Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופנוע שמעולם לא כתבנו עליו מקבל אצלנו את החשיפה בדקה ה-90, כשהוא נכנס לשנת הייצור האחרונה שלו. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא...

http://www.bullshitdotcom.com/archive/feb-05/news/fg10412-rune-stop-production.php

 

rune-360-1.jpg

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

סוף הדרך? ההסיטוריה הוכיחה כי מדובר דווקא בפורץ דרך.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

סקופ בלעדי.

 

המייל הראשון שקיבל המעצב שעיצב את האופנוע הזה ממנכ"ל החברה.

 

הנדון: סיום חוזה.

 

עובד יקר, הריני לבשר לך על סיום החוזה בינך ובין החברה.

אנו ממליצים לך ללכת לחברות המתחרות שלנו ולעצב להם את האופנועים.

 

תעזוב אותנו בשקט , ואל תשכח את הכלב נחייה שלך בדרך החוצה.

 

תודה.

 

מנכ"ל הונדה.

 

:lol: :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

לדעתי, מבחינה עיצובית "יש לו את זה"...

הרי אופשנועים מהסוג הזה הינם בעלי הצהרה אחת "אני כאן, תראו!!!"

זה כמו בחורה שמגדילה את החזה למידה חסרת פרופורציה, האי אין היא מעוניינת בפרקטיות אלא ב "שוו"...

כאשר היא ניכנסת לחדר כולם, בלי יוצא מין הכלל יביטו בהישתהות, ללא הבדל דת, גזע ומשיכה מינית...

כך גם היצור הזה...

מבחינת העיצוב, דגם הקונספט יותר "זורם", למרות שגם הדגם המיוצר יפה (תלוי בהשקפה).

אין חללים ריקים, הכל "מלא" ויוצר רושם של מיקשה אחת, יצור מאסיבי ומוצק...

אין לי ספק שמי שירכוש אותו, לא תעניין אותו הפרקטיות וגם לא הוורסטיליות של הכלי, אלא, כמו אותה אחת שהגדילה את החזה שלה, הוא מעוניין במבטים...

 

שוב, יופי זה עניין של טעם, וטעם זה דבר אישי, אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח, נוחכות יש לדבר הזה ובכמויות...

נראה לי שעוד 20-30 שנה הדבר הזה יהיה כל כך יקר, ששוה לקנות אותו ולו רק כדי להחזיר את ההשקעה :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

האופנוע מאד יפה לטעמי.

דרך אגב שמתי לב שבארץ דוקא לא אוהבים את כל הקרוזרים למיניהם.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

זה אחד הכלים שכאשר תתנגש איתו ברכב שטח (גדול), הרכב שטח יהפוך ל"טוטל לוס".

 

el presidente:המעצב לא יפותר מהסיבות הבאות

א:הונדה היא חברה שתומכת בשיווין הזדמנוית למוגבלים מסוגים שונים.

ב:הונדה חיבת לפחות עיוור אחד למאן יחסי הציבור.

ג:מי יעצב את הדור הבא של הגולדוינג?

ד:הונדה יודעת שברגע שיפתרו את הבחור BMW יעסיקו אותו ,והם מרחמים על הגרמנים(קשר היסטורי?) .

Dead but dreaming

פורסם
זה אחד הכלים שכאשר תתנגש איתו ברכב שטח (גדול), הרכב שטח יהפוך ל"טוטל לוס".

 

el presidente:המעצב לא יפותר מהסיבות הבאות

א:הונדה היא חברה שתומכת בשיווין הזדמנוית למוגבלים מסוגים שונים.

ב:הונדה חיבת לפחות עיוור אחד למאן יחסי הציבור.

ג:מי יעצב את הדור הבא של הגולדוינג?

ד:הונדה יודעת שברגע שיפתרו את הבחור BMW יעסיקו אותו ,והם מרחמים על הגרמנים(קשר היסטורי?) .

:lol: :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

עוד עובדה יפה -

 

כשהינדסו את המנוע, תכננו אותו כך שסדר ההצתה של הצילינדרים יהיה 2 שמאלה אחד ימינה\ 2 ימינה אחד שמאלה, כדי לסמלץ פעימות מנוע של וי טווין.

בסופו של דבר, לא משנה אם זה מוצדק או לא, העסק מוכר, וזה מה שחשוב.

נו באמת!

×
×
  • תוכן חדש...