Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדיח כלים


shahar0015
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לרכוש מדיח כלים. ראיתי מגון מחירים כמובן.

מה שאני מכיר ממכונת כביסה אני יכול לומר שאין בעיה לקחת את המכונה הזולה ביותר הם ברוב גדול מהמקרים עושות את העבודה למספר שנים טובות ובשליש מחיר.

האם הדבר נכון גם במדיח? ואיזה פרמטרים חשובים עליי לשים לב?

פורסם

בוש. מניסיון עם 2 מדיחים. ממש לא חייב את הדגם הכי הכי

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מדיח זו מכונה דיי טיפשה, אבל ההבדלים נמצאים ב:

עוצמת הרעש בזמן עבודה

איכות הגימור של המכשיר

פיצ'רים שיש במכשיר.

 

קניתי לפני כמעט 10 שנים מדיח זול (דלונגי), הוא עובד עם היום אבל הוא רועש מיומו הראשון (אין מה להשוות מול בוש\סימנס\קונסטרוקטה) ולדעתי איכות המכשיר באופן כללי לא משתווה לתותחים הרציניים יותר.

לא תוציא ממני שנית המלצה על מדיח זול. לדירה החדשה קניתי כבר סימנס תוצרת גרמניה כמו שיש לאמא שלי בבית, הלכתי על בטוח...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המדיח הראשון שלי היה איזה מרלוני או משהו דומה - מותג מדבקה איטלקי - שעלה הון תועפות וחי כ-7 שנים. הוחלף על ידי בוש שהיה מצויין והחזיק למעלה מ-12 שנה (עם תקלה אחת, קרוב לודאי בגלל מעבר דירה), הוחלף לפני מספר חודשים למדיח בוש שקט להפליא שצורך איזה 8 ליטר מים להדחה (פחות ממה שאני מבזבז ברחיצת סיר אחד בכיור).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מדיח זו מכונה דיי טיפשה, אבל ההבדלים נמצאים ב:

עוצמת הרעש בזמן עבודה

איכות הגימור של המכשיר

פיצ'רים שיש במכשיר.

 

איכות הגימור -פחות חשובה לי כרגע

פיצ'רים גם לא חשב כ"כ

המדיח שחשבתי עליו של BEKO

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=907820

מחיר 1300 ש"ח

 

מבחינתרעש 54DB

האם זה סביר?

פורסם

מה חשוב לך במדיח ? רק שידיח ?

את זה 99%-100% מהם עושים.

בוא תנסה להגדיר תקציב ומה חשוב לך ומשם ננסה לכוון אותך.

משומש מעניין אותך ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

האמת שכן מדיח פשוט -רגיל לא אינטגרלי.

המדיח שצרפתי בלינק אמור לעשות את העבודה לדעתי.

השאלה אם מדד הרעש סביר 54 DB ?

תקציב שואף לא יותר מ 1500 ש"ח. אם ההבדל ממש משמעותי ושווה את ההשקעה, אוכל להגיע ל2000 ש"ח.

פורסם

+1 לזה שמעלי. בדיוק הדגם שיש לי בבית. נמצא אצלי שנה ואני מאוד מרוצה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

+2 לזה שמעלי. בדיוק הדגם שיש לי בבית. נמצא אצלי שנה ואני מאוד מרוצה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

1. לא כל כך קריטי, אני התרגלתי לפיניש אם כי מדי פעם בוגד בהם. קונה מלאי כשיש מבצעים.

2. בודאי שחייב. המלח משמש לריכוך המים נוזל ההברקה - להברקה. בלעדיו הכלים יצאו מלוחים ולא מבריקים. קנה את מה שזול באותו יום, ושוב - החזק מלאי. יש להם נטיה להגמר באוםן לא מםוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...