוספטים לנמל עקבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

כן, זה פארק נחמד מאד, וגם אם לא שמרו על המקוריות שבמוצגים, אני חושב שבישראל כל מה שמדיף ממוטוריקה מבורך. בייחוד כשאנשים עושים את זה מתוך יוזמה אישית ולא מחכים שהמדינה תגיע אליהם (כמו למשל מוזיאון הטרקטור בעין ורד, שגם הוא התחיל כיוזמה של משוגע לדבר).

 

אגב, למעוניינים - פה כתוב על מסלול קל שאפשר לעשות ליד הקישון, והוא צמוד לפארק הקטר. בזמן שהילד שיחק בפארק, התחלתי ללכת לשם אבל חזרתי בגלל שהיו כמויות של בוץ ושלוליות גדולות, שהילד לא היה צולח. אפשר לחזור לשם עוד שלושה חודשים, בבחירות הבאות. :roll:

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שתי תמונות ששכחתי לצרף.

 

לוח שמראה את רמת זיהום האוויר ברציפים (ובהחלט יש זיהום גבוה מקטרי הדיזל), צולם התחנת ראשל"צ משה דיין.

 

20200302_124816_HDR(1).jpg

ופה אפשר לראות שהחברה הסינית שבנתה את תחנת יצחק נבון בירושליים הביאה את כל הציוד איתה כולל אפלו גדרות בטיחות כאלה.

 

Screenshot_20200304-091412(1).jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר הספקתי לראות במספר ימי קיץ מהבילים את הכיתוב ״גבוה״ ו״גבוה מאוד״ בתחנות תל אביב. לא מרנין.

בירושלים אכן כל הציוד הנלווה / גדרות / מנופים / חלפים הוא סיני למהדרין. לפחות למראית עין, הגימור משובח ואין בעיות איכות.

 

אגב, יצא לי להשתמש בכמה הזדמנויות בלוקרים של התחנות התל אביביות. בהחלט שימושי בסיטואציות המתאימות.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלהב מהאפשרות לעלות תמונות לפורום בלי להקטין את הרזולוציה ל 2 על 3 פיקסלים.

 

עבודות הנחת הפסים של הרכבת הקלה בז'בוטינסקי פ"ת, אחרי יציאה מהמנהרה. צילום לכיוון מזרח. 

20200309_164316.thumb.jpg.3c051fbd989414ad43f7c62421491ea1.jpg

 

20200309_164319_HDR.thumb.jpg.af407b259c3bb962072d4d5a2a39f51d.jpg

 

 

 

 

  • מעניין 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...